❤Uke 12❤

Vel, tr kom i dag:( men har fortsatt mulighet for en Desemberbaby da:) i følge appen så hvis vi treffer på neste pp så blir termin i slutten av desember.
Så kjedelig :( Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart :)

Så kjedelig :( Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart :)
Veldig kjedelig:( vi jobber forskjellige tider på døgnet så er vanskelig å få til å ha sex:( Han jobber jo selvfølgelig de kveldene jeg er fruktbar:( jeg er klar for å sove når han kommer hjem og han er dødsliten etter en lang dag så er ikke så lett å få det til å klaffe.
Og jeg som nettopp fikk noen gravid klær av en mamma i bhg jeg jobber❤

Blir litt rar av disse syklusene mine. Først var det 28 dager, så 25 dager og nå 27 dager. Er ikke så mye forskjell da men allikevel nok til å bli litt rar:)

Veldig kjedelig:( vi jobber forskjellige tider på døgnet så er vanskelig å få til å ha sex:( Han jobber jo selvfølgelig de kveldene jeg er fruktbar:( jeg er klar for å sove når han kommer hjem og han er dødsliten etter en lang dag så er ikke så lett å få det til å klaffe.
Og jeg som nettopp fikk noen gravid klær av en mamma i bhg jeg jobber❤
Høres ikke enkelt ut... Håper det klaffer snart likevel ❤
Snill mor som du fikk gravideklær av da :) Håper du får brukt de snart ❤

Æææææh!!! Fikk ebaytestene mine nå ista.. klarte ikke å holde fingeren borte! Bare teit siden jeg tisset for et par timer siden tenkte jeg...klarte bare å skvise ut noen få dråper.. meeeeen!! Se, se, se!! [emoji7][emoji7][emoji173][emoji173] 12dpo.. og livredd for kjemisk.. men såååå happy!!

244259088e9ac34736e76f5f5296e599.jpg

Æææææh!!! Fikk ebaytestene mine nå ista.. klarte ikke å holde fingeren borte! Bare teit siden jeg tisset for et par timer siden tenkte jeg...klarte bare å skvise ut noen få dråper.. meeeeen!! Se, se, se!! [emoji7][emoji7][emoji173][emoji173] 12dpo.. og livredd for kjemisk.. men såååå happy!!

244259088e9ac34736e76f5f5296e599.jpg
Gratulerer!!

Ble en test i dag her og... Men en blenda hvit en [emoji20] er 10dpo og ikm på fredag men ingen tegn til den enda. Får teste igjen om 2/3 dager hvis symptomene fortsette [emoji20]

Back
Topp