Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser den
Den har vist ikke forsvunnet helt.. ser dere den?[emoji85][emoji28]
Bilde?Kan ikke se noen strek på dagens test i dag heller jeg. Kanskje en svak skyggestrek om jeg legge go’vilja til[emoji14]
Mister mer og mer motet jeg altså. Igjen.
Bilde?
Åh.. men håpet er ikke over før tr kommer [emoji173]Gikk rett i søpla. Prøvde å ta ett bilde av den såkalte streken men det er ingenting på den
Har fått de typiske tr smertene nå også så har nok ikke klaffet
Altså er raping ett symptom!? Flate noe så udelikat! Men to siste dagene har jeg rapa helt sjukt!!
Altså er raping ett symptom!? Flate noe så udelikat! Men to siste dagene har jeg rapa helt sjukt!!
Nå har jeg endelig tatt motet til meg å bestilt legetime for utredning. Fikk time allerede i dag klokken 13.
Fikk litt rosa på papiret nå når jeg var på do, så jeg regner med at det er tr som banker på..
Tror nok ikke det var en babystrek. Tanta har ikke kommet skikkelig enda, hun tittet så vidt innom for en times tid siden. Hadde jo vært spennende om vi hadde begge fått en festeblødning for første gangHåper den svake streken er babystrek! På tide nå
Jeg har også skimtet svak strek, tror jeg. Problemet er at rasjonaliteten min viker for ønsketsynet så jeg vet faktisk ikke om det har vært noen strek der en gang
Syntes det var spennende en stund, lurte på om jeg faktisk skulle oppleve festeblødning, hadde ikke det med jenta mi, og ikke den vi mistet, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag.
Men er ikke så spennende nå. Kjenner murring og har mensenhodepine, så tanta kommer vel dundrende her også i morgen. De er vel tvillinger, din tante og min. Utrolig samstemte og kjipe begge to
Nå har jeg endelig tatt motet til meg å bestilt legetime for utredning. Fikk time allerede i dag klokken 13.
Fikk litt rosa på papiret nå når jeg var på do, så jeg regner med at det er tr som banker på..
Masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk[emoji173]️ Kjenner at jeg gruer meg litt men jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det[emoji85]
Tusen takk[emoji173]️ Kjenner at jeg gruer meg litt men jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det[emoji85]
Noen som holder motet oppe? Jeg lurer på å teste i morra! Jeg bare blir så skuffa når de er negative! Jeg hater det her prøvetiden litt! Man blir så skuffa og alt er bare stress føler jeg[emoji848] vil så gjerne ha positiv Test! Med positiv test denne mnd får jeg trolig termin på bursdagen min! Hadde vært 30 års gaven sin det [emoji7][emoji7]
Tar nok enda en test i morgen jeg også [emoji85] 10 dpo.
Klarer ikke vente til IKM dagen[emoji28] Jeg begynte testingen 8 dpo[emoji85][emoji23] Tenker hver pp at nå skal jeg klare å holde meg med denne testingen. Men det er bare å glemme... haha!