❤Uke 12❤

Testet i dag 9 dpo. Kom en ultra svak skyggestrek innen 4 min, jeg ser den såpass tydelig at jeg ser den er rett tykkelse, men helt umulig å tyde noe farge utav den.
Håper jo det er en tidlig baby-strek, men vet jo at det kan slå begge veier.
Hva trur dere? Ser dere noe[emoji14][emoji14]?
94efbafd8c08b84f1e6344a176149bbe.jpg

Testet i dag 9 dpo. Kom en ultra svak skyggestrek innen 4 min, jeg ser den såpass tydelig at jeg ser den er rett tykkelse, men helt umulig å tyde noe farge utav den.

Jeg skimter noe.
Men klarer ikke se om det er strek eller skygge.

94efbafd8c08b84f1e6344a176149bbe.jpg
Ser en strek :) men vanskelig å si om det er babystrek eller skygge.

Hehe nei, sikkert en skyggestrek.. Men spennende å håpe likevell.
Følte kanskje den ble synligere når den tørket og?
163c8415bdbb4b4a039f335b4be0599d.jpg

Uansett, kommer nokk til å teste i kveld og i morgen tidlig også. Hadde vert gøy om den skyggen hadde vist seg å bli synligere. Meeeen, ikke helt troen heller[emoji23][emoji23]

Det er en spennende uke som kommer nå om bare få dager for oss alle! Og jeg håper alle sammen får en posetiv opplevelse [emoji173] men jeg lurer på en ting? vist det skulle bli sånn at denne pp ikke ble noe posetiv hvordan snur dere det negative til noe positivt? [emoji4] jeg for min del fikk ett godt tips fra min gynekolog og det var : " vist du får mensen så skal du ikke ta det som et nederlag, men tenke at det er starten på en ny sjangse" [emoji173] håper på så mange mulige positive tester her inne neste uke! Men husk blir den negativ! Da har du en ny sjangse neste gang[emoji4]

Klarte å holde meg hele 8(!!) timer fra forrige testing i dag tidlig. Denne er tatt 1 time etter jeg tisset forrige gang, så ikke særlig konsentrert urin.
46c71391c7b71fa5b729c7420e064796.jpg

Denne ser jeg ihvertfall er rosa, så håper på sterkere tester fremover!![emoji177]
Liker [emoji7]

Klarte å holde meg hele 8(!!) timer fra forrige testing i dag tidlig. Denne er tatt 1 time etter jeg tisset forrige gang, så ikke særlig konsentrert urin.

Denne ser jeg ihvertfall er rosa, så håper på sterkere tester fremover!![emoji177]
Ååå så spennede! Dette ser lovende ut.

Denne synes jeg er tydeligere[emoji1360][emoji1360] så gøy at streken blir sterkere så raskt. Hvor mange dpo?

Det stikker godt i magen kjenner jeg [emoji108] Håper virkelig det er noe på g.. nå sitter vi å venter på selveste Erlend Osnes !! Magen blir nok mer mør før kvelden er omme [emoji23][emoji108] ha en fortreffelig fredagskveld damer! [emoji173]

Da er vell streken rett i forhold til hvor mange dpo du er[emoji16] ny test i morgen tidlig nå da?
Ja, det trur jeg! Testet positivt 9 dpo med mini også, og den gang var streken som den var nå i ettermiddag. Så kjenner jeg virkelig går håpet opp nå altså[emoji120][emoji23][emoji23]
Krysser alt jeg har for fin stigning fremover...[emoji120][emoji120][emoji120]
Blir garantert testing i morgen tidlig ja [emoji2][emoji2]

Back
Topp