⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Testa igjen idag, og fekk den her :woot: Knakk opp ein digital, og den sa "Gravid 1-2".

Vis vedlegget 234210

Tydeligvis ganske ute av synk, fekk jo ikkje positiv før nesten ei veke etter enn antatt IKM. Pessimisten er allerede godt igang, er eg lenger på vei men produsera så lite HGC fordi det ikkje skal gå veien, tenk om eg begynner å blø i morgon, tenk tenk tenk :bag:
Gratulerer :)

Ingen tante her foreløpig, men blanke tester, jeg krysser alt jeg kan for at det har klaffet! Ingen spotting, noe som jeg pleier å ha. Vet egentlig ikke eksakt eldato, men er nå på dag 26 i syklusen, IKM til lørdag. Forrige to sykluser fikk jeg mens på dag 22 og 25. Så jeg håper virkelig nå altså[emoji4]

Negativ igjen her idag, 15 dpo[emoji22][emoji22][emoji22] nå gir jeg opp dette forsøket! Er egentlig usikker på om jeg orker å hoppe rett på nytt forsøk, men tar jeg en pausemåned så blir neste runde desember med test rett før jul, så det vil jeg ikke! Er så driiit lei av dette nå!

NEI!!! Det var slett ikke gode nyheter. Du som har ruget så tålmodig og alt. Huff, nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne. Har du bare testet for tidlig, eller burde det være positiv test nå? Hvor lenge kan blasten sveve rundt før den fester seg? Det tar jo fort tid fra feste til pos test...

NEI!!! Det var slett ikke gode nyheter. Du som har ruget så tålmodig og alt. Huff, nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne. Har du bare testet for tidlig, eller burde det være positiv test nå? Hvor lenge kan blasten sveve rundt før den fester seg? Det tar jo fort tid fra feste til pos test...

Den skal vel strengt tatt feste seg som vanlig, og 15 dpo er jo ganske sent[emoji20] så håpet er ute! Selvom jeg må teste på mandag på testdato for å få endelig bekreftelse[emoji20][emoji20]

Hjalp lite med bedrest gitt[emoji20]

Den skal vel strengt tatt feste seg som vanlig, og 15 dpo er jo ganske sent[emoji20] så håpet er ute! Selvom jeg må teste på mandag på testdato for å få endelig bekreftelse[emoji20][emoji20]

Hjalp lite med bedrest gitt[emoji20]

Vanlig er jo at befruktet egg bruker 3 dager pp å komme seg ned egglederen og så ytterligere inntil en uke på å feste seg, og 4-5 dager før hcg kan måles. Dvs at hvis din bittelille ikke har kommet seg inn før på femte dagen, er det ennå håp. Selv om du jo fikk veldig tidlig pos sist da... Hmm. Klem til deg uansett!!

Jeg ser litt på begge :) mest på den øverste som har tørka :) ikke gi opp håpet [emoji173]️

Gjør du?? [emoji51] Gøy når andre (enn meg med ett håpefullt blikk) ser og tolker. Jeg har mye vond murring i magen nå, og like redd hver gang jeg går på do. Så redd for å ha begynt spotting, som pleier å følge magesmertene. Men foreløpig ingenting. Såå spent nå og håper mer for hver dag [emoji173]️

Vanlig er jo at befruktet egg bruker 3 dager pp å komme seg ned egglederen og så ytterligere inntil en uke på å feste seg, og 4-5 dager før hcg kan måles. Dvs at hvis din bittelille ikke har kommet seg inn før på femte dagen, er det ennå håp. Selv om du jo fikk veldig tidlig pos sist da... Hmm. Klem til deg uansett!!

Du er så god du Krølle[emoji8] er jo sant det du skriver! Og hadde jeg ikke testet positivt tidlig i de forrige forsøkene så hadde jeg nok ikke gitt opp nå! Men jeg har ikke kutts ut hormonene ennå, bare sånn i tilfelle det skulle skje et mirakel[emoji173]️ klem til deg også[emoji5]

Du er så god du Krølle[emoji8] er jo sant det du skriver! Og hadde jeg ikke testet positivt tidlig i de forrige forsøkene så hadde jeg nok ikke gitt opp nå! Men jeg har ikke kutts ut hormonene ennå, bare sånn i tilfelle det skulle skje et mirakel[emoji173]️ klem til deg også[emoji5]

Jeg håper med deg frem til mandag uansett! Selv om min kropp duster seg, vil jeg jo at alle andre her skal bli gravide!!

Tihi - da leder jeg som får onsdag . Men med de to siste syklusene mine, kan jeg havne alt fra lørdag i uken før til fredag den uken... veldig lett å planlegge [emoji23]
Det gjør du ;)

Back
Topp