⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Ble litt ivrig her, så jeg svarte deg visst inne i ikm42 (sniker litt på de som tester, for det er så spennende). Det var da som svarte! Men ingen tr = godt tegn tross alt. Er det i morgen det er ikm?
For noe dritt, ja. Jeg regner med at det blir tr i morgen eller onsdag. Håper det ikke blir i morgen, for da skal jeg til frisøren.
 
Testet noe mer da?:)

I dag morges. Kun antydning til strek. Veldig merkelig det her. Jeg er alltid på tida. Tror det må ha skjedd noe rart inni der [emoji57] Nå vil jeg bare ha mensen jeg altså. Vi hadde ikke sex etter mandagen for to uker siden. Så om jeg får tanta i morgen er det ikke rart det ikke ble baby [emoji849] Blir EL testing neste måned iallefall!
 
I dag morges. Kun antydning til strek. Veldig merkelig det her. Jeg er alltid på tida. Tror det må ha skjedd noe rart inni der [emoji57] Nå vil jeg bare ha mensen jeg altså. Vi hadde ikke sex etter mandagen for to uker siden. Så om jeg får tanta i morgen er det ikke rart det ikke ble baby [emoji849] Blir EL testing neste måned iallefall!

Spennende da! Jeg håper heller at du får en sterkere strek og at tr holder seg unna [emoji1]
 
Spennende da! Jeg håper heller at du får en sterkere strek og at tr holder seg unna [emoji1]

God morgen [emoji93] Det hadde vært fint, men tviler på det. Testen i dag er like svak, må myse for å se skyggen. Fortsatt ingen tante da, 3 dager over. Blir litt bekymra jeg, aldri skjedd meg før utenom de to gangene jeg var gravid. Fabler om overgangsalder og alt jeg nå [emoji23] Håper tanta dukker opp i dag så skal jeg bestille EL tester asap ;)
 
Som ventet ny kjemisk på meg. Drittlei, 9 aborter (hvorav 5 kjemiske) på 15 måneder/12pp....
 
Nei:( Har du pratet med legen din om det?
Det må være helt forferdelig å gå gjennom det så mange ganger:( god klem[emoji173]️
Har vært fulgt av gyn fra abort nr 2. Har eller har hatt det meste av støttemedisiner uten noe mer hell....
 
Som ventet ny kjemisk på meg. Drittlei, 9 aborter (hvorav 5 kjemiske) på 15 måneder/12pp....

Uff [emoji22][emoji22] sender deg mange gode klemmer[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp