Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt det er hjelp å få [emoji3]Jeg har skriftlig fra sykehuset hvilken oppfølgingsplan jeg skal ha i neste svsngerskap de første 12 ukene, og så vil resultatet av det avgjøre hvordan planen blir videre. Men først må jeg bli gravid da[emoji12]
Kan slettes fra listen Ingen EL foreløpig så da blir IKM eventuelt i uke 42 om den kommer snart..
Vis vedlegget 233628
Huffameg.. Er ikke laget for dette jeg. Får bare en syk hang up og klarer ikke konse på noe annet
Tok en test i natt. Klarte å holde meg i hele 3,5 timer.. Blenda test. 8 eller 9 dpo, første pp ever. Da blir det nok ikke noe denne pp'en
Kan slettes fra listen Ingen EL foreløpig så da blir IKM eventuelt i uke 42 om den kommer snart..
Vis vedlegget 233628
Vis vedlegget 233628
Krysser det som krysses kan for at den bare er forsinket Gikk du på letrozol denne runden? Og ivf SKAL bare gå!!Vet ikke hva jeg gjør om EL plutselig forsvinner for nye år igjen.. Da står hele babyprosjektet på siste IVF nå
Krysser det som krysses kan for at den bare er forsinket Gikk du på letrozol denne runden? Og ivf SKAL bare gå!!
Vis vedlegget 233628
Kjipern!!
Jeg hadde el først på cd24 (med letrozol) da jeg ble gravid forrige gang...
Da sitter jeg på jobb og funderer over de kommende ukene. Blir spennende Skal ikke stå på innsatsen iallefall. Tror jeg må bestille noen strimler mens jeg sitter her. Hvordan går det med dere? [emoji16]
Den kan jo for all del komme, men da må det skje idag egentlig mht sprayen jeg bruker nå før IVF.