Det er vel to streker der ?
Er det? Jeg ser kun kontrollstreken nemlig [emoji28] noen andre som ser noe? Blir tullete av det her! ...takk for at du svarte[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel to streker der ?
Jeg ser dessverre ingen ting.3 dager på overtid [emoji849] ...vet nok svaret på der jeg spørr om må [emoji28] men noen som ser noe?
Lykke til!Nå har jeg endelig tatt motet til meg å bestilt legetime for utredning. Fikk time allerede i dag klokken 13.
Fikk litt rosa på papiret nå når jeg var på do, så jeg regner med at det er tr som banker på..
Lykke til!
Tror nok ikke det var en babystrek. Tanta har ikke kommet skikkelig enda, hun tittet så vidt innom for en times tid siden. Hadde jo vært spennende om vi hadde begge fått en festeblødning for første gang
Syns de tvillingtantene skulle dratt til Langtvekkistan og holdt seg der...
Jeg ser lik skyggestrek som jeg hadde denne pp'en. Håper det er noe annet enn skygge hos deg3 dager på overtid [emoji849] ...vet nok svaret på der jeg spørr om må [emoji28] men noen som ser noe?
Jeg kan nok bare settes på tr. Ingenting som skjer, men i hvertfall ikke noen spire på gang... lykke til dere andre, og grattis til de som allerede har to streker!!
Føler med deg. Har det sånn jeg ogSå slår vi følge til neste periode. Eg er så skuffa. Og litt irritert, faktisk. Kvifor kan den ikkje berre sitte? Vi gjer jo alt riktig
Så slår vi følge til neste periode. Eg er så skuffa. Og litt irritert, faktisk. Kvifor kan den ikkje berre sitte? Vi gjer jo alt riktig
Så slår vi følge til neste periode. Eg er så skuffa. Og litt irritert, faktisk. Kvifor kan den ikkje berre sitte? Vi gjer jo alt riktig
Kan vi starte IKM uke 45 snart?
Ikke megDet lurer jeg også på... [emoji1303] Vi trenger noen datakyndige.
Skulle akkurat lage men bare lag i vei duKan melde meg frivillig hvis ingen andre gidder
Vi får gjøre det. For neste måned er VÅR måned!!!Vi sender dem til Sibir uten returbillett neste måned.
Her kom hun ene tanta brasende midt under eksamen som forventet
Men artig å sjå at FF funker da. Tempen sank i morges.
Uke 44 er allerede laget. Uke45 som er etterlyst.