Enten er det ett godt tegn ellers er jeg syk!! Sabla vondt i hode og ekstremt kvalm [emoji23][emoji23]
Samme tenker jeg[emoji85][emoji106] Krysser fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enten er det ett godt tegn ellers er jeg syk!! Sabla vondt i hode og ekstremt kvalm [emoji23][emoji23]
God morgen! Nå er det 1 dag til IKM for min del - og tro det eller ei: jeg har ikke testet. Nå er jeg der jeg burde ha vært hele tiden, nemlig "enten kommer tanta eller så kommer den ikke, så tar vi det derfra". På ett vis så har jeg da gitt opp, men det er litt godt å ikke gruble så mye. Hvis jeg er en av dem som produserer hcg sent, eller at egget ikke har løsnet når jeg tror så får jeg tidsnok vite det.
Så flink du er[emoji1]
Skulle ønske jeg klarte det[emoji85]
Samme tenker jeg[emoji85][emoji106] Krysser fingrene
Hjelp meg å forstå dette [emoji24]
Har hatt litt blødninger siden inatt men har avtatt til brunlig utflod nå..
Evigpessimist - PP8 - B2 - EL 24.09 - IKM 09.10
Deija - PP 8 - EL 25.09 - IKM 09.10.
Hvordan går det?CecilieH - PP1 - B2 - EL 25.09 - IKM 09.10
Krysser fingrene for at blødningene er helt uskyldige [emoji173] Om den første testen der er en tidligtest (min 10hcg) så er det ikke så rart om ikke den digitale (min 25hcg) slår ut for om et par dager
Krysser fingrene for at det er helt uskyldige blødninger! Kan være litt tidlig for digital [emoji173]Hjelp meg å forstå dette [emoji24]
Har hatt litt blødninger siden inatt men har avtatt til brunlig utflod nå..
Hvordan går det?
OMG å vanskelig det er å vente til IKM. 5 dager til! Og da jeg var gravid sist (MA) var det noen dager over IKM før HCG slo ut på test. Sååå da er det ikke så mye poeng i å teste nå, selv om jeg har så innmari lyst til å vite[emoji51][emoji51]
Negativ test i dag tidlig TR kommer nok i løpet av kvelden/natten...Hvordan går det?
Sjalu på dere fine IKM damer altså! 11 dager siden EL skulle vært her, men ingen tegn. Eller tegnene har vært mange, men tempen har vært uenig. Er nok en eggstokk som prøver, men ikke får til. Håper bare ikke mensen/blødning er veldig forsinket. Dag 9 med spray idag og planlagt oppstart med sprøyter om 9 dager
Fikk bittelitt mensen i morges, men ingen tegn på at den skal komme mer. Null smerter eller noe. Rart. Hadde sånn merkelig trykk i eggstokkene og korsryggen i ettermiddag, som om noen tok tak rundt livet mitt og klemte. Aldri kjent før.Hvordan går det?
Går fort til sprøytestart nå Victoria!![emoji3][emoji3] håper du slipper like lang stimulering på sprøyter denne gangen!!!