⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Kan eg få vere med her? Hadde egentlig IKM i helga som var, men ingen mens. Men heller ikkje positiv test..:sorry:

Tok ein test no på mandag, var då ca. to dagar på overtid. Ingen strek nr.2 i sikte..men skal seinast at det er RFSU-strimmel, og dei er vist kjent for å vere lite sensitive..?

Er no på dag 35, 5 dagar på overtid :confused:

Kan eg få vere med her? Hadde egentlig IKM i helga som var, men ingen mens. Men heller ikkje positiv test..:sorry:

Tok ein test no på mandag, var då ca. to dagar på overtid. Ingen strek nr.2 i sikte..men skal seinast at det er RFSU-strimmel, og dei er vist kjent for å vere lite sensitive..?

Selvfølgelig får du bli med her :)

Håper du får avklart snart, enten to streker eller TR. Håper på to streker og at hcgøkninga er litt treg :)

Oh, no! Det var ikke sånn det skulle gå [emoji53]!! Blæsj at ikke alle bare kan bli gravide med én gang... Men oppi alt er det fornøyelig å få deg med på laget en runde til - siste runde før vi drar til terminklubben.
Det var ikke den veien jeg planla at det skulle gå nei... Men satser på siste runde i uke 45 for oss :)

Uff, så kjedelig med negative tester på så mange[emoji20][emoji20]

Gratulerer til dere som har fått positive[emoji173]️

Selvfølgelig får du bli med her :)

Håper du får avklart snart, enten to streker eller TR. Håper på to streker og at hcgøkninga er litt treg :)

Flott, treng å lufte litt tankar/frustrasjon/nedtur/opptur med nokon som er like einsspora som meg :angelic:

Ja, hadde jammen trengt ei avklaring! Som om ikkje DPO vekene er lange nok. Treng ikkje plusse på ei ekstra :banghead: Testar ikkje etter EL, kan jo ikkje opererer med heilt nøyaktige datoar. Men er no tydelig at det var/er forsinkelsar i systemet..:arghh:

Var den negativ [emoji853] Vi krysser fingrene for at det er for lite bcg og at den er positiv om noen dager[emoji846]

Ganske så blank i dag ja [emoji57] Har ikke begynt å spotte enda da, så fortsatt et håp. Tar en ny i morgen tidlig og krysser for lite hcg i dag.

Og fant ut at jeg ikke får blitt med på jobbturen likevel. Hovedgrunnen til at jeg ikke sa ja til å begynne med var at jeg kanskje ville være gravid på den tiden. Men nå forsvant muligheten min grunnet misforståelser på jobb. Utrolig kjipt. Så nå føler jeg et ekstra behov for å være gravid!

Jeg våget meg til en digital idag også.. var så usikker på den første idag[emoji85] Dette kan jeg ikke tro er sant, helt i ekstase!!

GRATULERER! Holder fast i håpet når du som var så usikker nå sitter med en positiv digital i hånden. HURRA! Kjempeglad for deg :D

Velkommen.
Dumt testene ikke viser noe da. Får håpe du snart får (positivt) svar.

Ganske så blank i dag ja [emoji57] Har ikke begynt å spotte enda da, så fortsatt et håp. Tar en ny i morgen tidlig og krysser for lite hcg i dag.

Og fant ut at jeg ikke får blitt med på jobbturen likevel. Hovedgrunnen til at jeg ikke sa ja til å begynne med var at jeg kanskje ville være gravid på den tiden. Men nå forsvant muligheten min grunnet misforståelser på jobb. Utrolig kjipt. Så nå føler jeg et ekstra behov for å være gravid!
Æsj, så kjedelig med sånne misforståelser. Skjønner det ekstra behovet for å være gravid da ja. Når tester du igjen?

Ojj! Det hørtes spennende ut!:wideyed: men også veldig frustrerende tenker jeg. Har du tatt en "ordentlig" graviditetstest?

Ojj! Det hørtes spennende ut!:wideyed: men også veldig frustrerende tenker jeg. Har du tatt en "ordentlig" graviditetstest?

Ja, blir ganske oppgitt :shifty: Testar på nytt i morgon trur eg, med siste strimmel. Har nokon digitale CB liggande også, men dei er jo så dyre, bør helst sjå antydning til strek før eg opna ein slik..

Uansett, om det er negativt igjen imorra, så gir eg offisielt opp :meh:

Ja, blir ganske oppgitt :shifty: Testar på nytt i morgon trur eg, med siste strimmel. Har nokon digitale CB liggande også, men dei er jo så dyre, bør helst sjå antydning til strek før eg opna ein slik..

Uansett, om det er negativt igjen imorra, så gir eg offisielt opp :meh:

Ikke gi opp!

Back
Topp