Så kjedelig Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snartVel, tr kom i dag men har fortsatt mulighet for en Desemberbaby da i følge appen så hvis vi treffer på neste pp så blir termin i slutten av desember.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snartVel, tr kom i dag men har fortsatt mulighet for en Desemberbaby da i følge appen så hvis vi treffer på neste pp så blir termin i slutten av desember.
Veldig kjedelig vi jobber forskjellige tider på døgnet så er vanskelig å få til å ha sex Han jobber jo selvfølgelig de kveldene jeg er fruktbar jeg er klar for å sove når han kommer hjem og han er dødsliten etter en lang dag så er ikke så lett å få det til å klaffe.Så kjedelig Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart
Tusen takk[emoji7][emoji8][emoji8]Gratulerer
Høres ikke enkelt ut... Håper det klaffer snart likevel ❤Veldig kjedelig vi jobber forskjellige tider på døgnet så er vanskelig å få til å ha sex Han jobber jo selvfølgelig de kveldene jeg er fruktbar jeg er klar for å sove når han kommer hjem og han er dødsliten etter en lang dag så er ikke så lett å få det til å klaffe.
Og jeg som nettopp fikk noen gravid klær av en mamma i bhg jeg jobber❤
Det gjør nok det ja, det var veldig hyggelig vi har snakket litt sammen siden ho fikk en baby i januarHøres ikke enkelt ut... Håper det klaffer snart likevel ❤
Snill mor som du fikk gravideklær av da Håper du får brukt de snart ❤
Det gjør nok det ja, det var veldig hyggelig vi har snakket litt sammen siden ho fikk en baby i januarHøres ikke enkelt ut... Håper det klaffer snart likevel ❤
Snill mor som du fikk gravideklær av da Håper du får brukt de snart ❤
Så kjedelig da kjenner følelsen.. Men da betyr det bare at vi går inn i en ny pp1 og nye muligheterTr her ;(
Gratulerer!!Æææææh!!! Fikk ebaytestene mine nå ista.. klarte ikke å holde fingeren borte! Bare teit siden jeg tisset for et par timer siden tenkte jeg...klarte bare å skvise ut noen få dråper.. meeeeen!! Se, se, se!! [emoji7][emoji7][emoji173][emoji173] 12dpo.. og livredd for kjemisk.. men såååå happy!!
Så kjedelig da kjenner følelsen.. Men da betyr det bare at vi går inn i en ny pp1 og nye muligheter
Tusen takk [emoji1][emoji173]Gratulerer!!
Jeg kan forstå det.. god klem til degJa, men tror det blir pause en runde nå. Med tungt hjerte jeg gjør det, men tror jeg trenger det nå..
GratulererJeg kan med sikkerhet settes opp som GRAVID [emoji173]
Taakk [emoji7]Gratulerer