⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Er det mulig. Mannen hadde henta posten i går og tatt testene med inn. Glemte å nevne det for meg! Men da blir iallefall første test tatt i morgen på 11 dpo. Fikk positiv 12 dpo forrige gang, så ble vise noe om det er en baby inni der [emoji51]

Ååå så typisk [emoji85][emoji85][emoji23] klarer du å vente til i morgen da?[emoji85]

Her går det i murringer og kvalme siden før helga. Er så sikker på at det er noe som skjer denne gangen!:) Er bare 9 dpo om el var 1/10. Så er fortsatt tidlig:) fikk en svaaak strek på testen i dag, men nå når jeg skulle ta bilde så hadde den forsvunnet! Er det derfor en ikke skal lese av testen lenge etter kanskje?[emoji85] er over en time siden jeg tok den nå..
Super spennende, jeg var kvalm en hel uke før jeg testet ved siste graviditet.

291ff4ae6aa6af5d180d83d8f0a338cb.jpg

Har tatt CB digital og denne idag, CB sa nei men her lurer jeg på om jeg ser en svak strek... noen flere synspunktet? Ser du noe eller ikke?
13 DPO idag[emoji846]

Ser streken her ja! Kan godt være at det bare er for tidlig for den digitale[emoji5] håper du får sterkere babystreker de neste dagene[emoji173]️[emoji173]️

Ser streken her ja! Kan godt være at det bare er for tidlig for den digitale[emoji5] håper du får sterkere babystreker de neste dagene[emoji173]️[emoji173]️

Åååh, så spennende altså[emoji846] takk for oppmuntrende ord [emoji173]️ Blir spennende å teste fremover nå[emoji85] Hvordan går det med deg da? [emoji846]

Hei alle sammen. Jeg har fulgt med dere fra sidelinjen noen dager. Det er så spennende å følge deres testebonanza, men nå måtte jeg og ta test. Er 10 dpo i dag og tok disse to testene på samme urin. Den ene viser rosa strek og ikke den andre...?! Dette skjønner jeg ikke...

Ser strek på begge jeg :D

Ååå så typisk [emoji85][emoji85][emoji23] klarer du å vente til i morgen da?[emoji85]

Ja, han ble litt oppgitt over seg selv også :P Tenker morgenurin er best når man kun er 10 dpo? Håper bare jeg ikke får rosa på papiret før den tid. Syns det er så skuffende. Da vil jeg heller være forberedt med blank test. Tør nesten ikke si det, men har en god følelse [emoji85]

Åååh, så spennende altså[emoji846] takk for oppmuntrende ord [emoji173]️ Blir spennende å teste fremover nå[emoji85] Hvordan går det med deg da? [emoji846]

Veldig spennende!! Gleder meg til å følge testene dine[emoji173]️ går bra her! Leeei av sofa og dagene går sakte! 13 dpo idag og kun to dager igjen til test!! Masse symptomer og føler meg gravid, noe som jeg egentlig synes er dritskummelt! Skuffelsen over evt negativ test(er) blir så mye større!!

Veldig spennende!! Gleder meg til å følge testene dine[emoji173]️ går bra her! Leeei av sofa og dagene går sakte! 13 dpo idag og kun to dager igjen til test!! Masse symptomer og føler meg gravid, noe som jeg egentlig synes er dritskummelt! Skuffelsen over evt negativ test(er) blir så mye større!!

Takk, håper det blir to sterke streker etterhvert! [emoji7] Vi er akkurat likt da, du er flink som klarer vente testingen[emoji16] gleder meg til å se dine på torsdag[emoji846]

Vet hvordan følelsen din er, har samme tankene selv! Føler det skjer ting men tørr ikke helt! Og veldig redd for negative tester[emoji849]

Back
Topp