⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Negativ test idag og litt brunt på papiret! Kan tenke meg hvem som banker på[emoji17][emoji17] man blir så deprimert a det her [emoji17][emoji17]

779edb89f77cfe1bfc8501f727d7bcd3.heic

14 DPO idag, øverst fra igår, nederst idag... kjenner jeg fortsatt er usikker jeg[emoji37] Hva ser dere?
Vet ikke om jeg skal ta en digital også[emoji848]

Jeg ser en fin stigning jeg?:) En digital vil nok slå ut nå så ta en digital[emoji1]

99019fb5aba0d01f88b0d009eaa086da.heic

Jeg våget meg til en digital idag også.. var så usikker på den første idag[emoji85]

Dette kan jeg ikke tro er sant, helt i ekstase!!

Gratulerer så myye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hadde rosa på papiret da jeg var på do når jeg stod opp i stad. Startet helt likt forrige mnd også. Virker som jeg har fått kortere sykluser! Sist småblødde jeg i 2-3 dager før mens kom 2 dager før tiden. Regner med det er det samme som skjer denne mnd [emoji45]

Hadde rosa på papiret da jeg var på do når jeg stod opp i stad. Startet helt likt forrige mnd også. Virker som jeg har fått kortere sykluser! Sist småblødde jeg i 2-3 dager før mens kom 2 dager før tiden. Regner med det er det samme som skjer denne mnd [emoji45]

Akkurat det samme som har skjedd i min syklus denne måneden... satser på at den neste syklusen blir normal. [emoji1303]

Akkurat det samme som har skjedd i min syklus denne måneden... satser på at den neste syklusen blir normal. [emoji1303]
Ja, vi får satse på det! Er så rart at det er andre mnd på rad nå. Blir tullete i hodet av dette! Håper jo hver gang at det er en festeblødning, men tror ikke det denne gangen siden jeg hadde det likt forrige mnd.

Back
Topp