Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Festeblødning??9dpo, og spørst om ikke jeg kan settes på tr[emoji24]
Rosa på papiret når jeg tørket meg nå
Festeblødning??
Tok en test nå 9dpo blenda hvit!
Har liten tro da, men takk [emoji173]Er tidlig enda. Så ikke ta sorgene på forskudd[emoji4]
Håper at det er feste blødning du har [emoji173]Har aldri hatt det med de 2 andre ungene. Så tviler på jeg er så "heldig"[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]
Vet nå aldri da [emoji6]Har aldri hatt det med de 2 andre ungene. Så tviler på jeg er så "heldig"[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]
Huff, fikk sånn vondt i magen som når tr kommer, da jeg kjørte rundt i arbeidsbilen. Så kjente jeg at jeg lakk litt (beklager tmi), men da jeg sjekket var det bare utflod
For en lettelse da[emoji2][emoji2]Huff, fikk sånn vondt i magen som når tr kommer, da jeg kjørte rundt i arbeidsbilen. Så kjente jeg at jeg lakk litt (beklager tmi), men da jeg sjekket var det bare utflod
Det vil jeg si er et veldig godt tegn[emoji16][emoji16][emoji16]
Ja,veldig glad for at det ikke var tr, da hadde jeg hatt veeeldig kort lf vi får se om det er et godt tegn, kjenner at håpet kommer sigende og det er skummelt!For en lettelse da[emoji2][emoji2]
Hvis mulig så ville jeg kanskje ha ventet et par dager før neste test, da ser du om det er noe økning men jeg vet at det er håpløst vanskelig altsåAltså nå skjønner jeg ihvertfall ingenting. Testen i ettermiddag var lik i styrke som testen i går ettermiddag. Dvs en god del sterkere en i dag morges.
Hadde innstilt meg på at det var en kjemisk, så nå ble jeg veldig usikker. Aventer neste test til i morgen ettermiddag. Har mer symtomer og menssmerter i dag...men tenker at denne variasjonen i tester ikke kan være et godt tegn uansett....kan det?
[emoji28][emoji85]
Haha ja skal prøve på det[emoji85]Hvis mulig så ville jeg kanskje ha ventet et par dager før neste test, da ser du om det er noe økning men jeg vet at det er håpløst vanskelig altså
Det er det absolutt ikkeHaha ja skal prøve på det[emoji85]
Men absolutt ikke lett[emoji85][emoji85]
Hvis mulig så ville jeg kanskje ha ventet et par dager før neste test, da ser du om det er noe økning men jeg vet at det er håpløst vanskelig altså