❤IKM uke 6❤

Gratulerer så mye! :Heartred Ble så glad når jeg så du fikk positiv test! :) håper flere av oss andre får positiv test nå!:Heartred

Takk:Heartred

Ja, håper alle her inne blir med videre inn til oktober2021-gruppa:smiley-angelic001:Heartpink

Ble litt gira og glad av alle testene som har kommet inn positiv her, og følte jeg måtte ta en tidlig-test selv. Er 9 dpo. Syns jeg ser en strek, men for alt jeg vet kan det bare være tull det jeg ser, eller at eggløsningssprøyta gjør utslag (10 døgn siden jeg tok den i dag). Men uansett moro og litt motiverende for egen del. Vet ikke hva dere tenker. Det er jo kveldsurin :)

Vedlegg

• 1C523D25-E929-40DE-9DC8-94A852BE8C22.jpeg
    1C523D25-E929-40DE-9DC8-94A852BE8C22.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 129
  • 3481DEE1-61BB-4766-9C37-EEFB8C3A3615.jpeg
    3481DEE1-61BB-4766-9C37-EEFB8C3A3615.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 126
  • 47F1CAAA-A1AE-4D5A-9F9A-E17C8EE1D6EA.jpeg
    47F1CAAA-A1AE-4D5A-9F9A-E17C8EE1D6EA.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 125
Ble litt gira og glad av alle testene som har kommet inn positiv her, og følte jeg måtte ta en tidlig-test selv. Er 9 dpo. Syns jeg ser en strek, men for alt jeg vet kan det bare være tull det jeg ser, eller at eggløsningssprøyta gjør utslag (10 døgn siden jeg tok den i dag). Men uansett moro og litt motiverende for egen del. Vet ikke hva dere tenker. Det er jo kveldsurin :)

Jeg ser streken lett:D

Skriver meg også inn på denne tråden her.
◾️Prøver.På.Nr.1◾️- 24 - PP1 - B1 - 30/01 - 13/02

Er nå 5 dpo, og begynte i går kveld å få stikking/krampelignede smerter nederst i magen. Flere som opplever det og kan det være et godt tegn?

Er over 4 år siden sist jeg var gravid (mistet i MA i uke 10), og kan ikke helt huske denne stikkinga/krampene.

Jeg har også stikkinger, litt mensmurringer. Godt tegn xsmile3

Åå, nå ble jeg glad! En blir litt paranoid og tror en ser strek over alt :eek: men jeg har en del murringer og stikkinger også :)

Ser ut som babystrek det der, rosa og fin:love7 Hahaha, streksyn kalles det:laughing025 Helt vanlig å ha murringer å menssmerter som gravid:happy119

ser tydelig strek! :woot:

Så på ff’n din at du kanskje hadde en festedipp 7-8 DPO når du egentlig hadde tenkt til kaste inn håndkle :) det kan jo stemme med tidspunktet for når testene dine ble positive.

Ja, kanskje det var det jeg hadde 8 dpo?:rolleyes: Trodde bare tempen måtte under coverline for å være en festedipp, men jeg har kun tempet i 4 pp, er ikke så god på temping:rolleyes: Har alltid gitt opp hvis testen har vært negativ 9 dpo, så feil kan man ta:hilarious:

Kan opplyse om at hu som aldri ser strek, ser strek! :)

Åååh, håper det kommer masse positive tester her inne i løpet av den neste uka:smiley-angelic001:smiley-bounce015:Heartred

Noen som skal teste imorgen? Imorgen ryker det test i monitoren og CB digital:happy119

Blir ingen test før etter forsinket tr her, har igrunn ikke troa denne pp heller.
Men venter på salviete og grapefruktkjerneekstrakt, så håper det kanskje skal hjelpe framover.

Salvie-te har hjulpet meg veldig:rolleyes: fått EL en uke før:) Håpet for deg:Heartred

Back
Topp