Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva heter den cb’n med pluss? Er det den som heter raskt resultat?Early testen er den med kun én strek. +testene får man tak i på apotek. På nettet pleier farmasiet å ha vet jeg Ja, foretrekker +testene når jeg først har testet positivt, men også babyplan, synes jeg er bra
9 dpo  kjennes ut som ett trykk i nedre del av magen, masse mensensmerter og så stikker det i brystet..
Jeg ser strek! Hilsen hun som aldri ser strek.9 dpo  kjennes ut som ett trykk i nedre del av magen, masse mensensmerter og så stikker det i brystet..
Det blir spennende! Jeg er også 6 dpo i dag ingen tegn, bortsett fra at jeg fryser. Men så kom jeg på at det var -20 ute i dag så da var det kanskje en naturlig forklaring6 dpo i dag, ingen symptomer! Gikk tilbake og titta i flo appen, til forrige gang jeg var gravid (som endte i en MA) og da begynte jeg å få ømme pupper 6/7 dpo. Så det er liksom det tegnet jeg går etter. Men vet at hver graviditet er forskjellig, så det er fortsatt håp
Syns disse dpo dagene har gått fortere enn forrige måned. Det var første pp etter MA'en og jeg ble så utrolig skuffa da mensen dukka opp. Har prøvd å ikke være så "opphengt" denne pp. Syns det har gått en del bedre, selv om tankene selvfølgelig er der daglig på om det skal klaffe denne gangen eller ikke
Sist pp begynte jeg å teste 8 dpo. Fikk da svake skyggestreker. Denne gangen er målet å holde seg til 10 dpo (testet positivt da forrige gang) for å ikke bli helt opphengt i testinga og lure på om det en strek eller ikke i nesten en uke frem til mensen for det er så slitsomt.... Krysser fingrene for at det dukker opp masse streker i gruppa her fremover nå!!
Så gøy! Haha, ikke sant! Hadde den samme tanken i går, at jeg var litt ekstra kald. Ikke særlig rart da vi ikke hadde fyrt i huset i går, så det var nok en grunn til detDet blir spennende! Jeg er også 6 dpo i dag ingen tegn, bortsett fra at jeg fryser. Men så kom jeg på at det var -20 ute i dag så da var det kanskje en naturlig forklaring
Kjempefine sterke tester gratulerer så mye!!Dagens tester 12 dpo/ 3+5
Vis vedlegget 347888
Vis vedlegget 347890
+tester fra CB er de jeg foretrekker å teste med når jeg først har fått strek, ikke til å ta feil av
Sterke fine tester gratulerer !9 dpo  kjennes ut som ett trykk i nedre del av magen, masse mensensmerter og så stikker det i brystet..
9 dpo  kjennes ut som ett trykk i nedre del av magen, masse mensensmerter og så stikker det i brystet..
Hva heter den cb’n med pluss? Er det den som heter raskt resultat?
Kjempefine sterke tester gratulerer så mye!!
Fikk også det denne pp'en. Er dessverre veldig utsatt for det. Brukte canesten kun. jeg klarte ikke gå rundt med det.5 dpo bare.. tiden går sakte!! Men tmi, tror jeg har fått sopp igjen. Fikk det også på samme tidspunkt forrige måned. Da tok jeg full behandling og oppdaget kjemisk etterpå..
Tørr liksom ikke starte behandling før jeg vet om jeg er gravid. Redd for at det kan hindre noe men så burde det kanskje ikke gå ubehandlet.. what to do? vet jeg burde kontakt lege, men orker ikke... skal til gyn om 1,5 uke...
Har egentlig aldri fått noe særlig symptomer før ca uke 6.. muligens fordi jeg har litt sein hcg-stigning? Leter jo allerede nå etter tegn som jeg gjør i alle ppSå gøy! Haha, ikke sant! Hadde den samme tanken i går, at jeg var litt ekstra kald. Ikke særlig rart da vi ikke hadde fyrt i huset i går, så det var nok en grunn til det
Ser at du prøver på barn nr 3! I dine tidligere graviditeter, hadde du de samme symptomene da, eller har de vært forskjellig?
Fikk også det denne pp'en. Er dessverre veldig utsatt for det. Brukte canesten kun. jeg klarte ikke gå rundt med det.
Kjenner på skikkelig mensensmerter og murringer.. føles litt som om mensen er på vei, men det er jo aaaaaaalt for tidlig