Gratulerer
Ettermiddag 9 dpo og formiddag 11 dpo, nå blir ihvertfall testene sterkere.
Vurderer å kjøpe cb digital m/ukeindikator i morgen faktisk[emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Da er første test tatt (jeg sprakk), og det er _noe_ i virkeligheten. Men det er håpløst å få med på bilde men regner med at det er skygge
Jeg fikk sånn en dårlig magefølelse hele dagen igår, og foretrekker å bli møtt av en blenda test enn å bli overrasket av tr så da klarte jeg ikke holde meg lengre, men fornøyd med å klare meg til 9dpoDu altså Du skulle jo holde deg
Men, det er fortsatt tidlig kjære deg. Så om det er skygge eller baby strek er for tidlig å si
Men det kan skje mye ifra 9 dpo og utover Ikke ta sorgene helt på forskudd enda.Jeg fikk sånn en dårlig magefølelse hele dagen igår, og foretrekker å bli møtt av en blenda test enn å bli overrasket av tr så da klarte jeg ikke holde meg lengre, men fornøyd med å klare meg til 9dpo
Nei, vet at jeg ikke burde det, men har bare en dårlig magefølelse som jeg ikke klarer å kvitte meg med menmen, har det ikke gått denne gangen heller, blir det 2018baby på oss hvertfall!Men det kan skje mye ifra 9 dpo og utover Ikke ta sorgene helt på forskudd enda.
Syns jeg ser noe blir spennende dager fremoverDa er første test tatt (jeg sprakk), og det er _noe_ i virkeligheten. Men det er håpløst å få med på bilde men regner med at det er skygge
Spennende dager i vente [emoji847] Lurer på hvordan utfloden deres er i dpo land? Detalis; men min er blitt tykk og hvit. Hva betyr det?[emoji85]
Tuuusen takk[emoji7][emoji7] klarer nesten ikke tru det![emoji2]Gratulerer
Tuusen tskk[emoji7][emoji7]Gratulerer såå mye!![emoji173]️
Må være en deilig følelse ❤Tuuusen takk[emoji7][emoji7] klarer nesten ikke tru det![emoji2]
Jeg ser en ultra svak skygge! [emoji120][emoji120] Håper den blir sterkere[emoji120]Da er første test tatt (jeg sprakk), og det er _noe_ i virkeligheten. Men det er håpløst å få med på bilde men regner med at det er skygge
Jaa![emoji7][emoji7]Må være en deilig følelse [emoji173]
Vel, tr kom i dag men har fortsatt mulighet for en Desemberbaby da i følge appen så hvis vi treffer på neste pp så blir termin i slutten av desember.Ånei[emoji53] håpe du er heldigere en meg[emoji20]
Gratulerer
12 dpo[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]