❤IKM uke 6❤

Jeg begynner å bli redd for en eventuell kjemisk allerede. Har testet svakt positivt på tidlig-tester to dager på rad nå (9 og 10 dpo). Men i dag begynte jeg å spotte litt brunt, slik jeg ofte gjør 4-5 dager før jeg får mensen. Nå er det jo 6 dager til jeg skal ha mensen. Samtidig har jeg masse symptomer som murringer i mage og rygg, litt oppblåst, masse stikkinger i livmor, og har liksom hatt skikkelig trua på at jeg virkelig er gravid. Jeg går jo gjennom assistert befruktning og har ikke så mange forsøk å gå på, så blir veldig fort redd for mislykket forsøk nå. Får bare krysse fingra for at jeg faktisk er gravid og at spira holder seg der :) symptomene kan jo like gjerne være pms :(

Jeg har spotta å blødd før i tidligere graviditet. Spiren i magen hadde det helt fint:Heartred
 
Ja det kommer etter mye sex her også.. men trodde ikke jeg skulle få det denne måneden også!! Så jeg tok ikke melkesyretabletter før etter symtomene kom.. så irriterende når det svir sann:(

ja det er skikkelig irriterende:arghh: er så slitsomt at det gjør vondt. Ødelegger hele pp’en syns jeg.
 
Jeg begynner å bli redd for en eventuell kjemisk allerede. Har testet svakt positivt på tidlig-tester to dager på rad nå (9 og 10 dpo). Men i dag begynte jeg å spotte litt brunt, slik jeg ofte gjør 4-5 dager før jeg får mensen. Nå er det jo 6 dager til jeg skal ha mensen. Samtidig har jeg masse symptomer som murringer i mage og rygg, litt oppblåst, masse stikkinger i livmor, og har liksom hatt skikkelig trua på at jeg virkelig er gravid. Jeg går jo gjennom assistert befruktning og har ikke så mange forsøk å gå på, så blir veldig fort redd for mislykket forsøk nå. Får bare krysse fingra for at jeg faktisk er gravid og at spira holder seg der :) symptomene kan jo like gjerne være pms :(
i mitt første svangerskap spottet jeg flere ganger + flere blødninger. Resultatet er en frisk gutt på 2 år. Det kan gå helt fint, krysser fingrene for deg :Heartred
 
Klarte ikke å vente :smiley-bounce022 :love017 :Heartred håper den sitter hele veien!
 

Vedlegg

  • IMG_20210205_210125.jpg
    IMG_20210205_210125.jpg
    11 KB · Visninger: 113
God morgen
Har noen spørsmål:rolleyes:
1. Er det flere som opplever at en sover dårlig? Jeg våkner flere ganger på nettene og søvnkvaliteten er elendig. Aldri vært slik før:dead:
2. kaffien smaker forferdelig:hungover: har drukket kaffe hver dag siden 16års alderen, og er så og si avhengig. Men i går måtte jeg stoppe etter en halv kopp, klarte ikke få ned resten:confused004

Er bare 7 dpo, og vet symptomer somregel ikke kommer så tidlig. Men ønsker bare å høre med dere om dere har opplevd noe lignende og vært gravid?:happy:
 
Bitt av basillen, testa nå, 9 dpo med to-tre timers oppsamling :hilarious: Blendahvit, men har visst fått det som kalles strek-syn (???) for jeg skimter noe der streken skal være. Har ikke begynt å spotte enda, så er nok viljen som ser mer enn øynene :shifty: Mistenker at jeg kanskje fikkel senere enn antatt, tross positiv eggløsningstest. Og at det er derfor jeg Ikke har begynt å spotte enda... For jeg har ikke troa på at det skal funke denne PP'en, den vi har gitt aller minst aksjer på :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_20210206_083226.jpg
    IMG_20210206_083226.jpg
    8,7 KB · Visninger: 96
Back
Topp