Jupp forventet ikm er søndag men ingen spotting ennå. Venter på to fine streker eller trFlere som venter på det ene eller det andre her nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp forventet ikm er søndag men ingen spotting ennå. Venter på to fine streker eller trFlere som venter på det ene eller det andre her nå?
Ugh... Ny pp starter allerede nå daSpottingen min begynte smått i går så ser nok ut som tr kommer i morgen..
Jupp forventet ikm er søndag men ingen spotting ennå. Venter på to fine streker eller tr
Ja som før skrevet, jeg krysser fingrene for oss! Vi må oppdatere hverandre i morgenSamme her, bare IKM i morgen. Ligger på sofaen og kjenner murringene ganske godt der nede. Glad for at jeg ikke er alene Håper vi begge jubler i slutten av uka [emoji173]️
Ugh... Ny pp starter allerede nå da
Uff så utrolig slitsomt! Sender deg masse klemmerJeg har så uregelmessige sykluser, så det er som ett slag i trynet hver pp det ikke går[emoji85] nå var syklusen min på 67 dager, forje på over 70 også er det plutselig nede på 36 dager. Men nå er jeg hvertfall i gang med utredning og skal til legen igjen om to uker for å snakke litt om hva vi kan gjøre fremover for å hjelpe oss litt [emoji4]
Går veldig mange eltester når man ikke vet hvor lang syklusen er hver mnd[emoji28][emoji28]
Uff så utrolig slitsomt! Sender deg masse klemmer
Det er kjempebra at du får litt hjelp snart, da skal du se det går fort.
TakkKrysser fingrene for det[emoji4]
Krysser fingrene for deg/dere i morgen også! Tar dere test i morgen tidlig eller?
Takk
Ja, jeg tester i morgen tidlig Du også?
Nei jeg skjønner Du må oppdatere om to uker når dere har vært hos legen daNei jeg tester nok ikke noe mer nå som Spottingen er i gang Hehe
Tr kommer nok i 15-16 tiden i morgen den[emoji28]
10dpo i dag. Jeg har tatt en test, men er usikker på hva den viser. I virkeligheten er den litt sterkere enn på bildet
Den ser desverre negativ ut.. men det er enda tidlig [emoji173]️
Disse har jeg fått ganske sterke blå streker på uten å være gravid :/
Jeg dobbeltsjekket nå. Det er en svak strek, men den kom tydeligvis ikke med på bildet. Jeg har alltid fått helt blank når jeg ikke har vært gravid.Den ser desverre negativ ut.. men det er enda tidlig [emoji173]️
Disse har jeg fått ganske sterke blå streker på uten å være gravid :/
Jeg har også fått sterk blå strek på disse uten å være gravid
Jeg dobbeltsjekket nå. Det er en svak strek, men den kom tydeligvis ikke med på bildet. Jeg har alltid fått helt blank når jeg ikke har vært gravid.
Takk! Jeg ble glad da jeg så strek, selv om den er svak og ikkevil bli tatt bilde av. Jeg har noen g-tester til monitoren og et par strimmeltester fra rfsu.Jeg har troen jeg da altaå[emoji4][emoji120] Har du så du får testet igjen i morgen eller?[emoji1]
Takk! Jeg ble glad da jeg så strek, selv om den er svak og ikkevil bli tatt bilde av. Jeg har noen g-tester til monitoren og et par strimmeltester fra rfsu.
Tja, de er på 25ml. Mulig jeg venter til mandag. Vi får se [emoji23]Spennende![emoji4]
Krysser alt jeg kan krysse for deg[emoji1] Tester du med RFSU i morgen kanskje?
Jeg dobbeltsjekket nå. Det er en svak strek, men den kom tydeligvis ikke med på bildet. Jeg har alltid fått helt blank når jeg ikke har vært gravid.
Slike får jeg uansett :/ krysser fingrene for deg[emoji173]️