⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

God morgen! Nå er det 1 dag til IKM for min del - og tro det eller ei: jeg har ikke testet. Nå er jeg der jeg burde ha vært hele tiden, nemlig "enten kommer tanta eller så kommer den ikke, så tar vi det derfra". På ett vis så har jeg da gitt opp, men det er litt godt å ikke gruble så mye. Hvis jeg er en av dem som produserer hcg sent, eller at egget ikke har løsnet når jeg tror så får jeg tidsnok vite det.

Så flink du er[emoji1]
Skulle ønske jeg klarte det[emoji85]

Hjelp meg å forstå dette [emoji24]

Har hatt litt blødninger siden inatt men har avtatt til brunlig utflod nå..
f55ea4c0951b099a5b3f25effe48be0e.jpg
0a08bbe36d77f030402496732ec56daf.jpg

Jeg er 9 dager dpo og har mange av de samme symptomene som deg:) I tillegg må jeg tisse HELE tiden!
Ikm er i morgen og er så spent/nervøs på å ta en gtest. Er i første pp så er vel egentlig mest innstilt på at tr er rett rundt hjørnet..:p

Hvordan går det?

Her er det ingen tegn på hverken det ene eller det andre. Har de siste dagene vært ganske trøtt, men er i grunnen alltid det, så vanskelig å si om det kan være et tegn på noe. Jeg må få kjøpt meg en test om tr ikke kommer, men kjenner jeg ikke har den der "gravid" feelingen [emoji846]. Redd for å bli skuffa igjen, så venter med testinga....

OMG å vanskelig det er å vente til IKM. 5 dager til! Og da jeg var gravid sist (MA) var det noen dager over IKM før HCG slo ut på test. Sååå da er det ikke så mye poeng i å teste nå, selv om jeg har så innmari lyst til å vite[emoji51][emoji51]

OMG å vanskelig det er å vente til IKM. 5 dager til! Og da jeg var gravid sist (MA) var det noen dager over IKM før HCG slo ut på test. Sååå da er det ikke så mye poeng i å teste nå, selv om jeg har så innmari lyst til å vite[emoji51][emoji51]

Jeg er såååå enig!!! Jeg har teste-abstinenser!!!!

Sjalu på dere fine IKM damer altså! 11 dager siden EL skulle vært her, men ingen tegn. Eller tegnene har vært mange, men tempen har vært uenig. Er nok en eggstokk som prøver, men ikke får til. Håper bare ikke mensen/blødning er veldig forsinket. Dag 9 med spray idag og planlagt oppstart med sprøyter om 9 dager ;)

Sjalu på dere fine IKM damer altså! 11 dager siden EL skulle vært her, men ingen tegn. Eller tegnene har vært mange, men tempen har vært uenig. Er nok en eggstokk som prøver, men ikke får til. Håper bare ikke mensen/blødning er veldig forsinket. Dag 9 med spray idag og planlagt oppstart med sprøyter om 9 dager ;)

Går fort til sprøytestart nå Victoria!![emoji3][emoji3] håper du slipper like lang stimulering på sprøyter denne gangen!!!

Plutselig litt øm i siden av puppen, så da daler håpet litt [emoji85][emoji12] Pleier det før mensa dukker opp. Blir jo øm i brystene når jeg er gravid også, men det kommer som regel senere. Håper testene ligger i postkassa så jeg kan få svar i morgen [emoji51] 10 dpo bør vel gi litt strek?

Hvordan går det?
Fikk bittelitt mensen i morges, men ingen tegn på at den skal komme mer. Null smerter eller noe. Rart. Hadde sånn merkelig trykk i eggstokkene og korsryggen i ettermiddag, som om noen tok tak rundt livet mitt og klemte. Aldri kjent før.
Men negative tester i går og forgård, så drittanta kommer vel i morgen når jeg må prestere med en skoleoppgave. :banghead:
FF sier jeg har IKM i overimorgen, FLO-appen sier i morgen og jeg mente den var i dag. Så litt uenighet ute å går her :laughing001
Hva med deg? :)

Går fort til sprøytestart nå Victoria!![emoji3][emoji3] håper du slipper like lang stimulering på sprøyter denne gangen!!!

I februar (når jeg til og med fikk 2 ekte streker!) stimulerte jeg i 14 dager, ovitrelle dag 15 og uttak dag 17 (samme som når jeg normalt har EL det) etter sprøytestart :)

Back
Topp