⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Nå freaker jeg ut her. Plutselig ser testen litt anderledes ut... Er dette den berømte skyggestreken eller er det bare jeg som ser den? :eek:
Er 8 eller 9 dpo...og har nettopp stått opp. Holdt meg i 8 timer :cat:
Trenger streksyn!!

Weeee, den ser helt positiv ut!!

Nå freaker jeg ut her. Plutselig ser testen litt anderledes ut... Er dette den berømte skyggestreken eller er det bare jeg som ser den? :eek:
Er 8 eller 9 dpo...og har nettopp stått opp. Holdt meg i 8 timer :cat:
Trenger streksyn!!

Den der ser veeldig lovende ut ja!!!![emoji3][emoji3][emoji3]

Bare sånn liten obs for dere som har kjøpt one step stavtester fra eBay.. Her er min fine (tydeligere IRL) idag tidlig.. Og vet jo spire er utelukket da EL ikke har vært..

IMG_7223.JPG
IMG_7233.JPG

Det der kan jo gi hvemsomhelst falske forhåpninger! [emoji53]

Ja.. Og med mindre jeg hadde EL dag 12 og tempen er rar for å evt skulle være gravid så er det skyggestreker.. Noe som er rimelig kjipt om jeg ikke hadde visst bedre..

Ja.. Og med mindre jeg hadde EL dag 12 og tempen er rar for å evt skulle være gravid så er det skyggestreker.. Noe som er rimelig kjipt om jeg ikke hadde visst bedre..

Du får prøve en annen type test og se om den også gir to streker da! Jeg fikk el på CD 11-13 denne syklusen og jeg vil jo være gravid!!

Jeg hadde el på CD 54 denne pp... Hoppet over en el. Var bare flaks at jeg tok eltest når jeg gjorde:p Men gubbeluren var ekstra frempå og det skjer veldig sjeldent. Som regel rundt når jeg har el merkelig nok. Så det stemmer nok det at menn blir mer tiltrukket under el uten å helt tenke over det[emoji85][emoji28]

Æsj. Nå begynner symptomjakten. Skikkelig menssmerter i dag, oppblåst og føler høna skal sprenge når jeg tisser [emoji23] Hadde mye menssmerter etter EL forrige måned, så tar ikke den for god fisk!

Du får prøve en annen type test og se om den også gir to streker da! Jeg fikk el på CD 11-13 denne syklusen og jeg vil jo være gravid!!

Men tempen har vært lav (startet tempingen sent), og da er sjansen lav gitt.. Men får se de kommende dagene hva som skjer..

IMG_7220.jpg

Back
Topp