❤Uke 12❤

7fbc90e9b7cab731a92c987992113851.jpg

Ettermiddag 9 dpo og formiddag 11 dpo, nå blir ihvertfall testene sterkere.
Vurderer å kjøpe cb digital m/ukeindikator i morgen faktisk[emoji85][emoji85]
Gratulerer :)

Da er første test tatt (jeg sprakk), og det er _noe_ i virkeligheten. Men det er håpløst å få med på bilde :) men regner med at det er skygge :)

Vedlegg

• _20170320_081702.JPG
    _20170320_081702.JPG
    581,9 KB · Visninger: 123
Du altså :D Du skulle jo holde deg ;)

Men, det er fortsatt tidlig kjære deg. Så om det er skygge eller baby strek er for tidlig å si ;)
Jeg fikk sånn en dårlig magefølelse hele dagen igår, og foretrekker å bli møtt av en blenda test enn å bli overrasket av tr :p så da klarte jeg ikke holde meg lengre, men fornøyd med å klare meg til 9dpo ;)

Jeg fikk sånn en dårlig magefølelse hele dagen igår, og foretrekker å bli møtt av en blenda test enn å bli overrasket av tr :p så da klarte jeg ikke holde meg lengre, men fornøyd med å klare meg til 9dpo ;)
Men det kan skje mye ifra 9 dpo og utover ;) Ikke ta sorgene helt på forskudd enda.

Men det kan skje mye ifra 9 dpo og utover ;) Ikke ta sorgene helt på forskudd enda.
Nei, vet at jeg ikke burde det, men har bare en dårlig magefølelse som jeg ikke klarer å kvitte meg med :sorry: menmen, har det ikke gått denne gangen heller, blir det 2018baby på oss hvertfall! :)

Da er første test tatt (jeg sprakk), og det er _noe_ i virkeligheten. Men det er håpløst å få med på bilde :) men regner med at det er skygge :)
Syns jeg ser noe :) blir spennende dager fremover :)

Spennende dager i vente [emoji847] Lurer på hvordan utfloden deres er i dpo land? Detalis; men min er blitt tykk og hvit. Hva betyr det?[emoji85]

Back
Topp