Tusen takk! lykke til, til deg også. Klem
Tusen takk[emoji4] Jeg krysser fingrene enda jeg altså. Hva var ditt største gravidsymptom 6-7 dpo?[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! lykke til, til deg også. Klem
Tusen takk[emoji4] Jeg krysser fingrene enda jeg altså. Hva var ditt største gravidsymptom 6-7 dpo?[emoji1]
Fra 5 dpo kjente jeg masse murring i magen. Veldig rar følelse.. Økte og er der fortsatt.
Hadde i starten løs mage men nå er det litt motsatt. Var på sopptur 8 dpo og synes soppen smakte fælt når jeg kom tilbake til hytta. Måtte spytte den ut - aldri skjedd før. Følte meg også veldig sulten-kvalm tidlig.. Men fristet ikke med mat.
Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo
GratulererDa ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo
Herlig[emoji7]
Jeg kjenner også på murringer. Hadde veldig stikk i dag tidlig som endte med murringsfølelse.
Håper jeg kommer etter deg med positiv test[emoji173]️
Gratulerer
Skal jeg skrive deg på gravide lista eller vil du vente til ikm?
Så spennende!! Gleder meg til update!
Ja det er liksom trykket i magen som gjorde at jeg tenkte jeg var preggers. Og er så varm! Men ser veldig varm til vanlig og da..
Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo
Det som er så fint er att man kan være uenig men jeg gidder ikke ha sex med min samboer vist han ikke vil, mister heilt lysten!! Men vist di er enig om å få eit barn må han ofre litt mer en å ha sex på søndager som ho skriver, men får å få eit barn må man være to å begge må være enig om få eit barn til å da må man jo gjøre det vist man har El så eg forstår frustrasjonen hennes når eg leste det andre innlegge ho skreiv!! Det å prøve er veldig slitsomt når man hele tiden får negativ test det veit eg alt om etter vi prøvde i 5 år før vi fikk posetiv test da vart det bare sån som du skiver tøm og røm opplegg å det er vel derfor eg ikke synes det å ha sex med min partner er greit vist han ikke vil!!Litt uenig i den faktisk. Hvis ønsket om baby er tilstede må man ha sex på rett tidspunkt, uansett om en ikke er i rett «humør.» Vi har derfor innført «tøm og røm» her i heimen, hvis sex ikke frister så veldig - men vi må pga EL så gjør vi det superkjapt og enkelt
Gratulerer så mye[emoji1] [emoji173] [emoji257]Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo [emoji813]bigred
HurraGratulerer så masse til dere!!Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo
Det som er så fint er att man kan være uenig men jeg gidder ikke ha sex med min samboer vist han ikke vil, mister heilt lysten!! Men vist di er enig om å få eit barn må han ofre litt mer en å ha sex på søndager som ho skriver, men får å få eit barn må man være to å begge må være enig om få eit barn til å da må man jo gjøre det vist man har El så eg forstår frustrasjonen hennes når eg leste det andre innlegge ho skreiv!! Det å prøve er veldig slitsomt når man hele tiden får negativ test det veit eg alt om etter vi prøvde i 5 år før vi fikk posetiv test da vart det bare sån som du skiver tøm og røm opplegg å det er vel derfor eg ikke synes det å ha sex med min partner er greit vist han ikke vil!!
Nei men det er eg heilt enig i att det ikke trenger, men for meg virker det som at di to kanskje må ta ein prat å finne ut om di har felles mål om å få ein baby får vist det er det må mannen skjerpe seg å gjere ein liten insats får att det skal skje vist ikke di har felles mål så må di virkelig ta ein prat vi er i grunn veldig enig ser eg HeheKlart det, en vil jo ha sex med en som vil ha sex med deg - det er jeg helt enig i. Noen ganger er det supersexy og andre ganger en kjappis, blir vell sånn i et forhold etterhvert vi tenker at det minste vi kan gjøre under EL dagene er å ha oss, selv om en er trøtt og normalt sett hadde lagt seg tidligere den dagen. Da funker det strålende med en kjappis før natta når det er sagt er vi ikke langtidsprøvere, så det du beskriver skal jeg selvfølgelig ikke uttale meg om. Trist å høre at det tok så lang tid..å at en endrer holdninger og tanker i prøvetiden det er jeg ikke i tvil om altså. Poenget mitt var bare at sex trenger ikke alltid være sexy når det er baby som er målet. Bare min mening
Det samme har jeg, men gulaktig 4 dpoKan det være jeg har el nå? Og ikke for en uke siden! Plutselig litt el-slim liknende igjen! Men får alltid mensen etter 28 dager likevel... [emoji23][emoji23][emoji23]
Gratulerer jeg kjenner på så mange ting selv! Men jeg tviler så veldig på at noe klaffer noen sinne for meg... er så trøtt og giddalaus og mistet helt troen! Men kjenner ting i magen, pupper og humør og hode! Vetta søren jeg
Det samme har jeg, men gulaktig 4 dpo