⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Kan du fortelle litt om den tempingen? Hvordan gjør dere det og hva forteller den? :) Har aldri skjønt meg på det.

Du temper samme tid hver morgen. Helst vaginalt. Før eggløsning er gjerne tempen på et visst punkt (for meg som regel 36.4 eller lavere) og etter eggløsning øker den med rundt 0.5 grader :) Når denne økningen, over flere dager, har skjedd så har EL vært. Når/om tempen synker igjen i dpo land kommer som oftest mensen. Forblir den høy er du trolig gravid.

Fikk tips om at ta digital cb av noen.. Holdt meg i nesten fire timer. Negativ:sorry:
Er vel bare skygge på disse fra babyplan da!? Legger ved bilde fra test tatt på samme urin som digital.

Vedlegg

• IMG_20171003_195735.jpg
    IMG_20171003_195735.jpg
    595,8 KB · Visninger: 112
Fikk tips om at ta digital cb av noen.. Holdt meg i nesten fire timer. Negativ:sorry:
Var vel bare skygge på forrige da!

De trenger gjerne mer hCG. Så den viser bog gravid om noen dager :)

Er vel bare skygge på disse fra babyplan da!? Legger ved bilde fra test tatt på samme urin som digital.

Jeg synes denne også ser positiv ut. Test mer i morgen og se om ikke streken forsterkes [emoji1303]

Noen som er klar for nye episoder av fødestuen i kveld?? [emoji1405][emoji254][emoji4] gleder meg som en unge! Kanskje det gjør ventetiden i dpo-land verre[emoji85]

Noen som er klar for nye episoder av fødestuen i kveld?? [emoji1405][emoji254][emoji4] gleder meg som en unge! Kanskje det gjør ventetiden i dpo-land verre[emoji85]

Det blir på Dplay imorra, mannen nekter å se[emoji23][emoji23] blir 71 grader nord her[emoji12]

Hehehe... jeg har ikke smertefibre i livmor og synes bare alle fødende sutrer så mye , så jeg kan ikke se på den serien.

Hehehe... jeg har ikke smertefibre i livmor og synes bare alle fødende sutrer så mye , så jeg kan ikke se på den serien.

[emoji85][emoji23] var det du som var lege? Eller husker jeg helt feil? Håper du har litt sympati for pasientene dine da[emoji85] jeg har kun hatt hastekeisersnitt så jeg syns det er greit å se så jeg blir bedre forberedt på en evt. vanlig fødsel[emoji4]

[emoji85][emoji23] var det du som var lege? Eller husker jeg helt feil? Håper du har litt sympati for pasientene dine da[emoji85] jeg har kun hatt hastekeisersnitt så jeg syns det er greit å se så jeg blir bedre forberedt på en evt. vanlig fødsel[emoji4]

Det er riktig husket. Jeg jobber heldigvis ikke på gyn. Har godt med smertefibre andre steder, så det går vel helst bra med pasientene mine. [emoji1303]

Du har ihvertfall en tøff jobb! :) Må være sinnsykt mye ansvar og krevende..

Det er verdens beste jobb. Stortrives [emoji7]. Tenker faktisk ikke over ansvaret i hverdagen. Rart hvordan alt blir en vane. Liker jo å tro at jeg er god på det jeg gjør, og da er spennende mer enn krevende ordet som beskriver hverdagene [emoji1303][emoji173]️

Æsj, jeg kjenner på så mange symptomer.. men er bare 6 dpo! Kjente så ømme pupper fra i går, spesielt nippler! Men jeg tror jeg bare innbiller meg! Var sånn forrige syklus å, men den var åpenbart negativ.. kjedelig! Føler liksom det aldri klaffer

Æsj, jeg kjenner på så mange symptomer.. men er bare 6 dpo! Kjente så ømme pupper fra i går, spesielt nippler! Men jeg tror jeg bare innbiller meg! Var sånn forrige syklus å, men den var åpenbart negativ.. kjedelig! Føler liksom det aldri klaffer
Jeg pleier få symptomer fra 6-8 dpo og tester positivt 8-10 dpo.

Jøss, hvordan vet man at man ikke har d?

Jeg sitter med litt samme følelsen når jeg ser fødsler på tv, jeg ble overrasket over hvor mye mindre vondt d var å føde enn d jeg hadde forberedt meg på[emoji38][emoji85]

Jøss, hvordan vet man at man ikke har d?

Jeg sitter med litt samme følelsen når jeg ser fødsler på tv, jeg ble overrasket over hvor mye mindre vondt d var å føde enn d jeg hadde forberedt meg på[emoji38][emoji85]

Det vet du når du går 2 km hjemmefra til fødeavdelingen på rutinesjekk dagen før termindato, og det ramler ut en unge ti minutter før du har time... Trodde jeg måtte bæsje [emoji85] Rier? Aldri kjent noe til [emoji56]

Da gleder jeg meg til morgendagen, for da er jeg eksakt 6-8 dpo [emoji1303].
Hehe. Betyr jo ikke at alle har det sånn da. Men for min del har det ikke slått feil.

Back
Topp