Håper det er babystrek Kanskje for sterk til å være skygge? GratulererDenne streken kom opp etter 2 min, wæææ! Er dette skygge, eller kan det være babystrek!?[emoji7] er ca 12 dpo i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er babystrek Kanskje for sterk til å være skygge? GratulererDenne streken kom opp etter 2 min, wæææ! Er dette skygge, eller kan det være babystrek!?[emoji7] er ca 12 dpo i dag!
Håper det er babystrek Kanskje for sterk til å være skygge? Gratulerer
Blir vel en digital etterhvert da?Håper det!! Aldri fått så sterk skyggestrek før jaffal! Tok også en RFSU strimel, den var negativ.. men etter å ha lest så mye negativt om den testen så svidde jeg av en cb[emoji85]
Blir vel en digital etterhvert da?
Har ikke brukt noen av de testene så ingen erfaring.
Det skjønner jeg godtTenker å ta en digital på lørdag, da er det IKM! Dette er så nervepirende!!!
Det skjønner jeg godt
Her er testen fremdeles negativ, ikm i morgen, så har ikke den største troa nå. Men ikke over enda
Gratulerer!! :-D [emoji173]Da kan jeg settes på gravid [emoji4]
Gratulerer ❤Da kan jeg settes på gravid [emoji4]
Gratulerer!! :-D [emoji173]
Gratulerer [emoji173]
Woho,gratulerer!Da kan jeg settes på gravid [emoji4]
Hun har oppdatert rett etter nick og opplysninger på hver enkelt om de er gravid eller TR kom. Forskjellige måter å oppdatere påSkulle kanskje vært oppdatert i første innlegg her med hvem som har fått tr, hvem som venter og hvem som kan settes opp på gravid for å få en oversikt? [emoji1]
Håper det blir deres tur snart nå. Ikke noe kjekt når mannen får kalde føtter.Vi har hatt 2 timer i Porsgrunn som vi har avbestilt. Mannen går kalde føtter. Også har vi prøvd Purvis i Oslo, men ser ikke ut til at det hjelper.
Se der ja! [emoji108] Det så ikke jeg [emoji28]Hun har oppdatert rett etter nick og opplysninger på hver enkelt om de er gravid eller TR kom. Forskjellige måter å oppdatere på
Ser positiv ut for meg GratulererDenne streken kom opp etter 2 min, wæææ! Er dette skygge, eller kan det være babystrek!?[emoji7] er ca 12 dpo i dag!
Gratulerer ❤Siste test tatt for noen dager, nå ser jeg stigning og skal prøve å roe meg så hvis jeg ikke begynner å blø tenker jeg at det blir digital om noen dager