⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Begynner å bli litt spent nå, om jeg vil eller ikke[emoji13][emoji85]

Sliter ikke med den spenningen jeg gitt[emoji5] PP40 og ivf her[emoji12]

Sliter ikke med den spenningen jeg gitt[emoji5] PP40 og ivf her[emoji12]

Da håper jeg mer for deg enn meg selv ass! Kryss kryss kryss for at det endelig er din tur! Hvor mange dpo og når kan du teste? :) Har kanskje spurt før, eller du har skrevet det før, men vanskelig å huske[emoji51][emoji85]

Da håper jeg mer for deg enn meg selv ass! Kryss kryss kryss for at det endelig er din tur! Hvor mange dpo og når kan du teste? :) Har kanskje spurt før, eller du har skrevet det før, men vanskelig å huske[emoji51][emoji85]

Tusen takk for det[emoji173]️[emoji173]️

Jeg er 11 dpo! Skal teste 15 dpo, det er på torsdag 12.10! Offisiell testdato fra klinikken er ikke før 16.10, 19 dpo!! Sååå lenge klarer jeg ikke vente[emoji12][emoji12]

Tusen takk for det[emoji173]️[emoji173]️

Jeg er 11 dpo! Skal teste 15 dpo, det er på torsdag 12.10! Offisiell testdato fra klinikken er ikke før 16.10, 19 dpo!! Sååå lenge klarer jeg ikke vente[emoji12][emoji12]

Det hørtes fryktelig lenge til ja. Hvorfor vil de at du skal vente så lenge? Det er jo langt over IKM? Vi prøvde lenge med nr.2, og syns det var så vondt når mensa kom som ett sjokk, ville heller test og være forberedt på den. Men nå skal det jo være TO streker hos deg da, så ikke noe å tenke på :D

Jeg tok ovitrelle sprøyte denne pp, derfor jeg prøver å vente lengst mulig med testing, den kan nemlig slå ut positivt da den inneholder hcg.. men «regelen» er 10 dager så går nok bra nå, men om den er megativ blir jeg så stresset på at mensen ikke kommer så best å vente nærmest IKM som mulig, min tr skal egentlig komme 13.10, samme som deg eller?

Murringer her også, i over 1 uke! Tr kan ikke begynne å irritere så lenge før!

Jeg tror syns du skal ha motet oppe litt til så kanskje den er positiv om noen dager [emoji846]

Ja, da skjønner jeg hvorfor du venter[emoji4] har vært så flink de siste pp og ikke testa, men blir så påvirka av folk, så når det ble så mye prat i gruppen om testing måtte jeg jo bare[emoji12] tror den kommer 12. her, men er ikke helt sikker..

Syns ikke det jeg heller, virker liksom som det skjer noe der nede, men er nok bare kroppen som tuller med meg[emoji12]

Skal prøve så godt jeg kan![emoji4]

Det hørtes fryktelig lenge til ja. Hvorfor vil de at du skal vente så lenge? Det er jo langt over IKM? Vi prøvde lenge med nr.2, og syns det var så vondt når mensa kom som ett sjokk, ville heller test og være forberedt på den. Men nå skal det jo være TO streker hos deg da, så ikke noe å tenke på :D

De setter testdato 14 dager etter innsett for p være helt sikre på at det ikke blir en kjemisk! Men de setter 14 dager etter uansett om det er et todagers eller et femdagersegg som settes inn! Mens får jeg ikke uansett før test, for jeg går på hormoner som utsetter blødning[emoji12] de slutter jeg på på testdato om testen er negativ! Er den positiv må jeg gå på hormonene til og med svangerskapsuke 10!

Murringer, verk i puppene og sultfølelse fikk jeg tidlig, samt at jeg fikk noe som lignet på el-slim men gul i fargen[emoji848] fra sånn 8 dpo har jeg vært ekstremt trøtt om kvelden, og tidvis kvalm!
Lykke til, satser på det er symptomer på en spire hos deg [emoji1374][emoji2]

Kjenner på akkurat de samme symptomene.. fortsatt rikelig med utflod! Sånn at jeg sjekker etter mensen liksom! Sorry detaljene! Men klarer ikke håpe da jeg hadde mye liknende forrige runde! Men ikke så mye gulaktig utflod da! Og ikke hodeverken! Og nå er jeg fysen og sulten om hverandre

De setter testdato 14 dager etter innsett for p være helt sikre på at det ikke blir en kjemisk! Men de setter 14 dager etter uansett om det er et todagers eller et femdagersegg som settes inn! Mens får jeg ikke uansett før test, for jeg går på hormoner som utsetter blødning[emoji12] de slutter jeg på på testdato om testen er negativ! Er den positiv må jeg gå på hormonene til og med svangerskapsuke 10!

Aha. Da skjønner jeg. Nå lærte jeg mye nytt ;) Barna skulle jammen visst hva vi gjør for å få dem inn i magen [emoji173]️ Hvordan er det å gå på hormoner da? Håper ikke de tuller for mye med deg [emoji8]

Æsjda. Vi får slå følge i neste runde vi da. Jeg har riktignok ikke sett snurten til noen tr enda, men plenty med tegn på at hun er rett rundt hjørnet... Traff meg hardt i går, men kjenner det går litt bedre i dag. Da slipper jeg å organisere nipt test midt i julestria, og kan nyte livet på kongress om to uker.

