⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Nå freaker jeg ut her. Plutselig ser testen litt anderledes ut... Er dette den berømte skyggestreken eller er det bare jeg som ser den? :eek:
Er 8 eller 9 dpo...og har nettopp stått opp. Holdt meg i 8 timer :cat:
Trenger streksyn!!

Ojj så spennende!:smiley-bounce012

:signs003

Fikk tips om at ta digital cb av noen.. Holdt meg i nesten fire timer. Negativ:sorry:
Er vel bare skygge på disse fra babyplan da!? Legger ved bilde fra test tatt på samme urin som digital.
De strimmeltestene er hypersensitive så det kan være spor av HcG, men ikke nok til en."vanlig" test :)
Testen din er nok ekte, men fra min erfaring,
jeg var litt av en tester forrige pp og oppdaget kjemisk eller hva enn det var som skjedde dr inne nettopp fordi jeg testet tidlig fra 9 dpo og utover.... Kjempe kjedelig å bli så glad og håpe at streken bare blir tydeligere og tro at den lille prikken skal kunne klamre seg fast, men så glipper den:dead: nå vil jeg egentlige ikke teste før ikm for å slippe den berg og dalbanen, men jeg kan ikke love meg selv noe for det er så spennende :wacky:

Oookei, jeg trenger hjelp. Er her noe svakt eller tuller jeg fælt nå og ser ting som ikke finnes. Ser ofte at mange her ser strek når jeg tenker: «Hæ? Den er jo negativ» Så vær gjerne ærlig, det er fortsatt tidlig. Takk på forhånd!
Jeg ser!:smiley-bounce012

De strimmeltestene er hypersensitive så det kan være spor av HcG, men ikke nok til en."vanlig" test :)
Testen din er nok ekte, men fra min erfaring,
jeg var litt av en tester forrige pp og oppdaget kjemisk eller hva enn det var som skjedde dr inne nettopp fordi jeg testet tidlig fra 9 dpo og utover.... Kjempe kjedelig å bli så glad og håpe at streken bare blir tydeligere og tro at den lille prikken skal kunne klamre seg fast, men så glipper den:dead: nå vil jeg egentlige ikke teste før ikm for å slippe den berg og dalbanen, men jeg kan ikke love meg selv noe for det er så spennende :wacky:

Ja, jeg klarer til tider og tenke som deg, men så glipper det når jeg blir så innmari nysgjerrig. Egentlig burde man ikke utsette seg selv for dette. For å si som min mor: Det som sitter, det sitter.
Og da vil jeg få positiv test når det gjelder, nemlig på ikm. For dette er jo virkelig seigpining!

Har hatt så sykt med luft i magen i natt![emoji85][emoji23] Er ikke det et symptom?! Er litt redd for det har med at jeg spiste noe med kunstig søtning i går, og magen ikke er så glad i det[emoji12] Men er jo lov å håpe litt i disse dpo-dager[emoji6]

Alt kan jo være et symptom på graviditet egentlig hvis en legger godviljen til :-P Men når det er sagt så er det definitivt lov å håpe, jeg håper med deg :D har selv vært super oppblåst når jeg har vært gravid :)

Hurra! Cd24 og fortsatt maks.
Jeg tror jeg egentlig tilhører IKM uke 42.
Så bra :) Man får alltid to dager med max. Om testen tilsier det eller ikke.
Flytter du over i uke 42 eller skal jeg bare la deg stå?

Begynner dere å teste allerede? Eller , jeg har lyst men tør ikke! Blir så sykt skuffa! Men har vondt i puppene gjennom bh og klær.. så veit a søren! Og helt utslitt

Skjønner hvordan du har det![emoji28] Jeg mangler også ømme bryst.. men leser litt at de kan bli mindre øm når man har hatt ett/flere svangerskap? Får håpe det er tilfelle

Dette blir min fjerde graviditet, og de tre andre har medført superømme pupper første ukene. Men da har jeg ikke testet før lenge etter ikm, så vet ikke helt hvordan det var uken før...

Begynner dere å teste allerede? Eller , jeg har lyst men tør ikke! Blir så sykt skuffa! Men har vondt i puppene gjennom bh og klær.. så veit a søren! Og helt utslitt
Begnner å teste på fredag, er da 10dpo.

Ja, jeg klarer til tider og tenke som deg, men så glipper det når jeg blir så innmari nysgjerrig. Egentlig burde man ikke utsette seg selv for dette. For å si som min mor: Det som sitter, det sitter.
Og da vil jeg få positiv test når det gjelder, nemlig på ikm. For dette er jo virkelig seigpining!

Det er så absolutt der smarteste det mammaen din sier ;) jeg er så enig med den!

ja, ikke sant? Jeg blir jo verken mer eller mindre gravid av å stresse med testing "før tida". Men så var det å leve etter det da...

Men det er så spennende, og så utrolig lenge å vente til ikm. Vil jo helst vite dagen etter el om det er noe på gang. Så får jeg heller ta med i beregningen at dersom jeg tester tidlig, er det større sjanse for at en pos test likevel ikke blir til noe mer...

Plutselig veldig vonde pupper her nå! Og føler meg trøtt, sånn tunge øyelokk-trøtt[emoji23] Hmm[emoji848]

Back
Topp