⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

73ddb54102c961260eab8bc4d53f418f.jpg

Slike får jeg uansett :/ krysser fingrene for deg[emoji173]️
Takk! Jeg har aldri hatt skygge, bare svak strek som stemte med t jeg var gravid.

Krysser fingrene for det [emoji120]
Begynner å bli litt smålei nå..
men nå har jeg hvertfall kommet i gang med utredning så det gir en liten motivasjonsboost:)

Ser den. Jeg må bare vente til alle hormoner stabiliserer seg før jeg kan ha reelle forhåpninger om å bli gravid, men tenker å bestille utredning/ivf privat hvis det ikke klaffer veldig raskt etter hormonbalanse er oppnådd.

Usj! Jeg håper jeg får positivt resultat hvis jeg tester på nytt med noe annet om et par dager[emoji4] 10dpo er fortsatt veldig tidlig..

Det håper jeg også[emoji1] Virker jo lovende da, siden du ikke pleier å få skygge på den testen[emoji4][emoji120]
Gleder meg til å se neste test[emoji4]

Usj! Jeg håper jeg får positivt resultat hvis jeg tester med noe annet om et par dager[emoji4]

Jeg håper også for deg!! [emoji1303] Skjønner ikke hvordan du klarer å vente et par dager!! Jeg hadde tisset på pinne hver gang med et sånt resultat... [emoji56]

IKM dagen og tror det er over for min del. Svaak strek på testen, men litt misfarging på papiret i etterkant, så da regner jeg med tanta er her ila helgen. Mer skuffa enn jeg trodde jeg skulle bli [emoji26]

Det håper jeg også[emoji1] Virker jo lovende da, siden du ikke pleier å få skygge på den testen[emoji4][emoji120]
Gleder meg til å se neste test[emoji4]
Kjæresten så streken han også [emoji28]
Jeg får komme meg innom et apotek etterpå. Det er vel bare Apotek1 som har A1-testene. Eller?

Jeg krysser fingre for at du får klaff neste pp[emoji4]

Jeg håper også for deg!! [emoji1303] Skjønner ikke hvordan du klarer å vente et par dager!! Jeg hadde tisset på pinne hver gang med et sånt resultat... [emoji56]
Takk! Kjæresten så også streken [emoji28][emoji4]Jeg tror ikke jeg får utslag på ettermiddags/kveldsurin. Må i såfall vente til i morgen tidlig [emoji4]

Back
Topp