⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Ånei...! Men jeg har jo tatt en RFSU midt i det hele, på torsdag tror jeg det var og ble to streker der også!?

Men da blir det jo noe annet, at du har fått positiv på andre tester også[emoji1303][emoji1303][emoji5] prøve å ta ny rfsu da, for å se stigning på dem!?

Er jo ikke sikkert alle ebay tester slår feil ut[emoji5]

11 dpo i dag, blank test i går, så gadd ikke teste i dag[emoji12]
Men har sånn merkelig følelse i brystene, litt sånn voksesmerter/verk men dem er ikke vonde å ta på[emoji848] Sist pp var niplene vonde å ta på før tr, men det er dem ikke nå[emoji848]
Håper det kan være ett godt teng[emoji87][emoji85]

Kjente verk/stikking i mine, så det kan være lovende![emoji1]

Men da blir det jo noe annet, at du har fått positiv på andre tester også[emoji1303][emoji1303][emoji5] prøve å ta ny rfsu da, for å se stigning på dem!?

Er jo ikke sikkert alle ebay tester slår feil ut[emoji5]

Ja får kjøpe en imorgen :) har en digital igjen men brenner ikke den av helt enda!

Ja får kjøpe en imorgen :) har en digital igjen men brenner ikke den av helt enda!

Lurt med samme tester når man skal se stigning! Og jeg ville også ventet med den digitale[emoji5]

11 dpo og fortsatt blenda tester.. Det betyr at jeg offisielt har gitt opp denne runden. Kommer nok til å teste mer, bare sånn i tilfelle, men tror ikke på noen positiv test. Håper å se flere positive tester fra dere andre[emoji4]

Du må da ikke gi opp så fort, enda noen dager til IKM, vi er akkurat likt og jeg har ikke turt å teste enda [emoji846]

6098de7509a95e449d07d403a3fb2d1e.jpg

Ingen stigning :( begynner å se dårlig ut dette! Vært helt like i flere dager nå.
Har du prøvd annen type tester?
Noen av ebay-testene er håpløse på å vise stigning.

Du må da ikke gi opp så fort, enda noen dager til IKM, vi er akkurat likt og jeg har ikke turt å teste enda [emoji846]

Du er flink som klarer å la være![emoji2] Hadde jeg latt være så hadde jeg nok håpt litt til, har så mye murringer og veldig ømme pupper de to siste dagene. Men siden jeg har testet og de fortsatt er blenda, tipper jeg nok det bare er tanta som gjør seg klar for besøk[emoji53]

Kjente verk/stikking i mine, så det kan være lovende![emoji1]

Gratulerer [emoji4] hvilke andre symptomer har du kjent på? Jeg har så såre nippler også stikker det i de innimellom! Og er tung i hode for 4 dag på rad! Blir det ofte den dagen jeg får tr, men det er ikke før til torsdag IKM er!

Vært fullstendig fraværende denne runden, men kan hvertfall meddele at jeg ikke overraskende kan settes på TR. Bedre lykke neste gang[emoji849][emoji85] Unner alle dere andre to streker og krysser det som krysses kan[emoji1317]

Vært fullstendig fraværende denne runden, men kan hvertfall meddele at jeg ikke overraskende kan settes på TR. Bedre lykke neste gang[emoji849][emoji85] Unner alle dere andre to streker og krysser det som krysses kan[emoji1317]
Så kjedelig da... Lykke til i nest runde og håper en spire sitter snart :)

Kjipern da[emoji20][emoji20] lykke til i neste PP[emoji173]️

Gratulerer [emoji4] hvilke andre symptomer har du kjent på? Jeg har så såre nippler også stikker det i de innimellom! Og er tung i hode for 4 dag på rad! Blir det ofte den dagen jeg får tr, men det er ikke før til torsdag IKM er!

Murringer, verk i puppene og sultfølelse fikk jeg tidlig, samt at jeg fikk noe som lignet på el-slim men gul i fargen[emoji848] fra sånn 8 dpo har jeg vært ekstremt trøtt om kvelden, og tidvis kvalm!
Lykke til, satser på det er symptomer på en spire hos deg [emoji1374][emoji2]

Æsjda. Vi får slå følge i neste runde vi da. Jeg har riktignok ikke sett snurten til noen tr enda, men plenty med tegn på at hun er rett rundt hjørnet... Traff meg hardt i går, men kjenner det går litt bedre i dag. Da slipper jeg å organisere nipt test midt i julestria, og kan nyte livet på kongress om to uker.

Æsjda. Vi får slå følge i neste runde vi da. Jeg har riktignok ikke sett snurten til noen tr enda, men plenty med tegn på at hun er rett rundt hjørnet... Traff meg hardt i går, men kjenner det går litt bedre i dag. Da slipper jeg å organisere nipt test midt i julestria, og kan nyte livet på kongress om to uker.
Selv om jeg bare er 4dpo, så regner jeg med at jeg slår følge til neste runde. Med så lite sex (og aldri på dagene med max), så regner jeg med at det blir tr på meg.

Fikk plutselig en del UF (forkortelse for å slippe skrive det ordet[emoji85]) på papiret i dag. Pleier kun ha det rundt EL. Kan det være tegn?

Fikk plutselig en del UF (forkortelse for å slippe skrive det ordet[emoji85]) på papiret i dag. Pleier kun ha det rundt EL. Kan det være tegn?

Jepp[emoji1303][emoji1303][emoji5]

Du er flink som klarer å la være![emoji2] Hadde jeg latt være så hadde jeg nok håpt litt til, har så mye murringer og veldig ømme pupper de to siste dagene. Men siden jeg har testet og de fortsatt er blenda, tipper jeg nok det bare er tanta som gjør seg klar for besøk[emoji53]

Jeg tok ovitrelle sprøyte denne pp, derfor jeg prøver å vente lengst mulig med testing, den kan nemlig slå ut positivt da den inneholder hcg.. men «regelen» er 10 dager så går nok bra nå, men om den er megativ blir jeg så stresset på at mensen ikke kommer så best å vente nærmest IKM som mulig, min tr skal egentlig komme 13.10, samme som deg eller?

Murringer her også, i over 1 uke! Tr kan ikke begynne å irritere så lenge før!

Jeg tror syns du skal ha motet oppe litt til så kanskje den er positiv om noen dager [emoji846]

Back
Topp