⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Kan slettes fra listen :( Ingen EL foreløpig så da blir IKM eventuelt i uke 42 om den kommer snart..

IMG_7220.jpg

Huffameg.. Er ikke laget for dette jeg. Får bare en syk hang up og klarer ikke konse på noe annet:laughing001
Tok en test i natt. Klarte å holde meg i hele 3,5 timer.. Blenda test. 8 eller 9 dpo, første pp ever. Da blir det nok ikke noe denne pp'en:schoked025

Last edited:
Om du kun har holdt deg i 3,5 t og du bare er 8 eller 9 dpo sier vel ikke den testen noe som helst, så det er ingen grunn til å gi opp håpet :)

Huffameg.. Er ikke laget for dette jeg. Får bare en syk hang up og klarer ikke konse på noe annet:laughing001
Tok en test i natt. Klarte å holde meg i hele 3,5 timer.. Blenda test. 8 eller 9 dpo, første pp ever. Da blir det nok ikke noe denne pp'en:schoked025

Det er fortsatt tidlig, mange som ikke får positiv så tidlig, så du må ikke gi opp[emoji4]

Vet ikke hva jeg gjør om EL plutselig forsvinner for nye år igjen.. Da står hele babyprosjektet på siste IVF nå :(
Krysser det som krysses kan for at den bare er forsinket ❤️ Gikk du på letrozol denne runden? Og ivf SKAL bare gå!!

Krysser det som krysses kan for at den bare er forsinket ❤️ Gikk du på letrozol denne runden? Og ivf SKAL bare gå!!

Ja letrozol.. Får ikke EL uten :( Og tydeligvis ikke med heller plutselig..

Da sitter jeg på jobb og funderer over de kommende ukene. Blir spennende :-) Skal ikke stå på innsatsen iallefall. Tror jeg må bestille noen strimler mens jeg sitter her. Hvordan går det med dere? [emoji16]

Kjipern!!☹️
Jeg hadde el først på cd24 (med letrozol) da jeg ble gravid forrige gang...

Den kan jo for all del komme, men da må det skje idag egentlig mht sprayen jeg bruker nå før IVF.

Da sitter jeg på jobb og funderer over de kommende ukene. Blir spennende :-) Skal ikke stå på innsatsen iallefall. Tror jeg må bestille noen strimler mens jeg sitter her. Hvordan går det med dere? [emoji16]

Jeg kjenner veldig på testetrangen allerede[emoji85]
Men egentlig ingen symptomer. Bare samme som jeg egentlig kjenner hver pp.
Stikninger på sidene av magen og nedover lår.
Hvordan går det med deg?[emoji1] Har du kjent noe nytt på kroppen?

Back
Topp