⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

12/13 dpo å det kommer litt rosa på papire når eg går på do så her er vel snart tr på plass tenker eg :-) :-) ikm i morgen eller på tirsdag :-)

Takk![emoji7] såå spennende! Tester du på ikm? Skal ikke kimse av følelser altså, jeg har følt hele veien at jeg var gravid selv om testene i starten var blenda [emoji1] krysser alt for dere! [emoji171]

Dette er prøverørsforsøk, det fjerde! Testdato er egentlig ikke før 16.10, 19 dpo!!! Men jeg har bestemt meg for å teste 15 dpo, er 11 dpo idag! Så blir test på torsdag[emoji5] forrige forsøk fikk jeg negative tester 08/09/10 dpo, positiv test 11 dpo, negativ 12 dpo, positiv 13 dpo og negativ 16 dpo! Så en ny berg og dalbane av tester orker jeg ikke! 15 dpo bør være relativt sikkert[emoji5]

Dette er prøverørsforsøk, det fjerde! Testdato er egentlig ikke før 16.10, 19 dpo!!! Men jeg har bestemt meg for å teste 15 dpo, er 11 dpo idag! Så blir test på torsdag[emoji5] forrige forsøk fikk jeg negative tester 08/09/10 dpo, positiv test 11 dpo, negativ 12 dpo, positiv 13 dpo og negativ 16 dpo! Så en ny berg og dalbane av tester orker jeg ikke! 15 dpo bør være relativt sikkert[emoji5]

Åå da forstår jeg godt at du venter litt! At du har fått symptomer er jo veldig lovende!! [emoji1374] Satser på at en spire har tatt boplass hos deg de neste 9 mnd [emoji7]

Åå da forstår jeg godt at du venter litt! At du har fått symptomer er jo veldig lovende!! [emoji1374] Satser på at en spire har tatt boplass hos deg de neste 9 mnd [emoji7]

Håper det[emoji173]️[emoji173]️

cc2d533a57022796f2a2a49bf80af100.jpg
øverste fra i dag 11 dpo, den under fra i går! Symptomer er godt på plass, så det kan vel begynne å synke inn at jeg er gravid [emoji2]
Gratulerer!!

12/13 dpo å det kommer litt rosa på papire når eg går på do så her er vel snart tr på plass tenker eg :) :) ikm i morgen eller på tirsdag :)
Uff da... så kjedelig.

11 dpo i dag, blank test i går, så gadd ikke teste i dag[emoji12]
Men har sånn merkelig følelse i brystene, litt sånn voksesmerter/verk men dem er ikke vonde å ta på[emoji848] Sist pp var niplene vonde å ta på før tr, men det er dem ikke nå[emoji848]
Håper det kan være ett godt teng[emoji87][emoji85]

Uff testene mine har vært like i 3 dager, kanskje noe svakere idag. Begynner bli skikkelig nervøs nå.. Men etter å ha lastet ned WomanLog så kaaan det være jeg bare er 8-9 dpo‍♀️

Blenda-test idag igjen. 11-12 dpo. Har insett at det blir ikke noe denne gangen. Da burde det vært antydning til strek men det er det altså ikke. Men men... arti å se flere positive tester her! Jeg har brukt boots sitt apotekmerke de siste dagene, noen som har erfaring med det?

6098de7509a95e449d07d403a3fb2d1e.jpg

Ingen stigning :( begynner å se dårlig ut dette! Vært helt like i flere dager nå.

8 dpo i dag og fortsatt null tegn utenom murring [emoji51] Tok meg just en løpetur på ei halv mil, det gjorde godt for å få tankene over på noe annet. Fokus på å opparbeide meg god helse før ett evt. graviditetsmaraton ;)

6098de7509a95e449d07d403a3fb2d1e.jpg

Ingen stigning :( begynner å se dårlig ut dette! Vært helt like i flere dager nå.

Er det ebay tester? Sett flere av de som ser slik ut og som ikke endrer seg! Ei på assistert fikk slike og mannen testa bare for å sjekke og han fikk positiv test[emoji848][emoji848] jeg ville prøvd en annen om jeg var deg[emoji5]

Er det ebay tester? Sett flere av de som er slik ut og sol ikke endrer seg! Ei på assistert fikk slike og mannen testa bare for å sjekke og han fikk positiv test[emoji848][emoji848] jeg ville prøvd en annen om jeg var deg[emoji5]

Ja det er eBay! Så det kan være de ikke er reelle engang?[emoji43][emoji43] skrekk og gru!!

Ja det er eBay! Så det kan være de ikke er reelle engang?[emoji43][emoji43] skrekk og gru!!

Beklageligvis ja[emoji20][emoji20] derfor jeg ville prøvd en annen![emoji1303][emoji5]

Beklageligvis ja[emoji20][emoji20] derfor jeg ville prøvd en annen![emoji1303][emoji5]

Ånei...! Men jeg har jo tatt en RFSU midt i det hele, på torsdag tror jeg det var og ble to streker der også!?

Back
Topp