⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Kan ikke se noen strek på dagens test i dag heller jeg. Kanskje en svak skyggestrek om jeg legge go’vilja til[emoji14]
Mister mer og mer motet jeg altså. Igjen.

7b2cd073da57df5f85ac25343fb6c21d.png
2bdf9a3581efe5d2f28586abb46a3563.png

Den har vist ikke forsvunnet helt.. ser dere den?[emoji85][emoji28]
Jeg ser den :)

Altså er raping ett symptom!? Flate noe så udelikat! Men to siste dagene har jeg rapa helt sjukt!!

Hehehe[emoji23][emoji23] ikke som jeg veit av! Men luft i magen er jo et symptom, så kommer vel av det[emoji23][emoji23]

Nå har jeg endelig tatt motet til meg å bestilt legetime for utredning. Fikk time allerede i dag klokken 13.
Fikk litt rosa på papiret nå når jeg var på do, så jeg regner med at det er tr som banker på..

Nå har jeg endelig tatt motet til meg å bestilt legetime for utredning. Fikk time allerede i dag klokken 13.
Fikk litt rosa på papiret nå når jeg var på do, så jeg regner med at det er tr som banker på..

Lykke til idag[emoji846] Vi må få høre hvordan det går da [emoji1360]

Håper den svake streken er babystrek! På tide nå :Heartred
Jeg har også skimtet svak strek, tror jeg. Problemet er at rasjonaliteten min viker for ønsketsynet så jeg vet faktisk ikke om det har vært noen strek der en gang :p
Syntes det var spennende en stund, lurte på om jeg faktisk skulle oppleve festeblødning, hadde ikke det med jenta mi, og ikke den vi mistet, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag.
Men er ikke så spennende nå. Kjenner murring og har mensenhodepine, så tanta kommer vel dundrende her også i morgen. De er vel tvillinger, din tante og min. Utrolig samstemte og kjipe begge to :meh:
Tror nok ikke det var en babystrek. Tanta har ikke kommet skikkelig enda, hun tittet så vidt innom for en times tid siden. Hadde jo vært spennende om vi hadde begge fått en festeblødning for første gang :D
Syns de tvillingtantene skulle dratt til Langtvekkistan og holdt seg der...

Masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk[emoji173]️ Kjenner at jeg gruer meg litt men jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det[emoji85]

Det er ikke skummelt[emoji5] går så bra så[emoji8]

Jeg kan nok bare settes på tr. Ingenting som skjer, men i hvertfall ikke noen spire på gang... lykke til dere andre, og grattis til de som allerede har to streker!!

Noen som holder motet oppe? Jeg lurer på å teste i morra! Jeg bare blir så skuffa når de er negative! Jeg hater det her prøvetiden litt! Man blir så skuffa og alt er bare stress føler jeg[emoji848] vil så gjerne ha positiv Test! Med positiv test denne mnd får jeg trolig termin på bursdagen min! Hadde vært 30 års gaven sin det [emoji7][emoji7]

Jeg måtte test i dag, og ingen stor overraskelse der. Hvit dom bare det.. prøver å ikke stresse med dette, men det er jo helt umulig.. har du testet?

Tar nok enda en test i morgen jeg også [emoji85] 10 dpo.
Klarer ikke vente til IKM dagen[emoji28] Jeg begynte testingen 8 dpo[emoji85][emoji23] Tenker hver pp at nå skal jeg klare å holde meg med denne testingen. Men det er bare å glemme... haha!

Haha jeg tenker akkurat det samme[emoji23]

Back
Topp