⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Da er jeg 5 dpo damer[emoji173]️ ferdig med innsett! Første egget de tok opp overlevde opptiningen og så visst veldig bra ut[emoji173]️ og vi har fortsatt et egg i fryseren![emoji173]️ fått bilde av embryoet hver gang, og helt merkelig å se at de ikke er helt like! Alle er jo dyrka like lenge[emoji5][emoji5]

Da er jeg 5 dpo damer[emoji173]️ ferdig med innsett! Første egget de tok opp overlevde opptiningen og så visst veldig bra ut[emoji173]️ og vi har fortsatt et egg i fryseren![emoji173]️ fått bilde av embryoet hver gang, og helt merkelig å se at de ikke er helt like! Alle er jo dyrka like lenge[emoji5][emoji5]

Så spennende[emoji1][emoji1][emoji173]️

Så artig lmn86! [emoji846]
Visste ikke at det var forskjell på dem så tidlig. Gøy! Masse lykke til [emoji173]️

Så artig lmn86! [emoji846]
Visste ikke at det var forskjell på dem så tidlig. Gøy! Masse lykke til [emoji173]️

Ja, det er helt merkelig[emoji5] takk skal du ha[emoji5]

Hurra!! Da er vi nesten akkurat prikk likt! Jeg er 4-6 dpo i dag, alt etter hvor mye jeg skal tro på ff vs megselv. Har såååå lyst til å teste flere ganger om dagen. Farlig glede

Hurra!! Da er vi nesten akkurat prikk likt! Jeg er 4-6 dpo i dag, alt etter hvor mye jeg skal tro på ff vs megselv. Har såååå lyst til å teste flere ganger om dagen. Farlig glede

Kult[emoji7][emoji7] du veit nok resultat før meg[emoji23] følg magefølelsen din ifht dpo du[emoji8][emoji8]

Nå i dpo land så føles det rart å gå på do uten å dyppe en test. Nesten hver gang jeg må tisse etter noen dager med eltesting så føles det som jeg glemmer noe hver gang jeg går på do[emoji23] Gud man blir jo tullerusk av dette[emoji28]

Kult[emoji7][emoji7] du veit nok resultat før meg[emoji23] følg magefølelsen din ifht dpo du[emoji8][emoji8]

Vil jo det, men når ff ligger foran, så er det sååå lett å late som om det er riktig og teste deretter... [emoji56]

Vil jo det, men når ff ligger foran, så er det sååå lett å late som om det er riktig og teste deretter... [emoji56]

Jeg ville forholdt meg den den som ligger sist jeg da, for da er det hvertfall mer sannsynlig om det slår ut[emoji5]

Off!! Jeg håper så veldig! Kjenner på de samme symptomene som sist! Og da klaffet det jo åpenbart ikke[emoji17][emoji17]

Pms symptomer og gravidsymptomer er veldig like, så kan likevel skje[emoji173]️ hvor mange dpo er du da?[emoji5]

6 dpo å magen er heilt støl, stikking nede på venstre side med skambeine, litt vondt i ryggen å treg mage det er det eg har til nå så for vi se hva som skjer :-) var å tok blodprøve i dag for å skjekke når eg hadde eggløsning siden eg går på tabletter for å få hjelp til å få eggløsning :-)

Jeg har ryggrad som en glassmanet!!!! Måtte selvsagt fyre av en test etter jobb i dag, for det er da jeg har holdt meg lengst (11 timer - slå den!) Er bare 4-6 dpo så var mest for å få tilfredsstilt tissetrangen. Og så dukker det opp en ønskestrek [emoji23]. Nå blir jeg jo ikke det minste fristet til å teste mer [emoji85]. Kan noen konfiskere testene mine??

Jeg har ryggrad som en glassmanet!!!! Måtte selvsagt fyre av en test etter jobb i dag, for det er da jeg har holdt meg lengst (11 timer - slå den!) Er bare 4-6 dpo så var mest for å få tilfredsstilt tissetrangen. Og så dukker det opp en ønskestrek [emoji23]. Nå blir jeg jo ikke det minste fristet til å teste mer [emoji85]. Kan noen konfiskere testene mine??
SPENNENDE! :D

Pms symptomer og gravidsymptomer er veldig like, så kan likevel skje[emoji173]️ hvor mange dpo er du da?[emoji5]

Jeg tester ikke etter el, men hvis jeg skal tro kalkulatoren i forhold til de siste syklusene så er jeg 4 dpo. Men ikke forrige runde, men forrige der var syklusen bare 22 dager og ikke 28 som jeg pleier.. så usikker! Fikk el-slim onsdag i forrige uke også lborte på lørdag! Men vanskelig å si hva som er hva å! For humping gir jo noe slim å[emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp