⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Da har jeg vært hos gyn, så nå er ivf neste. Syns det er litt kjipt, men er tydeligvis det som må til siden vi ikke får det til på egenhånd, så da er det jo egentlig bra[emoji4] venter fortsatt på svar fra endokrinolog, men når vi får svar skal gyn sende henvisning, og da forsto jeg det var inntil 3 mnd ventetid. Spennende tider i vente[emoji4] men satser selvfølgelig på at spira sitter denne mnd[emoji6]
Blir ivf på oss også, hvis vi ikke klarer det selv i mellomtiden. Ikke noe kjekt, men vi er heldige som kan få hjelp når man ikke klarer det selv :) Håper du snart sitter med en spire i magen med litt hjelp :) Lykke til i løpet mot en baby ❤️

Litt uenig i den faktisk. Hvis ønsket om baby er tilstede må man ha sex på rett tidspunkt, uansett om en ikke er i rett «humør.» Vi har derfor innført «tøm og røm» her i heimen, hvis sex ikke frister så veldig - men vi må pga EL så gjør vi det superkjapt og enkelt :D
Han gidder bare når han sjøl vil. Han vil ikke en gang når det bare er for sex. Kun den ene dagen i uka som han har bestemt. Jeg må alltid ville da. Hvis ikke blir det ingen ting resten av uka.

Blir ivf på oss også, hvis vi ikke klarer det selv i mellomtiden. Ikke noe kjekt, men vi er heldige som kan få hjelp når man ikke klarer det selv :) Håper du snart sitter med en spire i magen med litt hjelp :) Lykke til i løpet mot en baby [emoji173]️

Ja, det er akkurat det vi må huske på, at vi faktisk kan få hjelp[emoji4] skal prøve så godt vi kan i mellomtiden å lage baby på den gammeldagse måten, men har hvertfall et håp om en spire i magen innen 4 mnd, og det er jo noe å se frem til[emoji4] håper på det samme for deg, masse lykke til![emoji5][emoji173]️

Har en skikkelig rar dag! Ekstremt sliten, mister ting, tung i hode, vondt i puppene, tisser ofte og har murringer i magen og vondt i korsryggen! Samt økt utflod, sånn at papiret bare sklir når man tørker seg ( haha, sorry detaljene) ! Nesten så jeg forventer mensen rett rundt hjørnet ! Må være tidenes innbilte gravid!!

Han gidder bare når han sjøl vil. Han vil ikke en gang når det bare er for sex. Kun den ene dagen i uka som han har bestemt. Jeg må alltid ville da. Hvis ikke blir det ingen ting resten av uka.

Hm..det høres litt ut som om dere muligens sko ha søkt noe hjelp? Sex er jo veldig viktig for samholdet - og det skal jo gå på begge sine premisser, ikke bare hans. Veldig kjedelig å lese det du skriver i alle fall, håper det blir bedre:)

Hm..det høres litt ut som om dere muligens sko ha søkt noe hjelp? Sex er jo veldig viktig for samholdet - og det skal jo gå på begge sine premisser, ikke bare hans. Veldig kjedelig å lese det du skriver i alle fall, håper det blir bedre:)
Ja, vi får se. Vet ikke om han skjønner hvor tungt jeg faktisk tok MAen.

Skjønningen! Jeg vil også ruge på sofaen... i stedet løper jeg rundt som en vaskefille og behandler pasienter. Heldigvis en rolig dag på operasjonsstuen i dag. Det er de beste dagene [emoji1303][emoji173]️.

Godt du har hatt en rolig dag på jobben da hvertfall[emoji7][emoji7] føler meg som verdens lateste og mannen er såå streng!! Jeg får såvidt lov til å lage meg mat[emoji23][emoji23] men kan jo ikke ligge og sulte på sofaen mens han er på jobb! Han er veldig søt da[emoji5][emoji5]

Det hørtes ikke bra ut i det hele tatt [emoji848] hvordan har dere det ellers da? En skal jo gi og ta i et forhold :/ rutinepreget sex kan jo bli kjedelig i lengden... Tror jeg hadde blitt lei meg om typen min var sånn [emoji849]

Jeg tok en test i dag jeg [emoji85][emoji23] selv om jeg så og si nettopp hadde eggløsning[emoji85] den var ganske blank ja[emoji12] heldigvis skal jeg på seminar i morgen og da rekker jeg ikke å teste siden jeg må stresse med å levere i bhg osv. Jeg har arbeidshelg også, så da går heldigvis tida fort! Sykepleiestudenten min skal være med på arbeidshelga mi, så da blir det heldigvis ikke så mye stress [emoji28][emoji1303] Håper jeg klarer å holde meg med å teste til søndag ihvertfall..

Jeg vil at det skal være et godt tegn, for jeg har hatt mensmurringer hver gang jeg reiser meg i dag!! Hvis bare puppene kunne blitt ømme nå, så blir jeg riktig så optimistisk. [emoji12]

Så gøy å høre! Jeg har også litt mere melke utflod (sorry detaljene) Men krysser fingrene for oss.. sist jeg var gravid (for 5 år siden) merket jeg ingen ting før positiv test 4 + 6, men lette kanskje ikke like mye etter symptomer heller da[emoji846]

Har en skikkelig rar dag! Ekstremt sliten, mister ting, tung i hode, vondt i puppene, tisser ofte og har murringer i magen og vondt i korsryggen! Samt økt utflod, sånn at papiret bare sklir når man tørker seg ( haha, sorry detaljene) ! Nesten så jeg forventer mensen rett rundt hjørnet ! Må være tidenes innbilte gravid!!

Veldig gode symptomer!! Du er sikkert gravid [emoji16]

Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid :laughing001 og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo :Heartbigred

Ååå gratulerer!![emoji1][emoji1][emoji322]
Heldig dere er [emoji173]️ Smiler fra øre til øre jeg nå[emoji1][emoji7]

Back
Topp