⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

De siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071
Gratulerer

291ff4ae6aa6af5d180d83d8f0a338cb.jpg

Har tatt CB digital og denne idag, CB sa nei men her lurer jeg på om jeg ser en svak strek... noen flere synspunktet? Ser du noe eller ikke?
13 DPO idag[emoji846]
Kan ane noe svakt ja. Hvis denne er så svak så er det absolutt ikke rart at den digitale er negativ.

Tusen takk :) Praten med fastlegen gikk veldig bra.
Tok blodprøver og urinprøve å ble henvist til ultralyd av eggstokkene og skal ta en ny celleprøve.
Så får vi se hva prøvene sier:)
Så bra du ble tatt vel imot og er igang.

Vi får gjøre det. For neste måned er VÅR måned!!! ;)
Hun kommer jo på verst tenkelige tidspunkt også da...
Så bra at FF funker :) Tempen min og sank i dag men ikke nok til at jeg skulle trodd at TR kom i dag.
Det er VÅR måned, ja! Passer bra med baby i juli også, da :D ferie-permisjon og jaggu ferie igjen :D

Kjedlig at ikke FF "tok fra deg" håpet. Uansett hvor feil det høres ut. Selv synes jeg det er verre å få negativ test enn å våkne til at grafen falt. Liker virkeligheten best, og ikke illusjonene når jeg tror jeg ser en strek.
Men hvis tanta di ikke har kommet er det kanskje fortsatt håp? :)

Her var det ikke noen tvil ifølge FF iallefall. Men jeg liker temping. Kommer til å fortsette med det. Spent på når den sier at jeg har EL nå i oktober...

Vedlegg

• IMG_0319.jpg
    IMG_0319.jpg
    173 KB · Visninger: 79
Jeg røyk på en smell og testa på ganske så utvanna urin på dagen idag, klaar negativ! 13 dpo! Angrer skikkelig[emoji20][emoji20] håper det var pga urinkonsentrasjonen, men har lite håp igjen! Neste test blir morgenurin på torsdag 15 dpo som planlagt!!

Nei, da kan jeg fortsatt håpe litt til[emoji85] Dette er så spennende det!!
Ja. De digitale trenger mer hcg enn de mest sensitive testene. Prøv å tenk gjennom når du har mest konsentrert urin. For noen er det på ettermiddagen og ikke på morgenen.

Ja. De digitale trenger mer hcg enn de mest sensitive testene. Prøv å tenk gjennom når du har mest konsentrert urin. For noen er det på ettermiddagen og ikke på morgenen.

Takk for oppmuntrende ord [emoji7] jeg skal prøve å ikke tisse så mye ikveld og holde meg til imorgen tidlig! For å se om de er tydligere! Men fortsatt noen dager til IKM da[emoji846]
Jeg er litt redd for at strek nr to kommer av ovitrelle sprøyta jeg tok denne pp.. De sier at det ikke regerer på test etter 10 dager, jeg satt min for 15 dager siden, så håper det er baby strek der imorgen[emoji173]️

Det er VÅR måned, ja! Passer bra med baby i juli også, da :D ferie-permisjon og jaggu ferie igjen :D

Kjedlig at ikke FF "tok fra deg" håpet. Uansett hvor feil det høres ut. Selv synes jeg det er verre å få negativ test enn å våkne til at grafen falt. Liker virkeligheten best, og ikke illusjonene når jeg tror jeg ser en strek.

Her var det ikke noen tvil ifølge FF iallefall. Men jeg liker temping. Kommer til å fortsette med det. Spent på når den sier at jeg har EL nå i oktober...

Så fin kurve du lager da! Liten tvil når tempen bare faller fritt... kanskje den blir sikrere i sin sak med el når den har litt flere kurver å sammenligne med. Jeg er også spent på om el kommer cd11 eller CD18. Det er en hel uke forskjell!

Takk for oppmuntrende ord [emoji7] jeg skal prøve å ikke tisse så mye ikveld og holde meg til imorgen tidlig! For å se om de er tydligere! Men fortsatt noen dager til IKM da[emoji846]
Jeg er litt redd for at strek nr to kommer av ovitrelle sprøyta jeg tok denne pp.. De sier at det ikke regerer på test etter 10 dager, jeg satt min for 15 dager siden, så håper det er baby strek der imorgen[emoji173]️
Ovitrelle skal absolutt ikke være i kroppen lenger etter 15 dager så det burde du ikke trenge å bekymre deg om. Jeg vet ikke hvor mye du drikker ila dagen, men jeg har erfart at det noen ganger kan være lettere å få konsentrert urin på kvelden enn på morgenen avhengig av hvor mye jeg drikker på kvelden.

Det skal det bli :) Juli er en flott måned, godt og varmt (forhåpentligvis).
Hun har ikke kommet enda nei, så et bittelite håp jeg klamrer meg til. Men hun kommer nok helt sikkert vært øyeblikk. Når man syns man ser en strek så får man jo håp. Og når den ikke er reell så er det veldig kjedelig.
Fin og tydelig graf på deg da.
Temping er kjekt. Og greit å vite at man har EL hver måned :)
Her er min FF graf denne pp

AB5C06C2-F06F-4649-B0A7-0F95BDB2CF16.jpeg

Hun har ikke kommet enda nei, så et bittelite håp jeg klamrer meg til. Men hun kommer nok helt sikkert vært øyeblikk. Når man syns man ser en strek så får man jo håp. Og når den ikke er reell så er det veldig kjedelig.

Vis vedlegget 234115

Den var veldig tydelig og fin da! Min ser mer ut som hakkehakkespett, men ff finner ut av det likevel...

Så fin kurve du lager da! Liten tvil når tempen bare faller fritt... kanskje den blir sikrere i sin sak med el når den har litt flere kurver å sammenligne med. Jeg er også spent på om el kommer cd11 eller CD18. Det er en hel uke forskjell!
Spennende! Satser på rask EL og heller lengre luteralfase da :)

Vis vedlegget 234115
Takk. Håper grafen blir like bra neste måned. Men tar gjerne en festedipp i tillegg :D
Fin graf din og da. :)

Back
Topp