⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Takk[emoji4] torsdag, så er fortsatt en god stund til. Men ser jo hele tiden de som får positiv så tidlig, så blir litt påvirka og tenker håpet er ute[emoji12] men vet jo at det egentlig ikke er det[emoji4] hvordan ligger du an?

Ja, føles ut som om det er mest vanlig å få positiv kjempetidlig, men det gjelder da ikke alle. Jeg har ikm på tirsdag, så håpet henger i et tynt snøre. Er det ikke antydning til strek imorgen tidlig så blir jeg nok litt trist.

Ja, føles ut som om det er mest vanlig å få positiv kjempetidlig, men det gjelder da ikke alle. Jeg har ikm på tirsdag, så håpet henger i et tynt snøre. Er det ikke antydning til strek imorgen tidlig så blir jeg nok litt trist.

Fortsatt noen dager igjen for deg og da, så du må ikke miste håpet helt du heller[emoji6] masse lykke til med testing!

Auu vondt å ta av bhen[emoji28] Supersårt[emoji85]

Det må da være et godt tegn, hvis det ikke vanligvis blir sånn før tr. Jeg irriterer meg over at puppene ikke er ømme, for da har jeg virkelig ikke tro på at det er noe på gang. Det dumme er at jeg ikke husker hvor tidlig det kom de andre gangene. Bare at det var tydelig til stede da jeg testet. Men det var jo 3-10 dager etter ikm [emoji12]. Blir helt småsprø av disse ventedagene.

f9700224471fa1c7c70aa8c89163914d.jpg

Kan redigere noe synligere frem [emoji849]

Ser strek[emoji5]

Det må da være et godt tegn, hvis det ikke vanligvis blir sånn før tr. Jeg irriterer meg over at puppene ikke er ømme, for da har jeg virkelig ikke tro på at det er noe på gang. Det dumme er at jeg ikke husker hvor tidlig det kom de andre gangene. Bare at det var tydelig til stede da jeg testet. Men det var jo 3-10 dager etter ikm [emoji12]. Blir helt småsprø av disse ventedagene.

Håper det er ett tegn[emoji120]
Pleier å ha litt ømme bryster, men ikke på denne måten[emoji51] (Tror jeg[emoji23])
Har en tendens til å overtenke symptomer i håp om at det er et godt tegn[emoji28]

Husker dere følelsen da man begynte å få pupper? Så vondt det var å komme borti de? Sånn har jeg det nå[emoji85]
Sier som andre har sagt tidligere; er det ikke en liten spire så har jeg tidenes innbilte svangerskap[emoji23]

Husker dere følelsen da man begynte å få pupper? Så vondt det var å komme borti de? Sånn har jeg det nå[emoji85]
Sier som andre har sagt tidligere; er det ikke en liten spire så har jeg tidenes innbilte svangerskap[emoji23]

Da håper jeg det er spire!

Det har jeg også! Klarer ikke lenger å ligge på magen når jeg skal sove! Helt latterlig vonde!! Håper det er et godt tegn[emoji173]️[emoji173]️

Så spennende! Dette blir en bra helg! Jeg har også laget en strek, men brukte laaaang tid på den, så det er nok bare tull. Men veldig gøy mens det står på [emoji12]
Så spennende [emoji28] krysser alt jeg har[emoji1] [emoji173]

Back
Topp