⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Men det er så spennende, og så utrolig lenge å vente til ikm. Vil jo helst vite dagen etter el om det er noe på gang. Så får jeg heller ta med i beregningen at dersom jeg tester tidlig, er det større sjanse for at en pos test likevel ikke blir til noe mer...

Jeg er som deg. Ikke så spent så tidlig, men må ha noe å planlegge ut i fra! Hater å ikke vite [emoji13] Hvordan kan jeg vite om jeg kan være med på fester og turer når jeg ikke vet om jeg er preggis eller ikke.

Er fortsatt 6 eller 7 dager til IKM og er 9 eller 10 dpo, så har bestemt meg for å vente litt med å teste noe mer. Tar utgangspunkt i at jeg ikke er gravid, selv om jeg føler meg slik- har så masse symptomer og testene fra babyplan har vært positiv.
Neste test blir en digital:)

I jakten på symptomer har jeg nå kommet til mensmurringer nederst i magen. Litt tidlig å forberede mens en hel uke før ikm, så da tenker jeg at enten blir dette tidenes korteste syklus, eller så er det noe på gang [emoji56]. Helt blank test i morges 6-8 dpo, så nå skal jeg prøøøøve å holde meg til testefesten på fredag. Spørs om jeg klarer det, men det er foreløpig plan [emoji41] Fortsatt ingen spor etter de ømme puppene [emoji53]

I min jakt på symptomer har jeg 5 dpo;
Lett hodepine
Stikkninger i magen
Kan føles som mensmurring
Føles litt støl
Trøtt

Heldigvis to nattevakter på meg nå så da blir det ikke testing før på lørdag eller søndag da er eg 11- 12 dpo så da får eg bare se hva som skjer :-) har våre litt små kvalm i dag, er liksom ikke så gått med mat! Murringen nede i magen har gidd seg så er litt vanskelig å vite har hatt det i hele helgen med smerter bak i ryggen!! men får svar på blodprøven min på fredag når eg hadde eggløsning :-)

I min jakt på symptomer har jeg 5 dpo;
Lett hodepine
Stikkninger i magen
Kan føles som mensmurring
Føles litt støl
Trøtt
Samme som eg hadde når eg var 5-6-7 dpo i dag har det gått over i lett kvalme men testen i dag var negativ 8 dpo men veldig tidlig å teste enda Hehe

Mannen gadd ikke i dag, heller. Nå kjenner jeg at jeg er irritert..

Jeg forstår frustrasjonen din. Husker fra andremann at motivasjonen hos mannen dalte litt etterhvert som vi hadde holdt på i nærmere ett år. Jeg måtte ofte pushe for å få til noe. Det var så slitsomt og jeg følte meg så alene om det store ønsket. Håper det holder med de dosene han allerede har gitt deg, så du kan slippe all frustrasjon fremover [emoji8] Klem til deg fra meg.

Jeg forstår frustrasjonen din. Husker fra andremann at motivasjonen hos mannen dalte litt etterhvert som vi hadde holdt på i nærmere ett år. Jeg måtte ofte pushe for å få til noe. Det var så slitsomt og jeg følte meg så alene om det store ønsket. Håper det holder med de dosene han allerede har gitt deg, så du kan slippe all frustrasjon fremover [emoji8] Klem til deg fra meg.
Vi har kun sex når han vil, og det er på søndager. Når jeg har lyst, gidder han aldri. Det gjelder uansett om det er EL eller ikke. Jeg føler at han saboterer hver mnd., og at han ikke skjønner at jeg fortsatt er lei meg pga MAen og at jeg vil det skal klaffe fort.

Vi har kun sex når han vil, og det er på søndager. Når jeg har lyst, gidder han aldri. Det gjelder uansett om det er EL eller ikke. Jeg føler at han saboterer hver mnd., og at han ikke skjønner at jeg fortsatt er lei meg pga MAen og at jeg vil det skal klaffe fort.

Deler han ønsket om baby da? Og forstår at han må bidra på rett tidspunkt for å få til en baby? [emoji8][emoji8][emoji8]

Hmf, da er det ikke lett! [emoji171] Har du fortalt han at du føler dette? Klem til deg!

Huff, slitsomt når det blir sånn i forholdet. Kanskje ta en rolig prat om det? Kan hende han føler presset om å "prestere" også. Mange menn har jo vanskelig for å snakke om følelser.

God morgen! Noen her som driver og tester? Selv tok jeg en digital i dag, negativ såklart. Bortkastede penger, kanskje, men jeg kan ikke ta vanlige tester for da stirrer jeg meg bare blind. Utfordringen nå blir å ikke kjøpe flere før helga. Føler meg litt nedfor i dag. Håper det går bedre med dere!

Han har jo lov å ikke gidde da, man må jo nesten ha lyst på sex for att det skal skje noe :)
Litt uenig i den faktisk. Hvis ønsket om baby er tilstede må man ha sex på rett tidspunkt, uansett om en ikke er i rett «humør.» Vi har derfor innført «tøm og røm» her i heimen, hvis sex ikke frister så veldig - men vi må pga EL så gjør vi det superkjapt og enkelt :D

Back
Topp