❤IKM uke 6❤

Ja denne pp'en testet jeg etter el :D la inn aksjer 1 dag før positiv el test (var negativ den dagen vi la inn aksjer) ble positiv dagen etter og deretter negativ dagen etter det. Så ca to dager før el:wacky: har stabil syklus og får el ca samme dag hver syklus. Kjente også at det nærmet seg :p

Så spennende med strek da:dummy: Blir nok definitivt test til helga på meg og da :p

Skriver meg også inn på denne tråden her.
◾️Prøver.På.Nr.1◾️- 24 - PP1 - B1 - 30/01 - 13/02

Er nå 5 dpo, og begynte i går kveld å få stikking/krampelignede smerter nederst i magen. Flere som opplever det og kan det være et godt tegn?

Er over 4 år siden sist jeg var gravid (mistet i MA i uke 10), og kan ikke helt huske denne stikkinga/krampene.

Takk :Heartred og gratulerer enda en gang med positiv test, nå blir det oktoberbaby! :love7

Takk:Heartbigred kommer til å teste hver dag framover, så dere får bare holde litt til ut med meg:hilarious: Denna gangen skal det bli terminspire:smiley-bounce012

Skriver meg også inn på denne tråden her.
◾️Prøver.På.Nr.1◾️- 24 - PP1 - B1 - 30/01 - 13/02

Er nå 5 dpo, og begynte i går kveld å få stikking/krampelignede smerter nederst i magen. Flere som opplever det og kan det være et godt tegn?

Er over 4 år siden sist jeg var gravid (mistet i MA i uke 10), og kan ikke helt huske denne stikkinga/krampene.

Velkommen inn hit:Heartbigred

Haha, er jo så spennende å følge med når andre tester, kjør på! :hilarious:

Ja, er bare redd for at folk skal føle jeg spammer tråden vår:hilarious::nailbiting: Gleder meg til å se flere positive tester her inne:smiley-bounce012

Last edited:
Fått time hos gyn tirsdag 09.02, så 1 dag etter IKM :)

Legg ut så mange tester du vil for min del:woot: er jo det som er gøy med ikm gruppene :D

Jeg synes jo også det, men redd noen kanskje synes det blir litt too much:hilarious::D

masse tester liker vi:rolleyes:

er vel derfor en har meldt seg inn i en ikmgruppe for å følge med andre og:hello2

Jaaa, er jo for å heie fram og følge med på hverandre at vi er med i disse ikm-trådene:smiley-bounce012

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Gratulerer så mye! :wav:love7

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Gratulerer så mye :)

Back
Topp