11 dpo - Én hvit test og èn ødelagt (?) test med svak strek
Vis vedlegget 234245
Tester på nytt i morgen!
Ser noe på begge jeg Håper for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo - Én hvit test og èn ødelagt (?) test med svak strek
Vis vedlegget 234245
Tester på nytt i morgen!
Gjør du?!Ser noe på begge jeg Håper for deg!
Håper for deg! Det er godt tegn at det ikke er noe spotting eller tr ennåDa har jeg offisielt gitt opp håpet[emoji26] 13 dpo i dag og ganske så hvit test. Det står på testen "Sensitiv tidligtest, viser resultat 1 dag etter forventet mens". Var ikke det merkelig? Har fortsatt ikke sett snurten av mensa da. Jeg pleier å spotte flere dager i forveien. Litt vemodig i dag[emoji57]
Gjør du?!
Håper for deg! Det er godt tegn at det ikke er noe spotting eller tr ennå
Yes! Hadde aldri skrevet det om det var tull Vi får holde fast i håpet til det motsatte er bevist!
Ja, jeg skjønner ingenting. Føles ikke som at mensa skal komme, og skjer aldri at jeg ikke spotter 3-4 dager før IKM. Nå er IKM i morgen og null misfarging, men testene er hvite. Kan det være feil med testene? Kjøpte de på tilbud fordi de gikk ut på dato snart.
Gratulerer til alle gravide
Her kom tanta en dag for tidlig, så da går vi inn i pp 13
Jeg tester i morra, men har mine tvil selv om jeg er av og på kvalm.
Men...[emoji173]️
Det har blitt standarden dette, mnd etter mnd Neste mnd SKAL vi! Basta!Nei, æsj, ikke du også! Nå må vi dytte alle resten over på gravid... så kommer vi andre etter neste måned.
Det blir spennende!Jeg tester i morra, men har mine tvil selv om jeg er av og på kvalm.
Ja, jeg er spent [emoji1]Det blir spennende!
Men...
10dpo er fortsatt veldig tidlig
Ja, jeg skjønner i allefall ikke hvorfor jeg er så kvalm. Hadde jeg hatt tegn til omgangssyken, så hadde jeg ikke klart å få i meg mat. Å spise går fint[emoji4]Det er det definitivt. Men veldig gøy. Fortsatt mange dager å teste på [emoji41]
De siste dagene har jeg gitt opp håpet, testet ikke nå på morgenen, stoppet innom butikken etter jobb og kjøpte tamponger. Men så gråt jeg så innmari ikveld når jeg og sambo så på film. Så jeg måtte bare teste ikveld... Jeg er i ekstase! Vis vedlegget 234071