..spireliten..
Forumet er livet
Det hadde vært kjekt å åpnet det
Termin 4.desember her hvis det går rett vei. Du da?
2 desember
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært kjekt å åpnet det
Termin 4.desember her hvis det går rett vei. Du da?
Abonnerer allerede for desember forumet, så god trua et jeg [emoji23]
Jaaa [emoji7][emoji7] Da er vi sammen igjen vi da [emoji173] hehe! Ikm samme dag å [emoji108]Hei. Får jeg hive meg med dere?
Hadde el mye senere enn forventet.
Ikm 23 mars. Pp2, b3
Åja [emoji16]Haha[emoji1360] godt forberedt[emoji16]
Jaaa [emoji7][emoji7] Da er vi sammen igjen vi da [emoji173] hehe! Ikm samme dag å [emoji108]
Testet i dag 9 dpo. Kom en ultra svak skyggestrek innen 4 min, jeg ser den såpass tydelig at jeg ser den er rett tykkelse, men helt umulig å tyde noe farge utav den.
Håper jo det er en tidlig baby-strek, men vet jo at det kan slå begge veier.
Hva trur dere? Ser dere noe[emoji14][emoji14]?
Ser en strek men vanskelig å si om det er babystrek eller skygge.Testet i dag 9 dpo. Kom en ultra svak skyggestrek innen 4 min, jeg ser den såpass tydelig at jeg ser den er rett tykkelse, men helt umulig å tyde noe farge utav den.
Håper jo det er en tidlig baby-strek, men vet jo at det kan slå begge veier.
Hva trur dere? Ser dere noe[emoji14][emoji14]?
ENIG!! [emoji7]Ment to bee[emoji23][emoji23][emoji23]
Vi kjører 2 streker på begge 2 nå da
Liker [emoji7]Klarte å holde meg hele 8(!!) timer fra forrige testing i dag tidlig. Denne er tatt 1 time etter jeg tisset forrige gang, så ikke særlig konsentrert urin.
Denne ser jeg ihvertfall er rosa, så håper på sterkere tester fremover!![emoji177]
Ååå så spennede! Dette ser lovende ut.Klarte å holde meg hele 8(!!) timer fra forrige testing i dag tidlig. Denne er tatt 1 time etter jeg tisset forrige gang, så ikke særlig konsentrert urin.
Denne ser jeg ihvertfall er rosa, så håper på sterkere tester fremover!![emoji177]
Klarte å holde meg hele 8(!!) timer fra forrige testing i dag tidlig. Denne er tatt 1 time etter jeg tisset forrige gang, så ikke særlig konsentrert urin.
9 dpo i dag![emoji4][emoji4]Denne synes jeg er tydeligere[emoji1360][emoji1360] så gøy at streken blir sterkere så raskt. Hvor mange dpo?
9 dpo i dag![emoji4][emoji4]
Ja, det trur jeg! Testet positivt 9 dpo med mini også, og den gang var streken som den var nå i ettermiddag. Så kjenner jeg virkelig går håpet opp nå altså[emoji120][emoji23][emoji23]Da er vell streken rett i forhold til hvor mange dpo du er[emoji16] ny test i morgen tidlig nå da?