Ja men for noen dager siden var den sterkere :/ så skjønner ikke helt dette!
Hmm. Er det samme type test som sist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men for noen dager siden var den sterkere :/ så skjønner ikke helt dette!
Hmm. Er det samme type test som sist?
Nei ser at de første var 10 mml/u og de siste 25.. så kan være derfor. Men nok til jeg blir nervøs [emoji17] er tom for tester også men håpte de kom i posten idag!
Da kan nok det være grunnen ja![emoji4]
Håper de kommer i dag så du kan ta en ny i morgen ( eller senere i dag [emoji1])
Så.trøtt.atte.ja. Blir alvorlig bekymret om det ikke er fordi jeg er gravid [emoji849] Nå begynner det å bli spennende her inne med alle som nærmer seg ikm! Gøy å lese om synptomene deres alle og enhver[emoji7] Krysser alt som kan krysses [emoji87] for dere! [emoji1]
Ja noe svakt noe. Men stoler ikke helt på den enda, selv om jeg har mange symptomer.Jeg syntes da det er en svak strek der??[emoji1]
Så.trøtt.atte.ja. Blir alvorlig bekymret om det ikke er fordi jeg er gravid [emoji849] Nå begynner det å bli spennende her inne med alle som nærmer seg ikm! Gøy å lese om synptomene deres alle og enhver[emoji7] Krysser alt som kan krysses [emoji87] for dere! [emoji1]
Glemte å legge ut testen her i dag tidlig, 8 dpo, den var selvfølgelig blenda.
Har fortsatt mye murringer, og kjenner litt ilinger i lysken. Og i dag har jeg fått litt ømme pupper, men det har jeg fått før, så klarer ikke helt å tro at det skal være et tegn...
Krysse det som krysses kan! Når har du ikm?
Kan redigere noe synligere frem [emoji849]
ser strek