⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

God morgen! Noen her som driver og tester? Selv tok jeg en digital i dag, negativ såklart. Bortkastede penger, kanskje, men jeg kan ikke ta vanlige tester for da stirrer jeg meg bare blind. Utfordringen nå blir å ikke kjøpe flere før helga. Føler meg litt nedfor i dag. Håper det går bedre med dere!

God morgen! Er bare 5dpo, så er i alle fall en god uke til jeg eventuelt begynner å teste. Uff, kjedelig med negative tester..hvor mange dpo er du?

God morgen! Noen her som driver og tester? Selv tok jeg en digital i dag, negativ såklart. Bortkastede penger, kanskje, men jeg kan ikke ta vanlige tester for da stirrer jeg meg bare blind. Utfordringen nå blir å ikke kjøpe flere før helga. Føler meg litt nedfor i dag. Håper det går bedre med dere!

God morgen[emoji4] Hadde tenkt å teste i dag, men har ikke fått testene i posten enda.. håper de kommer i dag, så blir det kanskje en test i løpet av dagen[emoji4] kanskje det bare var for tidlig med digital? Håper humøret blir bedre utover dagen[emoji4]

God morgen! Er bare 5dpo, så er i alle fall en god uke til jeg eventuelt begynner å teste. Uff, kjedelig med negative tester..hvor mange dpo er du?

Jeg er ikke sikker siden jeg ikke temper/tester, ca 9-10 dpo. Neste runde skal jeg undersøke litt hva som er best for å finne gullegget!

God morgen[emoji4] Hadde tenkt å teste i dag, men har ikke fått testene i posten enda.. håper de kommer i dag, så blir det kanskje en test i løpet av dagen[emoji4] kanskje det bare var for tidlig med digital? Håper humøret blir bedre utover dagen[emoji4]

Åh, spennende, du får holde oss oppdatert :) Joda, kan godt være at det bare er for tidlig. Har i likhet med andre her ett tegn som jeg har lett etter fra forrige svangerskap som jeg ikke har kjent: feste-murringer ca. 1 uke etter EL. Men hvem vet? Kroppen er en raring!

Jeg hadde ett skikkelig stikk nederst i magen i dag tidlig. Såpass at jeg krumma ryggen litt.. Også litt murringer etter det. Håper det er ett godt tegn[emoji120]

Jeg er ikke sikker siden jeg ikke temper/tester, ca 9-10 dpo. Neste runde skal jeg undersøke litt hva som er best for å finne gullegget!

Jeg brukte heller ikke EL tester før jeg fant ut at jeg skulle prøve det en mnd. Viste seg at jeg hadde EL 4-5 dager før jeg trodde den var..:-P så å teste etter EL kan være meget effektivt :) 9-10dpo er jo ingenting, fullt mulig at du får positiv test om noen dager:) håper humøret kommer seg :)

Rugedag 3, 8 dpo!! En uke til test og tida går treeegt!! Men skal klare det[emoji5][emoji5] har begynt å få litt ømme pupper, tisser ofte, økt utflod (sorry tmi), litt murringer[emoji5]

Rugedag 3, 8 dpo!! En uke til test og tida går treeegt!! Men skal klare det[emoji5][emoji5] har begynt å få litt ømme pupper, tisser ofte, økt utflod (sorry tmi), litt murringer[emoji5]

Såå spennende!
Jeg skulle hatt noen som tok testene fra meg jeg også. Jeg kommer nok til å fyra av en test på søndag tror jeg:) Da har jeg holdt meg lenge[emoji85](egentlig ikke[emoji23])

Såå spennende!
Jeg skulle hatt noen som tok testene fra meg jeg også. Jeg kommer nok til å fyra av en test på søndag tror jeg:) Da har jeg holdt meg lenge[emoji85](egentlig ikke[emoji23])

Ja, veldig spennende![emoji5] ligger på sofaen hele dagen og bare ruger[emoji23]

Hvor mange dpo er du på søndag? Gleder meg til å se test[emoji5][emoji5]

Ja, veldig spennende![emoji5] ligger på sofaen hele dagen og bare ruger[emoji23]

Hvor mange dpo er du på søndag? Gleder meg til å se test[emoji5][emoji5]

8-9 dpo så er helt i grenseland[emoji85]
Men jeg vet jeg ikke klarer å holde meg lenger[emoji1]

Hmm, mensmurringer nede på høyre side.. 8 DPO idag, kan det være ett godt tegn! Eller er det bare en ønske tanke[emoji849]

Jeg har faktisk roet testingen etter at jeg begynte å tempe. Spesielt spennende mot slutten av syklusen :D

Hmm, mensmurringer nede på høyre side.. 8 DPO idag, kan det være ett godt tegn! Eller er det bare en ønske tanke[emoji849]

Murringer er positivt ja[emoji1303][emoji1303][emoji5][emoji5]

Jeg vil at det skal være et godt tegn, for jeg har hatt mensmurringer hver gang jeg reiser meg i dag!! Hvis bare puppene kunne blitt ømme nå, så blir jeg riktig så optimistisk. [emoji12]

Skjønningen! Jeg vil også ruge på sofaen... i stedet løper jeg rundt som en vaskefille og behandler pasienter. Heldigvis en rolig dag på operasjonsstuen i dag. Det er de beste dagene [emoji1303][emoji173]️.

Da har jeg vært hos gyn, så nå er ivf neste. Syns det er litt kjipt, men er tydeligvis det som må til siden vi ikke får det til på egenhånd, så da er det jo egentlig bra[emoji4] venter fortsatt på svar fra endokrinolog, men når vi får svar skal gyn sende henvisning, og da forsto jeg det var inntil 3 mnd ventetid. Spennende tider i vente[emoji4] men satser selvfølgelig på at spira sitter denne mnd[emoji6]

Back
Topp