⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

De siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071
Gratulerer så mye!!

Hun kommer jo alltid når det ikke passer. Men håper hun er litt snill (hvis hun kommer da) imorgen. Lykke til med skoleoppgaven. Men spennende symptomer da. Kanskje det bare er en uskyldig blødning??
Har hatt murringer i hele dag, men høy temp og syns jeg skimter en svak strek på testen. Men nå ikveld kom det litt rosa på papiret, så tanta kommer nok dundrende i morgen tenker jeg.
Håper den svake streken er babystrek! På tide nå :Heartred
Jeg har også skimtet svak strek, tror jeg. Problemet er at rasjonaliteten min viker for ønsketsynet så jeg vet faktisk ikke om det har vært noen strek der en gang :p
Syntes det var spennende en stund, lurte på om jeg faktisk skulle oppleve festeblødning, hadde ikke det med jenta mi, og ikke den vi mistet, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag.
Men er ikke så spennende nå. Kjenner murring og har mensenhodepine, så tanta kommer vel dundrende her også i morgen. De er vel tvillinger, din tante og min. Utrolig samstemte og kjipe begge to :meh:

Tusen takk alle sammen! Åhhh, er så innmari glad :) hvordan skal jeg få sove i natt? Vil ha dere alle med over i termingruppa, ser hvor mange som prøver lenge med sprøyter og hormoner og alskens som jeg ikke har kjennskap til.

Tusen takk alle sammen! Åhhh, er så innmari glad :) hvordan skal jeg få sove i natt? Vil ha dere alle med over i termingruppa, ser hvor mange som prøver lenge med sprøyter og hormoner og alskens som jeg ikke har kjennskap til.

Håper å komme etter på torsdag[emoji173]️

Da kan du endelig sette meg på gravid. Tror på det nå etter digital 2-3.:woot:

Heltgrønn - PP1 - B1 - EL 24.09 - IKM 10.10- første positive test 03.10
Da skal jeg sette deg opp på gravid :) Gratulerer igjen :)

Gratulerer så mye til deg! Glad på dine vegne[emoji173]️

10 dpo. Løp ut i postkassa i dag, før første tissetur, i håp om å se testene der. Null tester i postkassa [emoji849] Har så lyst å få en anelse av hva som skjer før en evt. spotting starter. Foreløpig ingen tegn til hverken det ene eller andre, som er positivt for meg. Sovna kl.20 i går da og sov rundt [emoji85][emoji23]

Er det mulig. Mannen hadde henta posten i går og tatt testene med inn. Glemte å nevne det for meg! Men da blir iallefall første test tatt i morgen på 11 dpo. Fikk positiv 12 dpo forrige gang, så ble vise noe om det er en baby inni der [emoji51]

291ff4ae6aa6af5d180d83d8f0a338cb.jpg

Har tatt CB digital og denne idag, CB sa nei men her lurer jeg på om jeg ser en svak strek... noen flere synspunktet? Ser du noe eller ikke?
13 DPO idag[emoji846]

Her går det i murringer og kvalme siden før helga. Er så sikker på at det er noe som skjer denne gangen!:) Er bare 9 dpo om el var 1/10. Så er fortsatt tidlig:) fikk en svaaak strek på testen i dag, men nå når jeg skulle ta bilde så hadde den forsvunnet! Er det derfor en ikke skal lese av testen lenge etter kanskje?[emoji85] er over en time siden jeg tok den nå..

Hei alle sammen. Jeg har fulgt med dere fra sidelinjen noen dager. Det er så spennende å følge deres testebonanza, men nå måtte jeg og ta test. Er 10 dpo i dag og tok disse to testene på samme urin. Den ene viser rosa strek og ikke den andre...?! Dette skjønner jeg ikke...

Vedlegg

• IMG_20171010_063936969.jpg
    IMG_20171010_063936969.jpg
    31,8 KB · Visninger: 107
Jeg turte ikke teste idag heller jeg.. er så redd det er negstivt.. hater de skuffelsene.. forventer tr kommer på torsdag[emoji17][emoji17][emoji17]

Back
Topp