❤IKM uke 6❤

Da røyk jeg på noen kveldstester:joyful:

20210204_195246.jpg

20210204_195531.jpg

Takk.
Høres jo vilt ut å være lei etter PP4, men jeg er lei og jeg har jo ikke grunnlag for å klage :oops:. Så nå er det egentlig bare å prøve med alle mulige remedier som hvertfall ikke gjør det noe verre i neste periode.

Nei, skjønner deg veldig godt- man blir så himla utålmodig:shifty: Og prøvingen tar på, også når det "kun" er gått 4 mnd:oops: Er fortsatt håp for denne pp, da:Heartred

Jeg pleier ikke å teste ettersom jeg begynner å spotte flere dager før IKM og det er tegn nok... Men det er ingen tegn til spottingen enda, det kan fortsatt komme - har kommet så sent som 10-11 dpo, det var det vanlige før i tiden :rolleyes: Før kroppen min ble helt tullerusk.
Men har det noe for seg å teste med vanlige Babyplan strips, ikke -tidlig? Til helgen. 8 DPO i morgen. Tenkte kanskje teste lørdag? Hvis.. Det har noe for seg :bag:

Føler med deg! Er også bare 5 dpo i dag og kunne ønske tida gikk litt fortere. Tenkte jeg kanskje brenner av en test på mandag
Åh, det blir spennende! Jeg har alltid hatt veldig sein hcg-stigning så tror det er bortkasta for meg å teste tidligere enn 12 dpo :p prøver meg på onsdag da, kommer ikke til å klare å holde meg lenger

Åh, det blir spennende! Jeg har alltid hatt veldig sein hcg-stigning så tror det er bortkasta for meg å teste tidligere enn 12 dpo :p prøver meg på onsdag da, kommer ikke til å klare å holde meg lenger
Sist gang merka jeg det sykt tidlig. Ble skikkelig trøtt og uvell rundt 6-7 dpo og tresta første gang 8 dpo og den var positiv. Men blir så skuffa hver gang testen er negativ så burde jo kanskje vente litt før jeg tester denne gangen:dontknow

Jeg pleier ikke å teste ettersom jeg begynner å spotte flere dager før IKM og det er tegn nok... Men det er ingen tegn til spottingen enda, det kan fortsatt komme - har kommet så sent som 10-11 dpo, det var det vanlige før i tiden :rolleyes: Før kroppen min ble helt tullerusk.
Men har det noe for seg å teste med vanlige Babyplan strips, ikke -tidlig? Til helgen. 8 DPO i morgen. Tenkte kanskje teste lørdag? Hvis.. Det har noe for seg :bag:

Vanlig babyplan strimmel slo ut på meg igår kveld:joyful: Var da 10 dpo:)

Ble litt gira og glad av alle testene som har kommet inn positiv her, og følte jeg måtte ta en tidlig-test selv. Er 9 dpo. Syns jeg ser en strek, men for alt jeg vet kan det bare være tull det jeg ser, eller at eggløsningssprøyta gjør utslag (10 døgn siden jeg tok den i dag). Men uansett moro og litt motiverende for egen del. Vet ikke hva dere tenker. Det er jo kveldsurin :)
Der er det en finfin strek :-)

Back
Topp