Vimso84
Glad i forumet
11/12 dpo her å blenda test, men du har no noen dager å gå på enda så det er no håp10 dpo, blenda test[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11/12 dpo her å blenda test, men du har no noen dager å gå på enda så det er no håp10 dpo, blenda test[emoji20]
Jeg kjenner jeg har veldig troen på dere denne pp. Alle mann[emoji4] Men mister litt troen på meg selv oppi det hele. Kjenner murringer og har ømme bryst, men når tiden nærmer seg for testing så tørr jeg ikke ha noen forhåpninger[emoji85] Vi har prøvd i over ett år å jeg er redd symptomene mine bare er innbilning[emoji28] Jeg har så lyst til å få to streker nå at det presser i brystet og jeg får klump i halsen bare av å tenke på det. Jeg forstår virkelig deres glede, dere som får positiv test! Jeg blir så utrolig glad på deres vegne. Håper det blir min tur snart[emoji120]
Jeg kjenner jeg har veldig troen på dere denne pp. Alle mann[emoji4] Men mister litt troen på meg selv oppi det hele. Kjenner murringer og har ømme bryst, men når tiden nærmer seg for testing så tørr jeg ikke ha noen forhåpninger[emoji85] Vi har prøvd i over ett år å jeg er redd symptomene mine bare er innbilning[emoji28] Jeg har så lyst til å få to streker nå at det presser i brystet og jeg får klump i halsen bare av å tenke på det. Jeg forstår virkelig deres glede, dere som får positiv test! Jeg blir så utrolig glad på deres vegne. Håper det blir min tur snart[emoji120]
11/12 dpo her å blenda test, men du har no noen dager å gå på enda så det er no håp
Takk for at du har troen[emoji173]️ jeg har troen på deg!! Du har gode symptomer! Og det blir din tur[emoji7][emoji7]
Du er jammen en person med ett godt hjerte! Så fine ord du har skrevet til flere oppover her. Så nå skal du få en av meg Jeg kjenner meg igjen i følelsene dine ifm prøvingen på andremann. Konstant klump i halsen, symptomjakt, håp og skuffelse hver mnd. Hvor mange dpo er du nå? Som navnet ditt tilsier har du to barn fra før? Da kan det handle om ren uflaks, du har jo klart det to ganger før Så ta til deg dine egne ord. Kanskje er det denne mnd at lottogevinsten er vunnet Jeg heier med deg!! [emoji173]️
Nei det er nok ikke vitsi Hehe eg venter til tirsdag så for vi seJa heldigvis, men gidder nok ikke teste mer før nærmere ikm[emoji4]
Åå så koselig sagt[emoji173]️ Du er jammen meg god du også![emoji4]
Har desverre ingen barn fra før. Kun meg og samboer, derav 2 til 3 [emoji4]
Jeg er 7-8 dpo i dag, så tror jeg skal prøve meg på en test i morgen. Om jeg tørr. Den blir jo mest sannsynlig negativ da det er tidlig med testing. Vi får se hva jeg gjør. Se hva jeg tørr[emoji85][emoji85]
11 dpo og fortsatt blenda tester.. Det betyr at jeg offisielt har gitt opp denne runden. Kommer nok til å teste mer, bare sånn i tilfelle, men tror ikke på noen positiv test. Håper å se flere positive tester fra dere andre[emoji4]
øverste fra i dag 11 dpo, den under fra i går! Symptomer er godt på plass, så det kan vel begynne å synke inn at jeg er gravid [emoji2]
øverste fra i dag 11 dpo, den under fra i går! Symptomer er godt på plass, så det kan vel begynne å synke inn at jeg er gravid [emoji2]
Så fine streker[emoji5] gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Masse symptomer her også, og har på følelsen at jeg er gravid! Og den følelsen vil jeg ikke ha, for jeg blir så himla skuffa!! Men bare 4 dager igjen til test[emoji173]️
Da tenker vi det samme. Jeg har så på følelsen at jeg er det, men jeg tørr ikke å tenke sånn egentlig. For skuffelsen blir bare enda større om det ikke stemmer...
Herlig[emoji1] Så fine streker[emoji173]️ [emoji322][emoji322] Hurraa!
Så fine streker[emoji5] gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Masse symptomer her også, og har på følelsen at jeg er gravid! Og den følelsen vil jeg ikke ha, for jeg blir så himla skuffa!! Men bare 4 dager igjen til test[emoji173]️