⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

I februar (når jeg til og med fikk 2 ekte streker!) stimulerte jeg i 14 dager, ovitrelle dag 15 og uttak dag 17 (samme som når jeg normalt har EL det) etter sprøytestart :)

Satser på en gjentakelse av februar da[emoji3][emoji3][emoji3] var i februar jeg hadde første ferskforsøket mitt også! Føles så uendelig lenge siden!![emoji51]

Satser på en gjentakelse av februar da[emoji3][emoji3][emoji3] var i februar jeg hadde første ferskforsøket mitt også! Føles så uendelig lenge siden!![emoji51]

Mitt første var i november/desember :) Nesten 1 år siden :hungover: Litt deprimerende at vi er på fjerde forsøket nå.. Men men. Det går nok snart :angelic:

Mitt første var i november/desember :) Nesten 1 år siden :hungover: Litt deprimerende at vi er på fjerde forsøket nå.. Men men. Det går nok snart :angelic:

Håper det for oss begge[emoji173]️[emoji173]️

Første dag i uke 41, håper denne uka kan smile til mange av oss.. tror min første test skal brukes imorgen [emoji846] veldig spent.. da er jeg 13 DPO [emoji846] Lykke til alle sammen!

Lykke til[emoji1319][emoji1319] er også 13 dpo imorra! Jeg skal teste på torsdag[emoji5]

Noen som holder motet oppe? Jeg lurer på å teste i morra! Jeg bare blir så skuffa når de er negative! Jeg hater det her prøvetiden litt! Man blir så skuffa og alt er bare stress føler jeg[emoji848] vil så gjerne ha positiv Test! Med positiv test denne mnd får jeg trolig termin på bursdagen min! Hadde vært 30 års gaven sin det [emoji7][emoji7]

Lykke til[emoji1319][emoji1319] er også 13 dpo imorra! Jeg skal teste på torsdag[emoji5]

Så flink du er, jeg har satt to datoer denne PP og det er 10 og 12.. tror ikke jeg klarer å vente lengre imorgen altså[emoji85] Men vet jeg blir kjempe usikker og trist om den er negativ så burde sikkert vente [emoji849]
Lykke til [emoji7]

Fikk bittelitt mensen i morges, men ingen tegn på at den skal komme mer. Null smerter eller noe. Rart. Hadde sånn merkelig trykk i eggstokkene og korsryggen i ettermiddag, som om noen tok tak rundt livet mitt og klemte. Aldri kjent før.
Men negative tester i går og forgård, så drittanta kommer vel i morgen når jeg må prestere med en skoleoppgave. :banghead:
FF sier jeg har IKM i overimorgen, FLO-appen sier i morgen og jeg mente den var i dag. Så litt uenighet ute å går her :laughing001
Hva med deg? :)
Hun kommer jo alltid når det ikke passer. Men håper hun er litt snill (hvis hun kommer da) imorgen. Lykke til med skoleoppgaven. Men spennende symptomer da. Kanskje det bare er en uskyldig blødning??
Har hatt murringer i hele dag, men høy temp og syns jeg skimter en svak strek på testen. Men nå ikveld kom det litt rosa på papiret, så tanta kommer nok dundrende i morgen tenker jeg.

De siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071
Gratulerer så mye[emoji173] [emoji1] [emoji108]

De siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071

Åååh, gratulerer[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp