Negativ test i dag tidlig TR kommer nok i løpet av kvelden/natten...
God klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativ test i dag tidlig TR kommer nok i løpet av kvelden/natten...
I februar (når jeg til og med fikk 2 ekte streker!) stimulerte jeg i 14 dager, ovitrelle dag 15 og uttak dag 17 (samme som når jeg normalt har EL det) etter sprøytestart
Satser på en gjentakelse av februar da[emoji3][emoji3][emoji3] var i februar jeg hadde første ferskforsøket mitt også! Føles så uendelig lenge siden!![emoji51]
Mitt første var i november/desember Nesten 1 år siden Litt deprimerende at vi er på fjerde forsøket nå.. Men men. Det går nok snart
Første dag i uke 41, håper denne uka kan smile til mange av oss.. tror min første test skal brukes imorgen [emoji846] veldig spent.. da er jeg 13 DPO [emoji846] Lykke til alle sammen!
Første dag i uke 41, håper denne uka kan smile til mange av oss.. tror min første test skal brukes imorgen [emoji846] veldig spent.. da er jeg 13 DPO [emoji846] Lykke til alle sammen!
Jeg skal ikke teste før søndag eller mandag. 5dpo i dag, og ble kvalm da jeg lagde middag i stad
Om det ikke er noe som går. Det hjalp å spise noe salt [emoji4]Oo! Det kan da være ett godt tegn det[emoji1][emoji120]
Lykke til[emoji1319][emoji1319] er også 13 dpo imorra! Jeg skal teste på torsdag[emoji5]
Gleder meg til å høre hva testen din sier i morgen[emoji1][emoji120]
Jeg også[emoji51]
ikke noe kjekt. Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart.Negativ test i dag tidlig TR kommer nok i løpet av kvelden/natten...
Hun kommer jo alltid når det ikke passer. Men håper hun er litt snill (hvis hun kommer da) imorgen. Lykke til med skoleoppgaven. Men spennende symptomer da. Kanskje det bare er en uskyldig blødning??Fikk bittelitt mensen i morges, men ingen tegn på at den skal komme mer. Null smerter eller noe. Rart. Hadde sånn merkelig trykk i eggstokkene og korsryggen i ettermiddag, som om noen tok tak rundt livet mitt og klemte. Aldri kjent før.
Men negative tester i går og forgård, så drittanta kommer vel i morgen når jeg må prestere med en skoleoppgave.
FF sier jeg har IKM i overimorgen, FLO-appen sier i morgen og jeg mente den var i dag. Så litt uenighet ute å går her
Hva med deg?
Gratulerer så mye[emoji173] [emoji1] [emoji108]De siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071
De siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071
Gratulerer så myeDe siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071