Da er du vel 12dpo idag (lørdag). Håper er ikke ute enda, ikke alle som får positiv test før ikmPositiv EL test 05 mars, så er vel 13 dpo i dag. Negativ test med urin nå, fikk ikke tatt morgen pga kom hjem fra ferie nå. Er det noe håp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du vel 12dpo idag (lørdag). Håper er ikke ute enda, ikke alle som får positiv test før ikmPositiv EL test 05 mars, så er vel 13 dpo i dag. Negativ test med urin nå, fikk ikke tatt morgen pga kom hjem fra ferie nå. Er det noe håp?
Samme her.. og har hatt småvondt i magen siden fredag og jeg fikk ett migrene anfall i går så da regner jeg med at TR er på vei9dpo, og spørst om ikke jeg kan settes på tr[emoji24]
Rosa på papiret når jeg tørket meg nå
Samme her.. og har hatt småvondt i magen siden fredag og jeg fikk ett migrene anfall i går så da regner jeg med at TR er på vei
Har ingen magefølelse enda. Ingen spesielle symptomer heller. Er 8dpo. Forrige pp hadde jeg masse symptomer men ingen spire.Hvordan går det med dere?
Hvordan er magefølelsen??
Er usikkert på min magefølelse, tror jeg håper så mye at jeg for 2 streker at kroppen bare kødder med meg. Slik at jeg trur jeg har symptomer men egentlig ikke. Er 9 dpo i dag, har så lyst å bare teste men er redd for å bli skuffet [emoji20]
Lykke til! Ventetiden er noe slit [emoji85]Hvordan går det med dere?
Hvordan er magefølelsen??
Er usikkert på min magefølelse, tror jeg håper så mye at jeg for 2 streker at kroppen bare kødder med meg. Slik at jeg trur jeg har symptomer men egentlig ikke. Er 9 dpo i dag, har så lyst å bare teste men er redd for å bli skuffet [emoji20]
Kanskje det blir spire denne gangen da siden det er ingen spesielle symptomer [emoji4] for håpe og krysse fingrene [emoji173]Har ingen magefølelse enda. Ingen spesielle symptomer heller. Er 8dpo. Forrige pp hadde jeg masse symptomer men ingen spire.
Får håpe at mensen ikke kommer og at testen er blendahvit pga av sen EL [emoji4]13 dpo idag, blendahvit test, men ingen mens [emoji50] Skjønner ingenting [emoji23] I utgangspunktet skulle mens vært 13, men EL kom mye senere enn forventet. Føler ikke jeg har noen symptomer, bortsett fra puppene - men det kan og være ønsketenkning. Føler håpet er ute denne perioden [emoji21][emoji30]
Tusen takk [emoji28]Lykke til! Ventetiden er noe slit [emoji85]
Har jo et lite håp da når symptomene uteblir litt Håper på to strek for deg ❤Kanskje det blir spire denne gangen da siden det er ingen spesielle symptomer [emoji4] for håpe og krysse fingrene [emoji173]
To strek for oss begge [emoji173]Har jo et lite håp da når symptomene uteblir litt Håper på to strek for deg [emoji173]
Uff da. Lykke til i neste pp ❤Da kan jeg setter på TR :/ lykke til , til dere andre [emoji173]
Så kjedelig! Lykke til neste pp [emoji4]Da kan jeg setter på TR :/ lykke til , til dere andre [emoji173]
Offa [emoji20] Lykke til på neste pp [emoji173]Da kan jeg setter på TR :/ lykke til , til dere andre [emoji173]
Åånei! Lykke til neste pp![emoji8]Da kan jeg setter på TR :/ lykke til , til dere andre [emoji173]