Takk Ja sånn ble det, men ny pp starter allerede i dag så da krysser vi fingre, tær og alt som krysses kan for at denne pp blir vår!
Kunne ikke vært mer enig! Denne pp skal det bli vår tur[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Ja sånn ble det, men ny pp starter allerede i dag så da krysser vi fingre, tær og alt som krysses kan for at denne pp blir vår!
Tante rød på besøk igjen [emoji107]
Jeg tok nettopp en rfsu 25ml. Den var blank. Kanskje ikke så rart siden cb early viste så svaaak strek. Jeg tror jeg venter til mandag.
Jeg gjør mitt beste [emoji23]Bra du holder spenningen oppe!! [emoji1303]
Jeg gjør mitt beste [emoji23]
Ja, men en på 25mlU vil vel ikke gi utslag helt enda når en på 10mlU ga svaaak strek..Det er bra! Vi trenger litt flere gravide fra denne uken. Selv om statistikken er ganske bra så langt. Vi ligger vel an til 1/3 gravide. Det er vel over snittet, selv om jeg helst skulle sett alle sammen i termingruppe med én gang.
Tydeligvis forsinket EL denne måneden. Har hatt en 28 dagers syklus i ett halvt år, ikke vært på overtid på lang tid. Negative tester, så vet jeg ikke er gravid. Kjedelig å vente på ny syklus. Håper tanta dukker opp i dag [emoji95]
Det er så kjedelig når syklusen tuller seg til i prøvetiden! Ingen tr = fortsatt håp, hvis du ikke er sikker på når el var. Krysser fingrene for at du får deg en positiv overraskelse i stedet for tr.
Her er dagens test:
Altså jeg kunne sverget på at jeg ser en strek nr to på det bildet, men det er ikke det i virkeligheten eller? Blod på papiret har aldri vært noen suksessoppskrift for meg, men man hører om så mange som blør bittelitt rundt ikm at håpet alltid sitter i til tr virkelig har kommet inn døra.
Jo, det er det som er så irriterende [emoji85] Det er den "tydeligste" jeg har hatt til nå, men siden spottingen har startet er jeg ganske sikker på at det er en kjemisk. Blødde med minsten, men det var ikke rundt IKM, det var fra uke 6-8. Legger ved to bilder til jeg [emoji13]
Da har jeg endelig turt å teste med en digital. Jeg har ikke stolt på billigstrimlene, men heller ikke turt å ta digital. I dag fikk jeg en så sterk strek på strimmel at den digitale måtte testes. Etter MA i august håper jeg denne holder seg i 9mnd. Happy[emoji16]
Da har jeg endelig turt å teste med en digital. Jeg har ikke stolt på billigstrimlene, men heller ikke turt å ta digital. I dag fikk jeg en så sterk strek på strimmel at den digitale måtte testes. Etter MA i august håper jeg denne holder seg i 9mnd. Happy[emoji16]
Ojojoj... dette er jo en thriller!! Jeg håper virkelig du tar feil, og at streken vokser seg sterk i takt med spiren.