Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk![emoji7] såå spennende! Tester du på ikm? Skal ikke kimse av følelser altså, jeg har følt hele veien at jeg var gravid selv om testene i starten var blenda [emoji1] krysser alt for dere! [emoji171]
øverste fra i dag 11 dpo, den under fra i går! Symptomer er godt på plass, så det kan vel begynne å synke inn at jeg er gravid [emoji2]
Dette er prøverørsforsøk, det fjerde! Testdato er egentlig ikke før 16.10, 19 dpo!!! Men jeg har bestemt meg for å teste 15 dpo, er 11 dpo idag! Så blir test på torsdag[emoji5] forrige forsøk fikk jeg negative tester 08/09/10 dpo, positiv test 11 dpo, negativ 12 dpo, positiv 13 dpo og negativ 16 dpo! Så en ny berg og dalbane av tester orker jeg ikke! 15 dpo bør være relativt sikkert[emoji5]
Gratulerer!!
Åå da forstår jeg godt at du venter litt! At du har fått symptomer er jo veldig lovende!! [emoji1374] Satser på at en spire har tatt boplass hos deg de neste 9 mnd [emoji7]
Gratulerer!!øverste fra i dag 11 dpo, den under fra i går! Symptomer er godt på plass, så det kan vel begynne å synke inn at jeg er gravid [emoji2]
Uff da... så kjedelig.12/13 dpo å det kommer litt rosa på papire når eg går på do så her er vel snart tr på plass tenker eg ikm i morgen eller på tirsdag
øverste fra i dag 11 dpo, den under fra i går! Symptomer er godt på plass, så det kan vel begynne å synke inn at jeg er gravid [emoji2]
Høres kanskje litt merkelig ut med det går heilt fint hadde nok reagert litt annerledes hadde det ikke våre får att eg har verdens nydeligeste datter fra før av men da er det bare til å prøve neste runde å se litt vanskelig når mannen er på reisejobb men vi prøverUff da... så kjedelig.
Ingen stigning begynner å se dårlig ut dette! Vært helt like i flere dager nå.
Er det ebay tester? Sett flere av de som er slik ut og sol ikke endrer seg! Ei på assistert fikk slike og mannen testa bare for å sjekke og han fikk positiv test[emoji848][emoji848] jeg ville prøvd en annen om jeg var deg[emoji5]
Ja det er eBay! Så det kan være de ikke er reelle engang?[emoji43][emoji43] skrekk og gru!!
Beklageligvis ja[emoji20][emoji20] derfor jeg ville prøvd en annen![emoji1303][emoji5]