❤Uke 12❤

Denne streken kom opp etter 2 min, wæææ! Er dette skygge, eller kan det være babystrek!?[emoji7] er ca 12 dpo i dag!
abe3033cd02c478a8830ed4db57fca62.jpg
Håper det er babystrek :) Kanskje for sterk til å være skygge? Gratulerer :)

Håper det!! Aldri fått så sterk skyggestrek før jaffal! Tok også en RFSU strimel, den var negativ.. men etter å ha lest så mye negativt om den testen så svidde jeg av en cb[emoji85]
Blir vel en digital etterhvert da? :)
Har ikke brukt noen av de testene så ingen erfaring.

Tenker å ta en digital på lørdag, da er det IKM! Dette er så nervepirende!!!
Det skjønner jeg godt ;)
Her er testen fremdeles negativ, ikm i morgen, så har ikke den største troa nå. Men ikke over enda :)

Skulle kanskje vært oppdatert i første innlegg her med hvem som har fått tr, hvem som venter og hvem som kan settes opp på gravid for å få en oversikt? [emoji1]
Hun har oppdatert rett etter nick og opplysninger på hver enkelt om de er gravid eller TR kom. Forskjellige måter å oppdatere på :)

Vi har hatt 2 timer i Porsgrunn som vi har avbestilt. Mannen går kalde føtter. Også har vi prøvd Purvis i Oslo, men ser ikke ut til at det hjelper.
Håper det blir deres tur snart nå. Ikke noe kjekt når mannen får kalde føtter.

Da er det bare å skrive tr på meg [emoji20] den kom i dag [emoji20] men ny pp og nye muligheter [emoji4] var jo pp1 denne runden [emoji4]

Siste test tatt for noen dager, nå ser jeg stigning og skal prøve å roe meg :) så hvis jeg ikke begynner å blø tenker jeg at det blir digital om noen dager :happy:
Gratulerer ❤

Back
Topp