Ikke noe kjekt Lykke til i neste ppDa er det bare å skrive tr på meg [emoji20] den kom i dag [emoji20] men ny pp og nye muligheter [emoji4] var jo pp1 denne runden [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe kjekt Lykke til i neste ppDa er det bare å skrive tr på meg [emoji20] den kom i dag [emoji20] men ny pp og nye muligheter [emoji4] var jo pp1 denne runden [emoji4]
Takk håper så veldig at du følger etterGratulerer ❤
GratulererDa kan jeg settes på gravid [emoji4]
Tusen takk [emoji4]Ikke noe kjekt Lykke til i neste pp
Gratulerer
Wiiii! :-D Jeg visste det! Gratulerer [emoji173]Siste test tatt for noen dager, nå ser jeg stigning og skal prøve å roe meg så hvis jeg ikke begynner å blø tenker jeg at det blir digital om noen dager
Takk jeg ogsåTakk håper så veldig at du følger etter
Lykke tilTusen takk [emoji4]
Tusen takk håper det går veien nå, lei av kjemiskeWiiii! :-D Jeg visste det! Gratulerer [emoji173]
Denne streken kom opp etter 2 min, wæææ! Er dette skygge, eller kan det være babystrek!?[emoji7] er ca 12 dpo i dag!
Da kan jeg settes på gravid [emoji4]
Gratulerer[emoji4][emoji4]
Den så jo positiv ut! Spennende med neste testDenne streken kom opp etter 2 min, wæææ! Er dette skygge, eller kan det være babystrek!?[emoji7] er ca 12 dpo i dag!
Se det ja! Ser jo veldig lovende ut, drister meg til å gratulereKlarte å holde meg i hele 5 timer[emoji23] kjøpte meg enda en pakke med tester, måtte forsikre meg om at det ikke var skygge!
Denne testen kom det en blå strek opp innen 1 minutt![emoji173]️ og er faktisk sterkere enn den jeg tok tidligere i dag[emoji3][emoji1319]
Klarte å holde meg i hele 5 timer[emoji23] kjøpte meg enda en pakke med tester, måtte forsikre meg om at det ikke var skygge!
Denne testen kom det en blå strek opp innen 1 minutt![emoji173]️ og er faktisk sterkere enn den jeg tok tidligere i dag[emoji3][emoji1319]
Gratulerer [emoji1][emoji173]Klarte å holde meg i hele 5 timer[emoji23] kjøpte meg enda en pakke med tester, måtte forsikre meg om at det ikke var skygge!
Gratulerer så myeKlarte å holde meg i hele 5 timer[emoji23] kjøpte meg enda en pakke med tester, måtte forsikre meg om at det ikke var skygge!
Tuusen takk damer[emoji173]️