⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Da har jeg bestilt 10 tester. Starter testing når de dukker opp :) Når kan jeg regne med riktig resultat? Jeg skal melde meg på tur, men må vite om det blir baby eller ikke først [emoji13]

Da har jeg bestilt 10 tester. Starter testing når de dukker opp :) Når kan jeg regne med riktig resultat? Jeg skal melde meg på tur, men må vite om det blir baby eller ikke først [emoji13]

Det kommer helt ann på sensitiviteten og hvor raskt kroppen din produserer hcg, det et veldig individuelt[emoji5]

Alt fra 8-9 dpo og til flere dager etter ikm er vanlig. Det kommer helt an på når egget fester seg og hvor raskt du lager hcg. Tvi tvi! Håper på baby [emoji1303]

Det kommer helt ann på sensitiviteten og hvor raskt kroppen din produserer hcg, det et veldig individuelt[emoji5]

Det er billigstrimler, og fikk veldig tydelig strek på 12 dpo forrige svangerskap. En ting er hvis den viser strek, da dropper jeg bestilling. Litt verre hvis den er blank og jeg hiver meg på, for så å oppdage baby på tidenes fylletur [emoji85][emoji51][emoji23]

Det er billigstrimler, og fikk veldig tydelig strek på 12 dpo forrige svangerskap. En ting er hvis den viser strek, da dropper jeg bestilling. Litt verre hvis den er blank og jeg hiver meg på, for så å oppdage baby på tidenes fylletur [emoji85][emoji51][emoji23]

Ser den, er vanskelig å planlegge noe når man er i denne prøveprosessen[emoji12] ville tok tatt test bare for å sjekke jeg hvertfall[emoji5]

Det som er så fint er att man kan være uenig :-) men jeg gidder ikke ha sex med min samboer vist han ikke vil, mister heilt lysten!! Men vist di er enig om å få eit barn må han ofre litt mer en å ha sex på søndager som ho skriver, men får å få eit barn må man være to å begge må være enig om få eit barn til å da må man jo gjøre det vist man har El så eg forstår frustrasjonen hennes når eg leste det andre innlegge ho skreiv!! :-) Det å prøve er veldig slitsomt når man hele tiden får negativ test det veit eg alt om etter vi prøvde i 5 år før vi fikk posetiv test da vart det bare sån som du skiver tøm og røm opplegg å det er vel derfor eg ikke synes det å ha sex med min partner er greit vist han ikke vil!!
Han sier selv at han vil ha barn. Nå har han skaffet legetime for å futt i lysten. Han skjønner at jeg ikke syns noe om at sex skal være på en fast dag, og aldri utenom. Jeg tror at han tenker at en fast dag funker. Det var sånn jeg ble gravid for et år siden.

Klart det, en vil jo ha sex med en som vil ha sex med deg - det er jeg helt enig i. Noen ganger er det supersexy og andre ganger en kjappis, blir vell sånn i et forhold etterhvert:) vi tenker at det minste vi kan gjøre under EL dagene er å ha oss, selv om en er trøtt og normalt sett hadde lagt seg tidligere den dagen. Da funker det strålende med en kjappis før natta ;) når det er sagt er vi ikke langtidsprøvere, så det du beskriver skal jeg selvfølgelig ikke uttale meg om. Trist å høre at det tok så lang tid..å at en endrer holdninger og tanker i prøvetiden det er jeg ikke i tvil om altså. Poenget mitt var bare at sex trenger ikke alltid være sexy når det er baby som er målet. Bare min mening :)
Det samme gjelder når det ikke er for å lage baby. Ikke en gang da er det fristende for han. Kun en fast dag i uka. Vi har pratet litt i dag, og han skjønner hva jeg mener. Nå blir det legetime på han for å fikse opp i det.

Nei men det er eg heilt enig i att det ikke trenger, men for meg virker det som at di to kanskje må ta ein prat å finne ut om di har felles mål om å få ein baby får vist det er det må mannen skjerpe seg å gjere ein liten insats får att det skal skje :-) vist ikke di har felles mål så må di virkelig ta ein prat :-) vi er i grunn veldig enig ser eg Hehe :-)
Vi har et felles mål om barn. Han sier selv at det er det han vil. Ut fra hvor lei seg han ble da vi mistet, så tror jeg han mener det.

Ser den, er vanskelig å planlegge noe når man er i denne prøveprosessen[emoji12] ville tok tatt test bare for å sjekke jeg hvertfall[emoji5]

Ja, det er helt klart. Og funker dårlig for et planleggingsmenneske som meg [emoji13] Tar selvsagt test før jeg drar på tur og heller nedpå alkohol. Da skal jeg være 100% sikker på 0 baby. Lurer bare på når (dpo) jeg evt. kan avklare baby om testen er blank. Bookingansvarlig venter på svar [emoji51][emoji85]

Det samme gjelder når det ikke er for å lage baby. Ikke en gang da er det fristende for han. Kun en fast dag i uka. Vi har pratet litt i dag, og han skjønner hva jeg mener. Nå blir det legetime på han for å fikse opp i det.
Så godt å høre :) :) håper det løser seg for dere!

God morgen! Atter en dag, atter en test, atter et nei. Hadde så mye murringer, eller strengt tatt noe som ligner menssmerter i går kveld at jeg tenkte: nå mååå den være positiv. Vi får se, det er ikke over før det er over, men jeg jeg begynne å kjenne på at jeg burde forberede meg på at det ikke blir juni-baby, men kanskje september-baby. Jaja, håper dere får en fin fredag! Helg straks uansett :)

Ugh... 4 eller 5 dpo, føler meg ikke bra men vet ikke hvor det kommer fra....:hungover:

God morgen! Atter en dag, atter en test, atter et nei. Hadde så mye murringer, eller strengt tatt noe som ligner menssmerter i går kveld at jeg tenkte: nå mååå den være positiv. Vi får se, det er ikke over før det er over, men jeg jeg begynne å kjenne på at jeg burde forberede meg på at det ikke blir juni-baby, men kanskje september-baby. Jaja, håper dere får en fin fredag! Helg straks uansett :)
God morgen (formiddag :p ) og god fredag til deg også!
Jeg har kjent så mye de siste dagene selv, og mer i går og tenkte at nå må den jo være positiv. Men nei, kanskje det er noe der men usikker. Ikke over enda :)

Back
Topp