⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

3 dager på overtid [emoji849] ...vet nok svaret på der jeg spørr om må [emoji28] men noen som ser noe?
d34ce4df96b9b623551f6b51bba8c9cc.jpg
27a0e33ae15563ff6bf0d13a95af2a5e.png
Jeg ser dessverre ingen ting.

Tror nok ikke det var en babystrek. Tanta har ikke kommet skikkelig enda, hun tittet så vidt innom for en times tid siden. Hadde jo vært spennende om vi hadde begge fått en festeblødning for første gang :D
Syns de tvillingtantene skulle dratt til Langtvekkistan og holdt seg der...

Vi sender dem til Sibir uten returbillett neste måned.
Her kom hun ene tanta brasende midt under eksamen som forventet :banghead:
Men artig å sjå at FF funker da. Tempen sank i morges.

Jeg kan nok bare settes på tr. Ingenting som skjer, men i hvertfall ikke noen spire på gang... lykke til dere andre, og grattis til de som allerede har to streker!!

Så slår vi følge til neste periode. Eg er så skuffa. Og litt irritert, faktisk. Kvifor kan den ikkje berre sitte? Vi gjer jo alt riktig :sour:

Så slår vi følge til neste periode. Eg er så skuffa. Og litt irritert, faktisk. Kvifor kan den ikkje berre sitte? Vi gjer jo alt riktig :sour:

Føler den jeg også!
Føler alle rundt meg her jeg bor annonserer hver mnd at de venter barn. Men vi får det aldri til.
Nå føler jeg hvertfall at jeg har fått ett skritt i rett retning ved å begynne på utredningen i dag.

Felles skjebne... jeg er også litt bitter på denne drittkroppen. Om ikke annet er det kjekt å holde følge med noen man "kjenner". Selv om sykluslengden min varierer fra 24 til 30 dager, så jeg aner ikke helt hvilken ikm uke jeg havner i. Kommer an på el. Må bare begynne å teste tidlig ;)

Kan vi starte IKM uke 45 snart? :D

Vi sender dem til Sibir uten returbillett neste måned.
Her kom hun ene tanta brasende midt under eksamen som forventet :banghead:
Men artig å sjå at FF funker da. Tempen sank i morges.
Vi får gjøre det. For neste måned er VÅR måned!!! ;)
Hun kommer jo på verst tenkelige tidspunkt også da...
Så bra at FF funker :) Tempen min og sank i dag men ikke nok til at jeg skulle trodd at TR kom i dag.

Back
Topp