Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 DPO idag, øverst fra igår, nederst idag... kjenner jeg fortsatt er usikker jeg[emoji37] Hva ser dere?
Vet ikke om jeg skal ta en digital også[emoji848]
Negativ test idag og litt brunt på papiret! Kan tenke meg hvem som banker på[emoji17][emoji17] man blir så deprimert a det her [emoji17][emoji17]
Jeg våget meg til en digital idag også.. var så usikker på den første idag[emoji85]
Dette kan jeg ikke tro er sant, helt i ekstase!!
Ja se der!![emoji1][emoji1] Herlig[emoji173]️ Gratulerer sååå masse[emoji1]
Jeg våget meg til en digital idag også.. var så usikker på den første idag[emoji85]
Gratulerer så mye![emoji2][emoji2]
Så fantastisk! Endelig!! Gratulerer så mye [emoji1303]
Gratulerer så myye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Endelig! Gratulerer [emoji173][emoji173]
Da kom TR på besøk. Jeg flyr videre til ikm uke 45 gruppa. Lenge leve tålmodigheten....[emoji37]
Endelig! Gratulerer [emoji173][emoji173]
Hadde rosa på papiret da jeg var på do når jeg stod opp i stad. Startet helt likt forrige mnd også. Virker som jeg har fått kortere sykluser! Sist småblødde jeg i 2-3 dager før mens kom 2 dager før tiden. Regner med det er det samme som skjer denne mnd [emoji45]
Ja, vi får satse på det! Er så rart at det er andre mnd på rad nå. Blir tullete i hodet av dette! Håper jo hver gang at det er en festeblødning, men tror ikke det denne gangen siden jeg hadde det likt forrige mnd.Akkurat det samme som har skjedd i min syklus denne måneden... satser på at den neste syklusen blir normal. [emoji1303]