⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Jupp :) forventet ikm er søndag men ingen spotting ennå. Venter på to fine streker eller tr:wacky:

Samme her, bare IKM i morgen. Ligger på sofaen og kjenner murringene ganske godt der nede. Glad for at jeg ikke er alene :D Håper vi begge jubler i slutten av uka [emoji173]️

Samme her, bare IKM i morgen. Ligger på sofaen og kjenner murringene ganske godt der nede. Glad for at jeg ikke er alene :D Håper vi begge jubler i slutten av uka [emoji173]️
Ja som før skrevet, jeg krysser fingrene for oss!:signs003 Vi må oppdatere hverandre i morgen:Heartpink

Ugh... Ny pp starter allerede nå da:love2

Jeg har så uregelmessige sykluser, så det er som ett slag i trynet hver pp det ikke går[emoji85] nå var syklusen min på 67 dager, forje på over 70 også er det plutselig nede på 36 dager. Men nå er jeg hvertfall i gang med utredning og skal til legen igjen om to uker for å snakke litt om hva vi kan gjøre fremover for å hjelpe oss litt [emoji4]
Går veldig mange eltester når man ikke vet hvor lang syklusen er hver mnd[emoji28][emoji28]

Jeg har så uregelmessige sykluser, så det er som ett slag i trynet hver pp det ikke går[emoji85] nå var syklusen min på 67 dager, forje på over 70 også er det plutselig nede på 36 dager. Men nå er jeg hvertfall i gang med utredning og skal til legen igjen om to uker for å snakke litt om hva vi kan gjøre fremover for å hjelpe oss litt [emoji4]
Går veldig mange eltester når man ikke vet hvor lang syklusen er hver mnd[emoji28][emoji28]
Uff så utrolig slitsomt! :dead: Sender deg masse klemmer:Heartpink:Heartpink

Det er kjempebra at du får litt hjelp snart, da skal du se det går fort.

10dpo i dag. Jeg har tatt en test, men er usikker på hva den viser. I virkeligheten er den litt sterkere enn på bildet
6a1e772e8f044417e26799c77b095b0c.jpg
4319eb8d87e3a4b68d4020c3cf0cf9af.jpg

10dpo i dag. Jeg har tatt en test, men er usikker på hva den viser. I virkeligheten er den litt sterkere enn på bildet
6a1e772e8f044417e26799c77b095b0c.jpg
4319eb8d87e3a4b68d4020c3cf0cf9af.jpg

Den ser desverre negativ ut.. men det er enda tidlig [emoji173]️

Disse har jeg fått ganske sterke blå streker på uten å være gravid :/

Den ser desverre negativ ut.. men det er enda tidlig [emoji173]️

Disse har jeg fått ganske sterke blå streker på uten å være gravid :/
Jeg dobbeltsjekket nå. Det er en svak strek, men den kom tydeligvis ikke med på bildet. Jeg har alltid fått helt blank når jeg ikke har vært gravid.
Jeg har også fått sterk blå strek på disse uten å være gravid:(

Back
Topp