Liker ikke at du evt slår følge pga mangelen på spire, men liker allikevel fordi du er så nice å være i IKM-gruppe med. Gjelder å ta med seg det positive. Mannen har begynt på clomifen nå- utrolig spent på om det har noe for seg.

Aha. Da skjønner jeg. Nå lærte jeg mye nytt ;) Barna skulle jammen visst hva vi gjør for å få dem inn i magen [emoji173]️ Hvordan er det å gå på hormoner da? Håper ikke de tuller for mye med deg [emoji8]

Ja, de skulle bare visst[emoji23] kommer til å være åpne med våre barn om at vi måtte ha litt hjelp for å få dem[emoji173]️
Hehe, hormoner er ikke bare bare! Nå har ikke jeg hatt de aller verste bivirkningene heldigvis! Men, man legger på seg ganske mye! Og kan være like ille psykisk som fysisk! Jeg er på min fjerde runde med hormoner/forsøk på 7 måneder, og kjenner at det begynner å ta hardt på! Jeg har ikke vært på jobb på 1 mnd og er sykemeldt foreløpig ut oktober[emoji20]

Ja, de skulle bare visst[emoji23] kommer til å være åpne med våre barn om at vi måtte ha litt hjelp for å få dem[emoji173]️
Hehe, hormoner er ikke bare bare! Nå har ikke jeg hatt de aller verste bivirkningene heldigvis! Men, man legger på seg ganske mye! Og kan være like ille psykisk som fysisk! Jeg er på min fjerde runde med hormoner/forsøk på 7 måneder, og kjenner at det begynner å ta hardt på! Jeg har ikke vært på jobb på 1 mnd og er sykemeldt foreløpig ut oktober[emoji20]

Fy søren så sterk du er altså! Det må jeg bare få si.
Kjenner deg ikke men jeg får en sånn stolt følelse av å lese det du skriver. Fy søren![emoji106][emoji123]
Jeg håper ekstra på at det blir deres tur nå! Det fortjener dere virkelig[emoji173]️

Liker ikke at du evt slår følge pga mangelen på spire, men liker allikevel fordi du er så nice å være i IKM-gruppe med. Gjelder å ta med seg det positive. Mannen har begynt på clomifen nå- utrolig spent på om det har noe for seg.

[emoji173]️ Det var fint sagt! *smiler fra øre til øre* Takk! Spennende tider for dere da. Håper det gjør susen for å booste svømmeteknikk og utholdenhet til de små soldatene! Lykke til [emoji1303]

Fy søren så sterk du er altså! Det må jeg bare få si.
Kjenner deg ikke men jeg får en sånn stolt følelse av å lese det du skriver. Fy søren![emoji106][emoji123]
Jeg håper ekstra på at det blir deres tur nå! Det fortjener dere virkelig[emoji173]️

Tusen hjertelig takk[emoji173]️[emoji173]️ det varmer å høre slikt når man bare kjenner seg sliten og motløs![emoji8][emoji8] Men drømmen om en baby er så sterk at jeg kommer aldri aldri til å gi meg!!! Det skjer ikke!!!

Men håper at det er en liten spire i magen nå som er i ferd med å feste seg godt fast, slik at den blir værende helt til juni 2018[emoji173]️

Jeg kan bare forestille meg. Jeg tåler ikke hormonprevensjon, og har opplevd både depresjon og angst av å gå på p-piller osv. Så syns absolutt barna skal få høre om det store ønsket og innsatsen fra mamma og pappa. Det er ingen dans på roser. Men så verdt det når babisen ligger i armene [emoji173]️ Det blir din tur, veien dit er bare litt lengre. Og du vet hva de sier om de man må legge litt ekstra innsats i? De blir helt perfekte de ;) Hihi.

Jeg kan bare forestille meg. Jeg tåler ikke hormonprevensjon, og har opplevd både depresjon og angst av å gå på p-piller osv. Så syns absolutt barna skal få høre om det store ønsket og innsatsen fra mamma og pappa. Det er ingen dans på roser. Men så verdt det når babisen ligger i armene [emoji173]️ Det blir din tur, veien dit er bare litt lengre. Og du vet hva de sier om de man må legge litt ekstra innsats i? De blir helt perfekte de ;) Hihi.

Jeg er helt sikker på at det kommer til å være verdt det[emoji173]️[emoji173]️ men jeg var ikke heeelt forberedt på den mentale utfordringen med IVF når vi satte i gang i februar! Kjenner jeg får et "hardere skall" rundt meg for hvert negative forsøk! Forsåvidt bra ifht til at skuffelsene kanskje ikke blir like store, men trist ifht å kanskje klare å glede seg over en graviditet når man oppnår det! Det er lett for at frykten for å miste overskygger gleden! Kjente på det litt når jeg ble gravid i Mai! Var livredd og bekymret, og sikkert med god grunn for jeg mista jo i juni[emoji20] kjenner hvertfall at jeg ikke kommer til å senke skuldrene et sekund ved neste graviditet før etter TUL! Sist mista jeg uka før TUL[emoji20]

Back
Topp