mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
ååå så moro!! Gratulerer så masse!
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå så moro!! Gratulerer så masse!
Ja, er bare redd for at folk skal føle jeg spammer tråden vår Gleder meg til å se flere positive tester her inne
Gratulerer så mye! Ble så glad når jeg så du fikk positiv test! håper flere av oss andre får positiv test nå!
Ble litt gira og glad av alle testene som har kommet inn positiv her, og følte jeg måtte ta en tidlig-test selv. Er 9 dpo. Syns jeg ser en strek, men for alt jeg vet kan det bare være tull det jeg ser, eller at eggløsningssprøyta gjør utslag (10 døgn siden jeg tok den i dag). Men uansett moro og litt motiverende for egen del. Vet ikke hva dere tenker. Det er jo kveldsurin
Skriver meg også inn på denne tråden her.
️Prøver.På.Nr.1️- 24 - PP1 - B1 - 30/01 - 13/02
Er nå 5 dpo, og begynte i går kveld å få stikking/krampelignede smerter nederst i magen. Flere som opplever det og kan det være et godt tegn?
Er over 4 år siden sist jeg var gravid (mistet i MA i uke 10), og kan ikke helt huske denne stikkinga/krampene.
Jeg ser streken lett
Åå, nå ble jeg glad! En blir litt paranoid og tror en ser strek over alt men jeg har en del murringer og stikkinger også
Ser ut som babystrek det der, rosa og fin Hahaha, streksyn kalles det Helt vanlig å ha murringer å menssmerter som gravid
Ble litt gira og glad av alle testene som har kommet inn positiv her, og følte jeg måtte ta en tidlig-test selv. Er 9 dpo. Syns jeg ser en strek, men for alt jeg vet kan det bare være tull det jeg ser, eller at eggløsningssprøyta gjør utslag (10 døgn siden jeg tok den i dag). Men uansett moro og litt motiverende for egen del. Vet ikke hva dere tenker. Det er jo kveldsurin
ser tydelig strek!
Så på ff’n din at du kanskje hadde en festedipp 7-8 DPO når du egentlig hadde tenkt til kaste inn håndkle det kan jo stemme med tidspunktet for når testene dine ble positive.
Hehehe, takk for raskt svar
Kan opplyse om at hu som aldri ser strek, ser strek!Ble litt gira og glad av alle testene som har kommet inn positiv her, og følte jeg måtte ta en tidlig-test selv. Er 9 dpo. Syns jeg ser en strek, men for alt jeg vet kan det bare være tull det jeg ser, eller at eggløsningssprøyta gjør utslag (10 døgn siden jeg tok den i dag). Men uansett moro og litt motiverende for egen del. Vet ikke hva dere tenker. Det er jo kveldsurin
Kan opplyse om at hu som aldri ser strek, ser strek!
Noen som skal teste imorgen? Imorgen ryker det test i monitoren og CB digital
Blir ingen test før etter forsinket tr her, har igrunn ikke troa denne pp heller.
Men venter på salviete og grapefruktkjerneekstrakt, så håper det kanskje skal hjelpe framover.