Milla92
Elsker forumet
Gratulerer![emoji7][emoji7][emoji7][emoji122][emoji122]Jeg kan med sikkerhet settes opp som GRAVID [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer![emoji7][emoji7][emoji7][emoji122][emoji122]Jeg kan med sikkerhet settes opp som GRAVID [emoji173]
Gratulerer!![emoji7][emoji7][emoji7][emoji106]Pga dårlig sensitivitet på ebaytestene valgte jeg å svi av en bt. Det er strek, og den er rosa (her hos meg hvertfall)!
Får håpe på to streker om ett par dager ja, fortsatt veldig tidlig[emoji4][emoji4]Ble en test i dag her og... Men en blenda hvit en [emoji20] er 10dpo og ikm på fredag men ingen tegn til den enda. Får teste igjen om 2/3 dager hvis symptomene fortsette [emoji20]
Tusen takk [emoji7][emoji173]Gratulerer![emoji7][emoji7][emoji7][emoji122][emoji122]
Tør ikke si takk enda, jeg er sikker på at kroppen/testen driver med lureri veeeeldig spent på ny test imorgenGratulerer!![emoji7][emoji7][emoji7][emoji106]
Da kom vi i samme termin gruppe likevell[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji106][emoji106][emoji106]
Det jeg tenker også [emoji4] kan hende at det tatt lengre tid før det blir utslag [emoji6] gledet meg til testen din i morgen igjen [emoji1]Får håpe på to streker om ett par dager ja, fortsatt veldig tidlig[emoji4][emoji4]
Det var AnneS som skulle ta test i morgen igjen [emoji85] går litt i surr [emoji43]Får håpe på to streker om ett par dager ja, fortsatt veldig tidlig[emoji4][emoji4]
Det får den gjøre Har du testet enda?Endelig er tempen ordentlig høy! Håper den holder seg der leeeenge [emoji4]
Da jeg ble gravid med jenta vår (ikke aktiv prøving, lot det stå til), så hadde vi sex 3 ganger den mnd fulgte ikke med på el eller noe, så håpet er der uansett
Jeg kan med sikkerhet settes opp som GRAVID [emoji173]
Takk [emoji1][emoji7]Yey! Gratulerer så mye<3
Jeg testet, men den er så Blenda som det er mulig å få den. [emoji26]Det får den gjøre Har du testet enda?
Min temp er også veldig høy for å være 10dpo idag, så selv med negativ test så er det håp
Det var min test å igår[emoji20] langt du har kommet da? Er 11dpo nå.Jeg testet, men den er så Blenda som det er mulig å få den. [emoji26]
Det der må da være en babystrek!![emoji7]10dpo, streken ER der det var en utfordring å ta bilde. Vi forsov oss så måtte hive meg rundt, ta testen og ta den med [emoji14] så måtte prøve å ta bilde i bilen jeg ser strek uten problemer både med åpnet og lukket test
Håper vi er blant de som produserer hcg sent, og at det vanker to streker på oss Men ikke så lett å holde motet oppe når man ikke får det svaret man ønsker på testene.Jeg testet, men den er så Blenda som det er mulig å få den. [emoji26]