⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Det vet du når du går 2 km hjemmefra til fødeavdelingen på rutinesjekk dagen før termindato, og det ramler ut en unge ti minutter før du har time... Trodde jeg måtte bæsje [emoji85] Rier? Aldri kjent noe til [emoji56]
Såpass ja!
Ei venninne av meg har skjulte rier så hun merket heller ikke at fødselen virkelig var i gang. Var heldigvis innlagt da så hun slapp å føde hjemme "alene".

Det vet du når du går 2 km hjemmefra til fødeavdelingen på rutinesjekk dagen før termindato, og det ramler ut en unge ti minutter før du har time... Trodde jeg måtte bæsje [emoji85] Rier? Aldri kjent noe til [emoji56]

Åj! Jøsses! Jeg har aldri føda før og jeg håper det samme skjer med meg[emoji85][emoji28]

Aah, var ikke helt der jeg nei[emoji23] Men imponerende da, og kanskje litt skummelt oppi d hele[emoji87]

Såpass ja!
Ei venninne av meg har skjulte rier så hun merket heller ikke at fødselen virkelig var i gang. Var heldigvis innlagt da så hun slapp å føde hjemme "alene".

Ble planlagt keisersnitt to uker før med nestemann. "Heldigvis" var jeg innlagt, så prematur fødsel ble oppdaget i uke 35 og det ble hastesnitt på 9 cm åpning [emoji33]. Hvis jeg ever blir gravid igjen, så blir det planlagt ks 4 uker før termin. Jeg takker og bukker for alle uker med rabatt man kan få [emoji1303]

Sykeste jeg har hørt [emoji15] Godt de tar vare på deg ved evt. fremtidige fødsler.

Jeg pleier få symptomer fra 6-8 dpo og tester positivt 8-10 dpo.

Forrige gang testet jeg positivt IKM.. Men da skjedde det en mnd vi hadde tatt "pause" pga a alt med ferie osv osv.. så vi bare "glemte" prøvingen litt. Å da klaffet det.. men tørr ikke teste enda tror jeg.. blir bare så sabla skuffa

Whaaat er det mulig? Sykeste jeg har hørt :eek::hilarious: Kjenner du det seriøst ikke? Tror haka mi falt i gulvet nå :hilarious:

Whaaaat??? Villeste jeg har hørt!!! Greit å slippe rie-smerter, men skumle greier da gitt!![emoji51][emoji51] jeg må få rier, er 17 mil til sykehuset[emoji23][emoji23]

Har hatt så sykt med luft i magen i natt![emoji85][emoji23] Er ikke det et symptom?! Er litt redd for det har med at jeg spiste noe med kunstig søtning i går, og magen ikke er så glad i det[emoji12] Men er jo lov å håpe litt i disse dpo-dager[emoji6]

[emoji33][emoji33][emoji33] har ikke ord [emoji86]

Æsj, jeg kjenner på så mange symptomer.. men er bare 6 dpo! Kjente så ømme pupper fra i går, spesielt nippler! Men jeg tror jeg bare innbiller meg! Var sånn forrige syklus å, men den var åpenbart negativ.. kjedelig! Føler liksom det aldri klaffer

Samme her [emoji19] er 7 dpo i dag, men negativ test. Har vel for store forhåpninger siden sist fikk jeg positiv 8 dpo!

Samme her [emoji19] er 7 dpo i dag, men negativ test. Har vel for store forhåpninger siden sist fikk jeg positiv 8 dpo!

Jeg skal teste i ettermiddag. Er bare 6-8 dpo i dag, men jeg klarer ikke la være... [emoji85] Har ingen tro på positiv test, siden jeg fortsatt mangler ømme pupper, som er mitt tegn nr 1 på at hcg er på gang [emoji51]

Oookei, jeg trenger hjelp. Er her noe svakt eller tuller jeg fælt nå og ser ting som ikke finnes. Ser ofte at mange her ser strek når jeg tenker: «Hæ? Den er jo negativ» Så vær gjerne ærlig, det er fortsatt tidlig. Takk på forhånd!

Vedlegg

• 31288ABA-07E1-4CAA-9510-D72DD77F4DC0.jpeg
    31288ABA-07E1-4CAA-9510-D72DD77F4DC0.jpeg
    485,5 KB · Visninger: 118
  • 683EFF3F-6982-4F6D-95B1-26A0CEAFBDB1.jpeg
    683EFF3F-6982-4F6D-95B1-26A0CEAFBDB1.jpeg
    598,9 KB · Visninger: 134
Jeg skal teste i ettermiddag. Er bare 6-8 dpo i dag, men jeg klarer ikke la være... [emoji85] Har ingen tro på positiv test, siden jeg fortsatt mangler ømme pupper, som er mitt tegn nr 1 på at hcg er på gang [emoji51]

Skjønner hvordan du har det![emoji28] Jeg mangler også ømme bryst.. men leser litt at de kan bli mindre øm når man har hatt ett/flere svangerskap? Får håpe det er tilfelle

Oookei, jeg trenger hjelp. Er her noe svakt eller tuller jeg fælt nå og ser ting som ikke finnes. Ser ofte at mange her ser strek når jeg tenker: «Hæ? Den er jo negativ» Så vær gjerne ærlig, det er fortsatt tidlig. Takk på forhånd!
Jeg ser streken, men disse er jo veldig kjent for disse skyggestrekene. Prøv deg på en annen type test [emoji173] hvor mange dpo?

Back
Topp