⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Da har jeg offisielt gitt opp håpet[emoji26] 13 dpo i dag og ganske så hvit test. Det står på testen "Sensitiv tidligtest, viser resultat 1 dag etter forventet mens". Var ikke det merkelig? Har fortsatt ikke sett snurten av mensa da. Jeg pleier å spotte flere dager i forveien. Litt vemodig i dag[emoji57]

Gratulerer til alle gravide :)
Her kom tanta en dag for tidlig, så da går vi inn i pp 13 :(

Da har jeg offisielt gitt opp håpet[emoji26] 13 dpo i dag og ganske så hvit test. Det står på testen "Sensitiv tidligtest, viser resultat 1 dag etter forventet mens". Var ikke det merkelig? Har fortsatt ikke sett snurten av mensa da. Jeg pleier å spotte flere dager i forveien. Litt vemodig i dag[emoji57]
Håper for deg! Det er godt tegn at det ikke er noe spotting eller tr ennå ;)

Yes! Hadde aldri skrevet det om det var tull ;) Vi får holde fast i håpet til det motsatte er bevist!

Håper for deg! Det er godt tegn at det ikke er noe spotting eller tr ennå ;)

Ja, jeg skjønner ingenting. Føles ikke som at mensa skal komme, og skjer aldri at jeg ikke spotter 3-4 dager før IKM. Nå er IKM i morgen og null misfarging, men testene er hvite. Kan det være feil med testene? Kjøpte de på tilbud fordi de gikk ut på dato snart.

Gratulerer til de som har fått positiv test[emoji5]
Her vet jeg egentlig ikke om jeg har hatt el ennå, så får bare vente og se hva som skjer...tidligere i mnd var jeg sikker på at jeg var gravid, nå er jeg sikker på at tanta kommer. Dog gleder jeg meg til neste syklus og letrozol-start[emoji16]

Yes! Hadde aldri skrevet det om det var tull ;) Vi får holde fast i håpet til det motsatte er bevist!

Ja, jeg skjønner ingenting. Føles ikke som at mensa skal komme, og skjer aldri at jeg ikke spotter 3-4 dager før IKM. Nå er IKM i morgen og null misfarging, men testene er hvite. Kan det være feil med testene? Kjøpte de på tilbud fordi de gikk ut på dato snart.

Åh så frustrerende Jeg kjenner følelsen. Kunne ikke testen i det minste gitt to streker når spottingen uteblir :dead: Jeg krysser fingerene for at mensen ikke kommer i morgen og du heller får den første positive testen! Har du noen andre "symptomer" eller før mensen følelse?

Jeg tror min ene ødelagte test fra i går nettop var det,ødelagt... Jeg skjønner ikke at du ser noe strek på den andre, jeg ser virkelig ingenting på den :(
Jeg tok ny test i dag, blendahvit.... 12 dpo..
Ingen spotting på meg heller, ikm ventet på søndag så det blir spennende. Har fått én vond pupp:joyful: og kjenner murringer/stikk så selv om det kom senere denn pp så tror jeg at jeg kan gi opp og kjøpe inn til tr..... Jeg har noen tester igjen, så tester med dem i morgen også, men så kommer vel tante ubedt søndag morgen:banghead:

Back
Topp