⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Du kan få sagt det! Problemet er jo at jeg ikke sover 11 timer på natten, så neste reelle sammenligning blir i morgen ettermiddag. Det er så uendelig lenge til!! [emoji13]

Hehe, men godt gjort å gå 11 timer på jobb uten dobesøk :gen053 jeg fyrer en test i morgen tidlig, klarer ikke vente mer:gen045

Jeg tester ikke etter el, men hvis jeg skal tro kalkulatoren i forhold til de siste syklusene så er jeg 4 dpo. Men ikke forrige runde, men forrige der var syklusen bare 22 dager og ikke 28 som jeg pleier.. så usikker! Fikk el-slim onsdag i forrige uke også lborte på lørdag! Men vanskelig å si hva som er hva å! For humping gir jo noe slim å[emoji23][emoji23][emoji23]

Uff, er slitsomt med uregelmessige sykluser altså!! Og ja, humping gir slim[emoji23][emoji23] ikke gi opp ennå, om du bare er 4 dpo så er det fortsatt myyye som kan skje! Jeg har trua[emoji7][emoji7]

Uff, er slitsomt med uregelmessige sykluser altså!! Og ja, humping gir slim[emoji23][emoji23] ikke gi opp ennå, om du bare er 4 dpo så er det fortsatt myyye som kan skje! Jeg har trua[emoji7][emoji7]

Ja, man håper jo bare så inderlig! Og aksjer er lagt inn flere ganger rundt el! Men har sykt ømme nippler! Tisser ofte, masse luft i magen, humørsyk! Og kviser! Men hatt endel kviser de siste syklusene! Også så inni hampen trøtt

I går stakk det litt i begge sidene av magen. Det gjør det ikke i dag. Det var også litt mer EL-slim i går. Håper det har gått veien [emoji16][emoji4][emoji3]

I går stakk det litt i begge sidene av magen. Det gjør det ikke i dag. Det var også litt mer EL-slim i går. Håper det har gått veien [emoji16][emoji4][emoji3]

Juhuu! Kanskje du slapp to egg? La det være gulleggene... [emoji173]️[emoji173]️. Da er det bare å telle ned.

Blææ.. Fyrte av en test i stad.. Ikke antydning til strek :pompus:
Trøster meg med at jeg kun er 7 ellrr 8 dpo og at jeg kun klarte å holde meg i to timer:laughing001

Jobber natt så disse vaktene blir lange.. Springer på do hele tiden- fordi jeg har mulighet. Skal prøve å holde meg slik at jeg får tatt en ny test. Liten vits i å stoppe nå.. Wohoo

Trøster meg med at jeg kun er 7 ellrr 8 dpo og at jeg kun klarte å holde meg i to timer:laughing001

Jobber natt så disse vaktene blir lange.. Springer på do hele tiden- fordi jeg har mulighet. Skal prøve å holde meg slik at jeg får tatt en ny test. Liten vits i å stoppe nå.. Wohoo

Fortsatt gode muligheter for positiv test, satser på du bare er litt for tidlig ute og det dukker opp to streker om ikke lenge[emoji4]

Tror jeg kommer til å kaste meg på testinga med en gang de kommer i posten, så håper egentlig ikke de kommer i morgen[emoji85][emoji23]

Så gøy at det ikke bare er meg som har havnet på kjøret litt tidlig [emoji12]. Krysser fingrene for at noen flere timer og en ekstra dpo gir en ekstra strek... god vakt! Jeg godnatter. Futt slutt [emoji42]

Hvis det er to stk får mannen sjokk [emoji23] Da blir han stum i flere døgn.

Jeg begynner å grine hvis det skjer meg, for jeg får aldri i verden lov til å fullføre det løpet. Kommer til å stryke med i forsøket. Heldigvis for at det er vanligst med én, men jeg stoler ikke på denne gamle skrotten lenger. Blir nok en tidligst mulig ultralyd hvis det klaffer denne runden [emoji1303]

Jeg begynner å grine hvis det skjer meg, for jeg får aldri i verden lov til å fullføre det løpet. Kommer til å stryke med i forsøket. Heldigvis for at det er vanligst med én, men jeg stoler ikke på denne gamle skrotten lenger. Blir nok en tidligst mulig ultralyd hvis det klaffer denne runden [emoji1303]
Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, men da hadde jeg ikke behøvd å få flere [emoji3]
Hvis det klaffer igjen, så er jeg lovt tettere oppfølging og tul i uke 7-8. Det tvang jeg fastlegen til å notere seg, siden sykehuset ikke skrev det ned.

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, men da hadde jeg ikke behøvd å få flere [emoji3]
Hvis det klaffer igjen, så er jeg lovt tettere oppfølging og tul i uke 7-8. Det tvang jeg fastlegen til å notere seg, siden sykehuset ikke skrev det ned.

Jeg har skriftlig fra sykehuset hvilken oppfølgingsplan jeg skal ha i neste svsngerskap de første 12 ukene, og så vil resultatet av det avgjøre hvordan planen blir videre. Men først må jeg bli gravid da[emoji12]

Back
Topp