⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Nei ser at de første var 10 mml/u og de siste 25.. så kan være derfor. Men nok til jeg blir nervøs ‍♀️[emoji17] er tom for tester også men håpte de kom i posten idag!

Da kan nok det være grunnen ja![emoji4]
Håper de kommer i dag så du kan ta en ny i morgen ( eller senere i dag [emoji1])

Da kan nok det være grunnen ja![emoji4]
Håper de kommer i dag så du kan ta en ny i morgen ( eller senere i dag [emoji1])

Blir fort senere idag da [emoji23][emoji177] allerede vært gravid to ganger men kom ikke lenger en 4+0 og 4+6.. så kjenner nervene [emoji17]

Æsj! Testen idag var blenda. Er bare 8 dpo! Men har sånn tung hodepine.. kan være fordi det er mye som snurrer oppi hode å! Men stikkinger nederst i magen! Men kjenner humøret bare faller og blir så trist for at det antakelig ikke har klaffa nå heller

2 dpo og murringer i magen på kveldstid samt veldig tissetrengt om kvelden. I går kveld tisset jeg tre ganger på 30min. Rart om det klaffet med så lite sex, og ikkeno på dagene der monitoren viste max.

Så.trøtt.atte.ja. Blir alvorlig bekymret om det ikke er fordi jeg er gravid [emoji849] Nå begynner det å bli spennende her inne med alle som nærmer seg ikm! Gøy å lese om synptomene deres alle og enhver[emoji7] Krysser alt som kan krysses [emoji87] for dere! [emoji1]

Så.trøtt.atte.ja. Blir alvorlig bekymret om det ikke er fordi jeg er gravid [emoji849] Nå begynner det å bli spennende her inne med alle som nærmer seg ikm! Gøy å lese om synptomene deres alle og enhver[emoji7] Krysser alt som kan krysses [emoji87] for dere! [emoji1]

Jeg er også fryktelig daff om dagen. Men om det kommer av mørkere tider og guffent vær eller en spire vet jeg ikke[emoji85] Håper såklart på sistnevnte [emoji1]

Dagens andre test

D364E013-30A7-4F70-9852-322AD02E1774.jpeg

Ja, man føler seg litt koko, for hvis ikke dette er graviditet, hva søren er det da?
Jeg har mye "mens-murringer" de siste dagene og over the top i dag, men testene er jo negative. Det kan også være at det er helt vanlige pms-smerter, men det er for tidlig (har ikm på tirsdag). Vanligvis kommer disse dumpe smertene med stråling nedover i lårene dagen før ikm. Blir ikke klok på dette.

Glemte å legge ut testen her i dag tidlig, 8 dpo, den var selvfølgelig blenda.
d5c799da1dbb166687490c1d2e2ed4b4.jpg

Har fortsatt mye murringer, og kjenner litt ilinger i lysken. Og i dag har jeg fått litt ømme pupper, men det har jeg fått før, så klarer ikke helt å tro at det skal være et tegn...

Glemte å legge ut testen her i dag tidlig, 8 dpo, den var selvfølgelig blenda.
d5c799da1dbb166687490c1d2e2ed4b4.jpg

Har fortsatt mye murringer, og kjenner litt ilinger i lysken. Og i dag har jeg fått litt ømme pupper, men det har jeg fått før, så klarer ikke helt å tro at det skal være et tegn...

Krysse det som krysses kan! Når har du ikm?

6 dpo i dag, og er så fornøyd med meg selv! Leter ikke etter tegn og klarer å fokusere på andre ting. Syns det var så slitsomt forrige måned å være på hele tiden. Så ingen merkbare tegn til graviditet enda iallefall. Og glad for at jeg har noe å glede meg til dersom det ikke blir junibaby på oss [emoji5]

Back
Topp