Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan redigere noe synligere frem [emoji849]
Det hadde jeg og! Nå er det nøyaktig 11mnd siden jeg hadde positiv g-test.Samme her! Jeg hadde positiv graviditetstest for nesten eksakt ett år siden[emoji15] Fy søren som tiden har gått. Samtidig som det har gått trått også...
Gratulerer så mye med to nydelige streker
Prøver å beskrive følelsen jeg har her nå for dere men jeg får det ikke til [emoji85][emoji7] Etter en MA i mai i uke 14 så ble det nå på mårran 2 sterke rosa streker [emoji2] Vi er bare opplever ren lykkefølelse akkurat nå [emoji173]
Prøver å beskrive følelsen jeg har her nå for dere men jeg får det ikke til [emoji85][emoji7] Etter en MA i mai i uke 14 så ble det nå på mårran 2 sterke rosa streker [emoji2] Vi bare opplever ren lykkefølelse akkurat nå [emoji173]
Prøver å beskrive følelsen jeg har her nå for dere men jeg får det ikke til [emoji85][emoji7] Etter en MA i mai i uke 14 så ble det nå på mårran 2 sterke rosa streker [emoji2] Vi bare opplever ren lykkefølelse akkurat nå [emoji173]
12 dpo å negativ G test å monitoren skreik mot meg IKKE GRAVID, veldig unødvendig å skrike så tidlig på morningen synes eg Hehe så nå får eg bare vente på tr å se om ho kommer på mandag håper noen kan komme med noen posetive tester i dag det hadde våre kjekt masse lykke til jenter
Eg har funne ut man må ha litt humor opp i alle disse negative testene som skal spare sån på disse ekstra strekene sine!! For ellers blir det bare så veldig tungt å prøve å bli gravid heldigvis så er det flere måneder å prøve, har klart å bli gravid ein gang så må få det til ein gang til vel Hehe klem tilbakeHaha, nå lo jeg høyt (skrike så tidlih om morningen) [emoji12] Du er morsom. Når det er sagt, leit med negativ test. Håper du har hellet med deg neste måned. Klem til deg.
12 dpo å negativ G test å monitoren skreik mot meg IKKE GRAVID, veldig unødvendig å skrike så tidlig på morningen synes eg Hehe så nå får eg bare vente på tr å se om ho kommer på mandag håper noen kan komme med noen posetive tester i dag det hadde våre kjekt masse lykke til jenter
Helt fullstendig negativt på meg også, og ingen ømme pupper. Må nok innse at det ikke gikk denne runden. Kjenner det er litt vanskeligere denne gang, men prøver å være realistisk på at det er vanskelig å få noe til å klaffe når hormonene er i ubalanse. Håper bare jeg rekker å fixe det til neste runde. Lykke til alle dere som fortsatt venter [emoji1303]
Eg håper ting fikser seg for deg til neste runde sånn at du er klar for å jakte gull egge det er tungt å få negativt hele tiden sist eg fikk posetiv så tok det tre år før vi fikk posetiv test, men den gleden det var da var bare heilt magisk så håper eg får kjenne på den igjen masse lykke til, til dere det kommer til å gå bra tilsluttHelt fullstendig negativt på meg også, og ingen ømme pupper. Må nok innse at det ikke gikk denne runden. Kjenner det er litt vanskeligere denne gang, men prøver å være realistisk på at det er vanskelig å få noe til å klaffe når hormonene er i ubalanse. Håper bare jeg rekker å fixe det til neste runde. Lykke til alle dere som fortsatt venter [emoji1303]
Eg håper ting fikser seg for deg til neste runde sånn at du er klar for å jakte gull egge det er tungt å få negativt hele tiden sist eg fikk posetiv så tok det tre år før vi fikk posetiv test, men den gleden det var da var bare heilt magisk så håper eg får kjenne på den igjen masse lykke til, til dere det kommer til å gå bra tilslutt
Eg ser den så håper det sitter i løp av di neste månedene helst neste månede! Har ikke tre år eg heller vil helst ha ein liten innen neste år med tanke på alder å med tanke på ho som vi har fra før så eg krysser fingrene for neste månede får oss beggeTakk for gode ord. Har nok ikke tre år på meg i forhold til alder, men håper det klaffer for oss snart. Ellers blir vi for alltid å ha minst ett barn for lite...