⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Tusen hjertelig takk[emoji173]️[emoji173]️ det varmer å høre slikt når man bare kjenner seg sliten og motløs![emoji8][emoji8] Men drømmen om en baby er så sterk at jeg kommer aldri aldri til å gi meg!!! Det skjer ikke!!!

Men håper at det er en liten spire i magen nå som er i ferd med å feste seg godt fast, slik at den blir værende helt til juni 2018[emoji173]️

Jeg er helt enig med deg! Krysser armer og ben [emoji1]

Ny pp og nye muligheter :)

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen ❤️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)

Mandag 9.oktober

CecilieH - PP1 - B2 - EL 25.09 - IKM 09.10
Fladen20 - PP4 - B2 - EL 26.09 - IKM 09.10
Mammatil3i2018 - PP4 (etter MA i uke 14 i mai) - B3 - EL 24.09 - IKM 09.10
Luro - PP7 - B1 - EL 25.09 - IKM 09.10
Evigpessimist - PP8 - B2 - EL 24.09 - IKM 09.10
Deija - PP 8 - EL 25.09 - IKM 09.10
MiniMe80 - PP21 - B1 - EL26./27.09 - IKM 09.-11.10

Tirsdag 10.oktober

Carrro - PP1- B2 -EL 27.10 - IKM 10.10
Sommerkroppen - PP3 - B2 - EL 25.09 - IKM 10.10
Sirca - PP4 - EL 26.9 - IKM 10.10
Miniknøttet - PP8 (etter MA) - B1 - EL ca 26.09 - IKM ca 10.10
Silje93 - PP8 - B1 - EL 26.09 - IKM 10.10
Deija - PP8 - B2(3) - EL ca 25.09 - IKM ca. 10.10
Prøvemilla - PP15 - B2 - EL 26.09 - IKM 10.10
CurlyGirl - PP18 - B2 - EL 29.09 - IKM 10.10

Onsdag 11.oktober

Heltgrønn - PP1 - B1 - EL 24./25.09 - IKM 10./11.10
Lisabet86 - PP 4 - B2 - EL 27.09 - IKM 11.10
Ønskernr4 - PP2 - B4 - IKM 11.10
Frøyaprøverlykken - PP15 - B1 - EL 26.09 - IKM 11.10

Torsdag 12.oktober

ossto8388 - PP2 - B2 - IKM 12./13.10
Lmn86 - PP40 - B1 - 4 ivf forsøk - testedag (ikm) 12.10

Fredag 13.oktober

Håpefull85 - PP3 - B2 - EL 02.10 - IKM 13.10
Fra2til3 - PP10 etter SA - B1 - IKM 13./14.10
Alvea - PP12 - B2 - EL 29.10 - IKM 13.10

Lørdag 14.oktober

Kaja9 - PP1 - B2 - EL 30.09 - IKM 14.10
Vimso84 - PP2 - IKM ca 14/15.10
Krølle... - PP2 etter MA - B3(4) - EL? - IKM 14.10
Emina* - PP2 - B3 - EL 30.09 - IKM 14.10
1991solsikke - PP3 - B1 - EL 29.09 - IKM 14.10
Sommerblomst1- PP4 - B1 - EL 29.09 - IKM 14.10
TilPanama - PP7 - IKM 14.10

Søndag 15.oktober

Annemor93 - PP2 - B1 -EL 01.10 - IKM 15.10
Mh90 - PP10 (etter SA nr 2, totalt PP15) - B2 - EL 28.09 - IKM 15.10

I løpet av uka

Tyren88 - PP5 -B1 - EL usikker - IKM 7.10

Mandag 16.oktober

Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6.10 - IKM 16-20.10
Mamma til 2 gutter - PP11 (1 kjemisk i mars) - B3 - EL ca 02.10 - IKM 16.10

:excited001 Gravid :excited001

Mammatil3i2018 - PP4 (etter MA i uke 14 i mai) - B3 - EL 24.09 - IKM 09.10 - Gravid 07.10

:smiley-angry016 TR :smiley-angry016

Luro - PP7 - B1 - EL 25.09 - IKM 09.10 - TR

:confused005 Over IKM / Usikker :confused005

:confused004 Ikke Oppdatert :confused004

Jeg fikk el tidligere enn antatt, så meldte meg også inn i «uke 40». Jeg har fått positiv test, så kan gjerne være med å få opp statistikken her også :happy:

Jeg er helt sikker på at det kommer til å være verdt det[emoji173]️[emoji173]️ men jeg var ikke heeelt forberedt på den mentale utfordringen med IVF når vi satte i gang i februar! Kjenner jeg får et "hardere skall" rundt meg for hvert negative forsøk! Forsåvidt bra ifht til at skuffelsene kanskje ikke blir like store, men trist ifht å kanskje klare å glede seg over en graviditet når man oppnår det! Det er lett for at frykten for å miste overskygger gleden! Kjente på det litt når jeg ble gravid i Mai! Var livredd og bekymret, og sikkert med god grunn for jeg mista jo i juni[emoji20] kjenner hvertfall at jeg ikke kommer til å senke skuldrene et sekund ved neste graviditet før etter TUL! Sist mista jeg uka før TUL[emoji20]

Veldig leit å høre at dere mistet [emoji22] Man kan vel umulig forberede seg på IVF-prosessen når man ikke har gått gjennom det før, og ikke rart frykten tar overhånd når man har prøvd så lenge og vært gjennom så mye som du har. Kanskje kjente du på frykten forrige gang fordi underbevisstheten visste noe ikke var riktig? Og at en eventuell ny graviditet vil føles annerledes? Har flert venninner som har opplevd dette. Håper det harde skallet mykner så fort den positive testen holdes i hånda, og at det blir smooth sailing og bare glede i 9 mnd. Det fortjener dere virkelig nå [emoji173]️ Jeg sender deg en stor klem full av medfølelse, og heier virkelig på at gullegget gjør jobben sin inni der.

Veldig leit å høre at dere mistet [emoji22] Man kan vel umulig forberede seg på IVF-prosessen når man ikke har gått gjennom det før, og ikke rart frykten tar overhånd når man har prøvd så lenge og vært gjennom så mye som du har. Kanskje kjente du på frykten forrige gang fordi underbevisstheten visste noe ikke var riktig? Og at en eventuell ny graviditet vil føles annerledes? Har flert venninner som har opplevd dette. Håper det harde skallet mykner så fort den positive testen holdes i hånda, og at det blir smooth sailing og bare glede i 9 mnd. Det fortjener dere virkelig nå [emoji173]️ Jeg sender deg en stor klem full av medfølelse, og heier virkelig på at gullegget gjør jobben sin inni der.

Tusen takk, det håper vi også[emoji173]️[emoji173]️

Ja, da skjønner jeg hvorfor du venter[emoji4] har vært så flink de siste pp og ikke testa, men blir så påvirka av folk, så når det ble så mye prat i gruppen om testing måtte jeg jo bare[emoji12] tror den kommer 12. her, men er ikke helt sikker..

Syns ikke det jeg heller, virker liksom som det skjer noe der nede, men er nok bare kroppen som tuller med meg[emoji12]

Skal prøve så godt jeg kan![emoji4]

Skjønner den ja, har neeeste testet mange ganger de siste dagene jeg også [emoji85] ok, jeg har sagt at testing må vente til tirsdag, er så spent!

Syns det jeg også, vi får håpe det er festesmerter [emoji16]

Jeg fikk el tidligere enn antatt, så meldte meg også inn i «uke 40». Jeg har fått positiv test, så kan gjerne være med å få opp statistikken her også :happy:
Gratulerer så mye :)

9 dpo i dag [emoji51] Har sovet kjempe dårlig i natt, og rett før jeg våknet drømte jeg at jeg var på do og fikk rosa UF på papiret (som jeg alltid gjør før mens). Ble så skuffa. Har vært litt "skjer det, så skjer det", men tror visst jeg ønsker veldig likevel [emoji173]️

Jeg er også 9 dpo i dag å fikk samme skyggestrek som i går. Verken svakere eller sterkere. Jeg håper 9 dpo er for tidlig å gi opp, men det er litt vanskelig å holde motet oppe kjenner jeg.

Jeg er også 9 dpo i dag å fikk samme skyggestrek som i går. Verken svakere eller sterkere. Jeg håper 9 dpo er for tidlig å gi opp, men det er litt vanskelig å holde motet oppe kjenner jeg.

9 dpo er jo i utg. tidlig å teste, så ikke rart du kun får skygge. Krysser alt for at den lyser rosa i morgen [emoji173]️ Hvilke symptomer har du?

Svak men tydelig strek på RFSU "Test ofte" test :) Etter første forsøket der jeg egentlig ikke hadde satt meg helt inn i når det var best å ha sex :nailbiting: Er disse testene til å stole på? Hverken jeg eller samboer tørr å juble så høyt før vi har prøvd en digital test.... Nybegynner på dette her! :)

Go mårn alle sammen :) Vil bare komme med en liten oppmuntring til dere som enda venter på to streker :) Akkurat på denne tiden for 1 år siden sluttet jeg på p-pillene, var 38 år, vært sammen med kjæresten i 3 år (den ene mannen i verden som er akkurat ment for meg [emoji173] Jeg har to friske jenter i tenårene så jeg viste jo at jeg burde kunne få dette til igjen :) Jeg ble gravid i mars men ble oppdager en MA på UL i slutten av mai. Supertung sommer, men jobbet meg gjennom det og livet ble godt igjen nå når høsten kom :) Har testet jevnt og trutt nesten fra hver EL og frem til mens hver måned [emoji85] Helt til denne måneden da jeg kun hadde en tidlig test liggende igjen fra før og noen clearblu digitale, og tenkte at denne måneden skal jeg stresse ned og stole på kroppen. Ventet til helga som var, 2-3 dager før IKM og fikk to sterke rosa streker. Ren lykke !!! Så kommer tvilen snikende...venter tålmodig på at HCG skal ha muligheten å vise positivt resultat på digital... og her er dagens gladbilde [emoji2] Så en liten oppfordring... regn litt på HCG ifht EL, mulig festing og produksjon av HCG før dere tester slik at dere slipper skuffelsene av hvite tester unødvendig :) Livet som prøver her ble iallfall litt enklere etter at jeg skjønte hvordan testene virker og hva som skal til for to streker ;)
463a842b9c738b06010a64312e7e9619.jpg

Last edited:
Go mårn alle sammen :) Vil bare komme med en liten oppmuntring til dere som enda venter på to streker :) Akkurat på denne tiden for 1 år siden sluttet jeg på p-pillene, var 38 år, vært sammen med kjæresten i 3 år (den ene mannen i verden som er akkurat ment for meg [emoji173] Jeg har to friske jenter i tenårene så jeg viste jo at jeg burde kunne få dette til igjen :) Jeg ble gravid i mars men ble oppdager en MA på UL i slutten av mai. Supertung sommer, men jobbet meg gjennom det og livet ble godt igjen nå når høsten kom :) Har testet jevnt og trutt nesten fra hver EL og frem til mens hver måned [emoji85] Helt til denne måneden da jeg kun hadde en tidlig test liggende igjen fra før og noen clearblu digitale, og tenkte at denne måneden skal jeg stresse ned og stole på kroppen. Ventet til helga som var, 2-3 dager før IKM og fikk to sterke rosa streker. Ren lykke !!! Så kommer tvilen snikende...venter tålmodig på at HCG skal ha muligheten å vise positivt resultat på digital... og her er dagens gladbilde [emoji2] Så en liten oppfordring... regn litt på HCG ifht EL, mulig festing og produksjon av HCG før dere tester slik at dere slipper skuffelsene av hvite tester unødvendig :) Livet som prøver her ble iallfall litt enklere etter at jeg skjønte hvordan testene virker og hva som skal til for to streker ;)

Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️ og jeg er helt enig med deg! Etter flere måneder meg skyggestreker,!mysing, positive, så negative igjen, så venter jeg til etter ikm denne gangen! Innrømmer at det er vanskelig, og jeg har teste-abstinenser! Men jeg hååper jo at det kan gi meg to sterke streker slik at jeg slipper å vurdere om det er en strek der eller ikke[emoji12][emoji12]

Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️ og jeg er helt enig med deg! Etter flere måneder meg skyggestreker,!mysing, positive, så negative igjen, så venter jeg til etter ikm denne gangen! Innrømmer at det er vanskelig, og jeg har teste-abstinenser! Men jeg hååper jo at det kan gi meg to sterke streker slik at jeg slipper å vurdere om det er en strek der eller ikke[emoji12][emoji12]

Takk [emoji8] Krysser fingrene for deg

Gratulerer så masse![emoji173]️ Er veldig enig med deg, skuffelsen av en negativ test i mange dager før IKM gjør ivertfall meg veldig usikker, jeg skal teste imorgen tror jeg, da er jeg 13 DPO, kanskje jeg venter til onsdag.. usikker enda [emoji85]

God morgen! Nå er det 1 dag til IKM for min del - og tro det eller ei: jeg har ikke testet. Nå er jeg der jeg burde ha vært hele tiden, nemlig "enten kommer tanta eller så kommer den ikke, så tar vi det derfra". På ett vis så har jeg da gitt opp, men det er litt godt å ikke gruble så mye. Hvis jeg er en av dem som produserer hcg sent, eller at egget ikke har løsnet når jeg tror så får jeg tidsnok vite det.

Back
Topp