mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da røyk jeg på noen kveldstester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.Salvie-te har hjulpet meg veldig fått EL en uke før Håpet for deg
Noen som skal teste imorgen? Imorgen ryker det test i monitoren og CB digital
Ingen testing her før onsdag! Uendelig lenge til, er bare 5 dpo (ifølge FF) så dagene går saaakte..Noen som skal teste imorgen? Imorgen ryker det test i monitoren og CB digital
Takk.
Høres jo vilt ut å være lei etter PP4, men jeg er lei og jeg har jo ikke grunnlag for å klage . Så nå er det egentlig bare å prøve med alle mulige remedier som hvertfall ikke gjør det noe verre i neste periode.
Ingen testing her før onsdag! Uendelig lenge til, er bare 5 dpo (ifølge FF) så dagene går saaakte..
GRATULERER SÅ MYE, igjen!!
Føler med deg! Er også bare 5 dpo i dag og kunne ønske tida gikk litt fortere. Tenkte jeg kanskje brenner av en test på mandagIngen testing her før onsdag! Uendelig lenge til, er bare 5 dpo (ifølge FF) så dagene går saaakte..
Nåårh, takk Nå setter jeg meg jaggu meg på gravid- for akkurat nå så er jeg det
Gjør det! Motiverende for oss andre å se lista
Det er håp i hengende snøre, så lenge ingen finner fram en saksNei, skjønner deg veldig godt- man blir så himla utålmodig Og prøvingen tar på, også når det "kun" er gått 4 mnd Er fortsatt håp for denne pp, da
Åh, det blir spennende! Jeg har alltid hatt veldig sein hcg-stigning så tror det er bortkasta for meg å teste tidligere enn 12 dpo prøver meg på onsdag da, kommer ikke til å klare å holde meg lengerFøler med deg! Er også bare 5 dpo i dag og kunne ønske tida gikk litt fortere. Tenkte jeg kanskje brenner av en test på mandag
Sist gang merka jeg det sykt tidlig. Ble skikkelig trøtt og uvell rundt 6-7 dpo og tresta første gang 8 dpo og den var positiv. Men blir så skuffa hver gang testen er negativ så burde jo kanskje vente litt før jeg tester denne gangenÅh, det blir spennende! Jeg har alltid hatt veldig sein hcg-stigning så tror det er bortkasta for meg å teste tidligere enn 12 dpo prøver meg på onsdag da, kommer ikke til å klare å holde meg lenger
Er kun 6dpo i morgen, venter en stund til jegNoen som skal teste imorgen? Imorgen ryker det test i monitoren og CB digital
Er kun 6dpo i morgen, venter en stund til jeg
Jeg pleier ikke å teste ettersom jeg begynner å spotte flere dager før IKM og det er tegn nok... Men det er ingen tegn til spottingen enda, det kan fortsatt komme - har kommet så sent som 10-11 dpo, det var det vanlige før i tiden Før kroppen min ble helt tullerusk.
Men har det noe for seg å teste med vanlige Babyplan strips, ikke -tidlig? Til helgen. 8 DPO i morgen. Tenkte kanskje teste lørdag? Hvis.. Det har noe for seg
Noen som skal teste imorgen? Imorgen ryker det test i monitoren og CB digital
Der er det en finfin strekBle litt gira og glad av alle testene som har kommet inn positiv her, og følte jeg måtte ta en tidlig-test selv. Er 9 dpo. Syns jeg ser en strek, men for alt jeg vet kan det bare være tull det jeg ser, eller at eggløsningssprøyta gjør utslag (10 døgn siden jeg tok den i dag). Men uansett moro og litt motiverende for egen del. Vet ikke hva dere tenker. Det er jo kveldsurin