⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Tusen takk, men havner nok i uke 45 eller 46[emoji27] Får se hva el testene sier denne gangen, men siden syklusen var på 33/34 dager denne runden, når burde jeg begynne og teste for el neste runde?[emoji848]

Jeg har flyttet inn både i uke 44 og 45 for å fange el både cd11 og CD18 som er mine ytterpunkter i syklusene de to siste rundene. [emoji43]

Jeg har flyttet inn både i uke 44 og 45 for å fange el både cd11 og CD18 som er mine ytterpunkter i syklusene de to siste rundene. [emoji43]

Kanskje melde meg inn i 45 da[emoji848] Sånn i tilfelle jeg brått får en syklus på 28 dager igjen[emoji87][emoji85] Eller så venter jeg bare til jeg får maksimal på el test[emoji1]

ab7f766d1c9321f635262d442a8ae3c6.jpg

10 dpo [emoji16][emoji173]️[emoji16] har hatt SÅ klare og tydelige tegn i nesten ei uke nå [emoji177][emoji1405]

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Testa igjen idag, og fekk den her :woot: Knakk opp ein digital, og den sa "Gravid 1-2".

Snapchat-1783778630.jpg

Tydeligvis ganske ute av synk, fekk jo ikkje positiv før nesten ei veke etter enn antatt IKM. Pessimisten er allerede godt igang, er eg lenger på vei men produsera så lite HGC fordi det ikkje skal gå veien, tenk om eg begynner å blø i morgon, tenk tenk tenk :bag:

Her er mine kjipe tester [emoji57] 12 dpo i dag (tror jeg). Hvit som snø. Litt uvanlig at jeg enda ikke har begynt spottingen, og at alle andre symptomer på mensa er fraværende. Men det er vel ett innbilt svangerskap som utsetter [emoji13]

ebb58bca349d62c77ddb8f0701aeb7ed.jpg

Jeg ser litt på begge :) mest på den øverste som har tørka :) ikke gi opp håpet [emoji173]️

Testa igjen idag, og fekk den her :woot: Knakk opp ein digital, og den sa "Gravid 1-2".

Vis vedlegget 234210

Tydeligvis ganske ute av synk, fekk jo ikkje positiv før nesten ei veke etter enn antatt IKM. Pessimisten er allerede godt igang, er eg lenger på vei men produsera så lite HGC fordi det ikkje skal gå veien, tenk om eg begynner å blø i morgon, tenk tenk tenk :bag:

Du må ikke tenke sånn, nyt de to testene dine nå!! Så stas å være gravid![emoji173]️ gratulerer så masse til deg!! Mine var helt like som dine igår, men var 13 DPO jeg da..
men uansett du er gravid, nyt det[emoji7]

Du må ikke tenke sånn, nyt de to testene dine nå!! Så stas å være gravid!
emoji173.png
️ gratulerer så masse til deg!! Mine var helt like som dine igår, men var 13 DPO jeg da..
men uansett du er gravid, nyt det
emoji7.png

Eg får berre satse på at EL skjedde mykje seinare enn antatt. Har jo ikkje testa etter EL, så kan jo egentlig ikkje vite. Tippar eg eg er rundt 4 veker akkurat..

Negativ igjen her idag, 15 dpo[emoji22][emoji22][emoji22] nå gir jeg opp dette forsøket! Er egentlig usikker på om jeg orker å hoppe rett på nytt forsøk, men tar jeg en pausemåned så blir neste runde desember med test rett før jul, så det vil jeg ikke! Er så driiit lei av dette nå!

Vis vedlegget 234210

Gratulerer

Negativ igjen her idag, 15 dpo[emoji22][emoji22][emoji22] nå gir jeg opp dette forsøket! Er egentlig usikker på om jeg orker å hoppe rett på nytt forsøk, men tar jeg en pausemåned så blir neste runde desember med test rett før jul, så det vil jeg ikke! Er så driiit lei av dette nå!
Veldig leit at det ikke gikk denne gangen heller. Håper det snart kan være deres tur.

Sender deg en god klem[emoji173]️
Du er sterk! Dette klarer du![emoji4]
Jeg forstår at det er tungt. Men du er ei sterk dame! Jeg holder motet oppe for deg nå som du har mistet det litt også krysser jeg alt jeg kan for at neste gang kommer det positiv test og en liten spire som sitter hele løpet[emoji173]️

:Heartred:Heartred

Sender deg en god klem[emoji173]️
Du er sterk! Dette klarer du![emoji4]
Jeg forstår at det er tungt. Men du er ei sterk dame! Jeg holder motet oppe for deg nå som du har mistet det litt også krysser jeg alt jeg kan for at neste gang kommer det positiv test og en liten spire som sitter hele løpet[emoji173]️

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp