Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Jeg har aldri hatt skygge, bare svak strek som stemte med t jeg var gravid.
Slike får jeg uansett :/ krysser fingrene for deg[emoji173]️
Jeg kan setter på TR.
Jubler for 3 fine tester med super stigning av HCG [emoji173] Da tørr jeg starte å glede meg og flytter inn i junigruppa på orntlig Masse masse lykke til til dere alle, både de med positive tester og til de som prøver enda litt til fremover[emoji173]
Æsj, du også?? Blir feriebaby på deg også da. [emoji1303]
Krysser fingrene for det [emoji120]
Begynner å bli litt smålei nå..
men nå har jeg hvertfall kommet i gang med utredning så det gir en liten motivasjonsboost
Usj! Jeg håper jeg får positivt resultat hvis jeg tester på nytt med noe annet om et par dager[emoji4] 10dpo er fortsatt veldig tidlig..Samme som meg det. Liker ikke den testen der:/
Usj! Jeg håper jeg får positivt resultat hvis jeg tester på nytt med noe annet om et par dager[emoji4] 10dpo er fortsatt veldig tidlig..
Usj! Jeg håper jeg får positivt resultat hvis jeg tester med noe annet om et par dager[emoji4]
Kjæresten så streken han også [emoji28]Det håper jeg også[emoji1] Virker jo lovende da, siden du ikke pleier å få skygge på den testen[emoji4][emoji120]
Gleder meg til å se neste test[emoji4]
Takk! Kjæresten så også streken [emoji28][emoji4]Jeg tror ikke jeg får utslag på ettermiddags/kveldsurin. Må i såfall vente til i morgen tidlig [emoji4]Jeg håper også for deg!! [emoji1303] Skjønner ikke hvordan du klarer å vente et par dager!! Jeg hadde tisset på pinne hver gang med et sånt resultat... [emoji56]
Kjæresten så streken han også [emoji28]
Jeg får komme meg innom et apotek etterpå. Det er vel bare Apotek1 som har A1-testene. Eller?
Jeg krysser fingre for at du får klaff neste pp[emoji4]
Det skal jeg [emoji4]Ja det er apotek1 som har A1 testene
Del bilde i morgen tidlig [emoji1]
Da kom tr en dag førNei jeg tester nok ikke noe mer nå som Spottingen er i gang Hehe
Tr kommer nok i 15-16 tiden i morgen den[emoji28]
Da kom tr en dag førSamme her, bare IKM i morgen. Ligger på sofaen og kjenner murringene ganske godt der nede. Glad for at jeg ikke er alene Håper vi begge jubler i slutten av uka [emoji173]️
Da kom tr en dag før
Takk Ja sånn ble det, men ny pp starter allerede i dag så da krysser vi fingre, tær og alt som krysses kan for at denne pp blir vår!Neii Bu! Da fikk vi tr på besøk samtidig vi da..... Klem til deg[emoji173]️