Jeg drøyer nok noen dager, vil se om strekene blir sterkere etterhvert før den evnt ryker men begynner å virkelig få et håp nåDet der må da være en babystrek!![emoji7]
Skal du ta en digital etterhvert[emoji4][emoji4]?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drøyer nok noen dager, vil se om strekene blir sterkere etterhvert før den evnt ryker men begynner å virkelig få et håp nåDet der må da være en babystrek!![emoji7]
Skal du ta en digital etterhvert[emoji4][emoji4]?
Jeg drøyer nok noen dager, vil se om strekene blir sterkere etterhvert før den evnt ryker men begynner å virkelig få et håp nå
Jeg er 10 eller 11 dpo, så da er vi ganske likt. [emoji4] testen skal slå ut 4 dager før ikm sto det, så burde vært noe der nå. Men håpet er ikke over før tr banker på døra!Det var min test å igår[emoji20] langt du har kommet da? Er 11dpo nå.
Ja nå er det jammen vår tur synes jeg! Er så lei disse blenda testene. Er veldig glad for at jeg ikke har opplevd sa eller lignende, men skulle så veldig ønske vi fikk et tegn som viste at vi kan få det til. Er i pp 16 nå så ser ikke så lyst ut..Håper vi er blant de som produserer hcg sent, og at det vanker to streker på oss Men ikke så lett å holde motet oppe når man ikke får det svaret man ønsker på testene.
Jeg er 100% siktet at jeg er 11 dpo idag, hadde el smerter fra helvete som jeg aldri har hatt før... Og når ikm skal komme har jeg ikke peiling siden jeg fjernet hormonspiralen i februar og har ikke hatt mensen skikkelig på 4 år [emoji23] men normalen på 28 dager så skal jeg få den på fredag, men vi får nå se [emoji23] men fremdeles plaget med kvalme og ubehag i magen så blir nok en ny test i morgen men på morgenen [emoji4]Jeg er 10 eller 11 dpo, så da er vi ganske likt. [emoji4] testen skal slå ut 4 dager før ikm sto det, så burde vært noe der nå. Men håpet er ikke over før tr banker på døra!
Så enig med deg, vår tur!!! Er selv i pp14 så ikke så langt etter deg. Fikk en ultrasvak strek etter fristen forrige pp (så den teller egentlig ikke), men ellers så er det bare blenda. Vet jo ikke om vi får det til selv heller. Om to uker er det oppfølgersamtale til utredning så får se hvordan veien blir lagt opp da. Selvfølgelig håper jeg jo at jeg er gravid nåJa nå er det jammen vår tur synes jeg! Er så lei disse blenda testene. Er veldig glad for at jeg ikke har opplevd sa eller lignende, men skulle så veldig ønske vi fikk et tegn som viste at vi kan få det til. Er i pp 16 nå så ser ikke så lyst ut..
Åå [emoji20] for krysse fingrene til neste pp. Så får vi se om jeg joiner deg der etterhvert.
Spennende! [emoji1]den øverste fra i går kveld og den nederste fra idag tidlig.. skulle hatt mensen i går eller ha i morgen, men ingen tegn ennå.. så venter spent..
Krydder fingrene for deg! Håper at du slipper forsamtale og alt som følger med den. Er ikke bare bare med ivf sirkuset.Så enig med deg, vår tur!!! Er selv i pp14 så ikke så langt etter deg. Fikk en ultrasvak strek etter fristen forrige pp (så den teller egentlig ikke), men ellers så er det bare blenda. Vet jo ikke om vi får det til selv heller. Om to uker er det oppfølgersamtale til utredning så får se hvordan veien blir lagt opp da. Selvfølgelig håper jeg jo at jeg er gravid nå
Så spennede. Gjelder meg til å se test, håper den har rosa strek. [emoji4]Jeg er 100% siktet at jeg er 11 dpo idag, hadde el smerter fra helvete som jeg aldri har hatt før... Og når ikm skal komme har jeg ikke peiling siden jeg fjernet hormonspiralen i februar og har ikke hatt mensen skikkelig på 4 år [emoji23] men normalen på 28 dager så skal jeg få den på fredag, men vi får nå se [emoji23] men fremdeles plaget med kvalme og ubehag i magen så blir nok en ny test i morgen men på morgenen [emoji4]
Kjente faktisk i dag etter en runde i senga, at jeg er mer følsom på puppan [emoji44] det har jeg ikke vært siden før gutten min ble født for 4 ½ år siden... Så tenkte jeg skulle prøve noe. For når jeg er i dusjen med varmt vann! Kan jeg presse ut litt "råmelk". Men nå kunne jeg gjøre det med 2 tak uten å ha vært i dusjen [emoji44][emoji33]Så spennede. Gjelder meg til å se test, håper den har rosa strek. [emoji4]
Oi dette høres veldig lovende ut! Håper virkelig du får ro steker i morgen. [emoji4] er veldig dårlig gjort av kroppen å leke slik med deg.Kjente faktisk i dag etter en runde i senga, at jeg er mer følsom på puppan [emoji44] det har jeg ikke vært siden før gutten min ble født for 4 ½ år siden... Så tenkte jeg skulle prøve noe. For når jeg er i dusjen med varmt vann! Kan jeg presse ut litt "råmelk". Men nå kunne jeg gjøre det med 2 tak uten å ha vært i dusjen [emoji44][emoji33]
Så tenker hvis kroppen kødder med meg så er den skikkelig godt denne gangen [emoji23]
Så i morgen blir det ny test igjen [emoji1]
Kroppen har tullet før men ikke så gale. Men ja, det høres veldig lovende ut [emoji4]Oi dette høres veldig lovende ut! Håper virkelig du får ro steker i morgen. [emoji4] er veldig dårlig gjort av kroppen å leke slik med deg.
den øverste fra i går kveld og den nederste fra idag tidlig.. skulle hatt mensen i går eller ha i morgen, men ingen tegn ennå.. så venter spent..
Ingen tr og ingen positiv test ennå...Spennende! [emoji1]
Rfsu strimler, men lurer på å kjøpe en clear blue eller noe annet? Fortsatt negativ idag og ingen tr..Spennende![emoji173]️
Hvilke tester bruker du?